Capitolul 14

7 3 2
                                    

Kyra

Merg cu Liam și Ali acasă.Amândoi sunt nervoși,se comportă de parcă mi-ar fi dat cu ceva în cap,pe când eu sunt idiferentă, într-o oarecare măsură.

Nu pot spune că nu m-a rănit ce a spus Mark, dar aleg să ignor. Nu voi începe să plâng din cauza unui nenorocit care nu știe ce spune, care nu mă cunoaște.

-Liam, merg cu tine în Italia.

Ambii își întorc privirile uimite spre mine și cred că nu se așteptau deloc la așa ceva.

-Presupun că ai nevoie vreo câteva luni.

-Nu, mă mut acolo.Ali,tu mergi?

Știu că nu o va face, o cunosc îndeajuns de bine, dar merită să încerc.

-Știu că doare, dar Kyra...

În niciun caz nu mă răzgândesc, nici nu se discută.

-Nu, decizia e luată. Îmi pare rău că-ți fac asta, dar eu nu mai stau pe-aici.

-Dar voi putea să te vizitez?

-Poți veni peste două luni, când se termină școala.

Ali încuviințează.

Chiar dacă am avut parte de-atâta dramă, nu am uitat niciodată de școală. Nu vreau ca niște "iubiri" să-mi strice viitorul în afaceri.

***

Ajunsă acasă încep să-mi fac bagajul, ajutată de Ali, Liam fiind ocupat cu rezervarea biletelor.

După vreo oră, totul este gata. Am fost rapizi.

Prietena mea a trecut prin toate stările posibile într-o singură seară. Mă doare că va trebui să stea aici singură, însă eu nu mai rezist.

Pe tot parcursul drumului spre aeroport am stat într-o liniște destul de stânjenitoare, nimeni nu spunând nimic.

Cred că i-au decizia corectă mutându-mă. Nu știu dacă mă voi mai întoarce, la asta încă nu m-am gândit.

Nu prea cred că voi regreta. Adică plecarea mea nu "frânge inimi", poate doar pe a lui Ali...poate și pe-a lui Landon.

Nu vreau să mă gândesc la el, adică el s-a gândit la mine când mi-a făcut asta? Pun pariu că nu. Că veni vorba de pariuri, asta am fost eu pentru el?Ajunsă acolo îi voi trimite urgent o scrisoare de recomandare la o facultate de actorie.

Landon

Se pare că Mark a avut dreptate în legătură cu Kyra. Este doar o nenorocită.

Soră'mea mă sunase să-mi spună că micuța târfuliță pleacă și cică "să o opresc din a face o greșeală", de parcă îmi pasă.

Privirea aia întunecată.

Scuturi din cap pentru a nu mă mai gândi la acei ochi frumoși. Am început să spun prostii

Ai iubit-o

Ba nu, nu am făcut-o!

Te minți în continuare.

Știi ceva? Tacă-ți gura!

Minunat, am început să mă cert cu mine însumi.

-Landon, la ce te gândești, prietene?

-La nimic!

Kyra e acel nimic la care te gândești.

Nu, nu e ea!
Conștiință idioată!

Nu înțeleg de ce îmi tot aleargă prin gânduri acea fătucă. Trebuie să o uit. Este un capitol încheiat din viața mea.

Astăzi voi reveni la ce am fost odată, cel mai dorit băiat și cel mai petrecăreț. Cu atât mai bine că a plecat, să se ducă naibii și să nu o mai văd vreodată.

Mă îndrept spre bar, iar acolo dau de o blondă focoasă. Mă voi distra de minune în seara asta.

Kyra

Merg spre secțiunea aeroportului destinată deja doar pasagerilor, Ali rămânând în urma mea.

Întorc capul pentru a privi pentru ultima oară persoana care mi-a fost prietenă în cei nouăsprezece ani de viață. Practic o cunosc din leagăn. Ea a fost cea care mi-a fost alături în toate momentele dificile. La bine, la greu, nu m-a părăsit niciodată, iar acum eu ce fac? Plec din cauza unui băiat.

Fug înapoi spre Ali, îmbrățișând-o strâns și lăsând lacrimile să mă năpădească. M-am săturat până peste cap să par puternică. M-am săturat ca toți să creadă că nimic nu mă afectează și că sunt total dezinteresată de tot ce se întâmplă în jurul meu, când defapt sunt mult mai fragilă.

-Să nu mă uiți...

Îmi șoptește Ali, cu un glas încărcat cu durere.

-Nu o voi face, o asigur eu. Îmi va fi dor de tine.

-Și mie, hai fugi, ne vedem cât mai curând posibil.

Mă desprind cu greu de ea și cu pași grei mă întorc la Liam.

Ajunsă lângă el, îl apuc strâns de mână,îmi zâmbește încurajator și  pornesc alături de el, spre o nouă viață.

Încep o viață nouă, fără regrete, fără temeri, fără el și cu inima frântă.

Iubind Cu PasiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum