kızlarla birazdaha oturduktan sonra eve gittim,canım çok sıkılıyordu Niğdedeki arkadaşlarımı çok özlemiştim ve sevdiğim çocuğuda...
aradan 1 yıl geçti alışmıştım buraya emine en yakın arkadaşım oldu onla okadar çok eğleniyoduk ki anlatamam :) 1 yılda herşeyim olmuştu sonra o dershaneye gitmeye başladı ben gitmiyordum. dershane onu çok değiştirdi ordaki arkadaşları gibi oda havalandı. popi gibi davranıyordu artık benimle dolaşmıyordu ondan soğumuştum. daha sonra o mahalleden taşındık emine umrumda bile değildi bi insan 1 ayda bukadarmı değişirdi. neyse sonra burdaki okula gitmeye başladm ilk gün çok yabancılık çekmiştim gözümden yaşlar süzülüyordu. kendimi tutamıyordum sınıftakiler çok soğuk kanlıydı aralarına kimseyi almıyorlardı grup denen bi olay var ya hani o gruba kimseyi sokmuyorlardı. hiç sevmiyordum dışlıyorlardı beni okula giderken allaha dua ediyodum lütfen bugün hızlı aksın diye. ama olmuyordu uzadıkça uzuyordu zaman, derslerden hiçbişey anlamıyordum babam sonunda benide etüte yazdırdı hergün gidiyordum. o sınıftakiler le aynı sınıftaydık zaten 2 sınıf vardi 2-3 kisi sadece obur siniftaydi onlarida tenefuslerde goruyordum zaten aralarina almiyorlar gorsem ne fayda ? 15 tatilin gelmesini istiyordum biran önce çünki babam eski okuluma kaydımı aldırcaktı.