Hızımı artırdım ve yaklaşık yarım saat sonra cinayet mahallinin uzak bir yerinde durdum. Görünmemek için arabamı uzağa park ettim ve evlerin arka bahçelerinden dolandım. Cinayet mahalline çok yakın olmayan bir evin yanında durdum. Biraz ürpermiştim fakat ne olursa olsun artık bu vakayı çözmeliydim. Polisler orda değildi. Nasıl? Ne? Polisler yok. Ne yani müdür mü yaptırdı bunu? Bu benim için iyiye işaret olabilir ama işin içinde bir şey var. Burayı kesinlikle başıboş bırakmış olamazlar. Hele müdür, o hayatta izin vermezdi. Tuhaf şeyler dönüyor burada.
İlerledim. Bir yandan da ortalığı kolaçan ediyordum. Artık korkmaya başlamıştım. Hâlâ inanamıyorum. Nasıl olur da katıl bir iz bırakmaz? Nasıl? Gerçekten inanılmaz. Bir ses duydum, uzaktan geliyordu. Korkum daha da arttı. Telaşa kapılmıştım. Sakin ol Katie, sakin. Ah hayır, olmuyor, sakinleşemiyordum. Ellerim hafiften titriyordu. Cesur olmalıydım. Sessiz adımlarla ilerledim. Cinayet mahalline az kalmıştı. Sürekli etrafa bakıp duruyordum. Korku her yerimi kaplamıştı. Artık bu her ne ise ya da kim ise onu bulmak için can atıyordum. İçimde bir şeyler oldu. Bir anda, korkusuz oldum. Hızla ilerledim. Çok az kalmıştı cinayet mahalline. Soluklarım hızlandı. Adımlarım da. Ve işte ev önümde duruyordu. Etrafa baktım. Ah olamaz. Etrafımı sarmışlardı. Polislerdi bunlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vaka: 411
Tajemnica / ThrillerKatie adında bir dedektif hiç karşılaşmadığı bir vaka ile karşı karşıyadır. Bu süreçte onu yalnız bırakmayan görev arkadaşı Feyza ile bunun üstesinden gelmeye çalışır....