°14°

284 30 27
                                    

Ήπια μια ακόμα γουλιά από τον καφέ μου, και έπειτα άφησα την κούπα στον νεροχύτη για να την πλύνω μόλις γυρίσω. Άκουσα βήματα από τις σκάλες, και γύρισα για να δω τον Hyunjin, χωρίς μπλούζα, να κοιτάει γύρω γύρω.

"Έχεις δει την μπλούζα που φοράω στις προπονησεις;" με ρώτησε ατάραχος, όσο εγώ ήμουν έτοιμη να πνιγώ με το σάλιο μου βλέποντας τον έτσι. "Όχι, γιατί;" τον ρώτησα.

"Έχουμε σημαντικό αγώνα το Σάββατο, και τώρα αυτές τις μέρες θέλω να φοράω αυτή την μπλούζα όταν κάνουμε προπονήσεις, είναι η τυχερή μου." μου εξήγησε περιλειπτικα, και εγώ έγνεψα καταφατικα. Απομακρύνθηκε από το σαλόνι, για να βρει την μπλούζα, και εγώ πήρα μια βαθιά ανάσα από αυτό που είδα πριν λίγο.

"Δεν ήξερα πως ταραχτηκες τόσο..." Άκουσα την φωνή του να λέει από πίσω μου, όσο ετρωγε ένα από τα κρουασάν που ήταν για εμένα. Είχαν περάσει δύο μέρες από τοτε που ο Minho και η Edeline διέκοψαν...ότι διέκοψαν τέλος πάντων, δεν ξέρω ούτε και εγώ τι κάναμε, και μεσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, δεν είχε κάνει κανένα πονηρό σχόλιο, ή κάποια πλάκα, όπως έκανε πριν, οπότε μου ήρθε λίγο κάπως, κι ας μην είναι η πρώτη φορά που ακούω κάτι σχετικό από το στόμα του.

"Jesus Hyunjin, ποτε θα σοβαρευτείς;" έκανα υπερανθρωπες προσπάθειες για να κρύψω την ντροπή μου, αλήθεια. "Είσαι λίγο αναστατωμένη, γι αυτό το λέω...." χαμόγελασε πονηρά. Έκανα ένα eye roll, και πήγα προς το σαλόνι. Έκατσα στον καναπέ, περιμένοντας τον να τελειώσει και να φύγουμε επιτέλους.

[....]

"Πώς και τόσο νωρις;" με ρώτησε η Yujin, μόλις με είδε να μπαίνω στην τάξη. Ο Hyunjin είχε πάει στο κυλικείο, και η Yujin μόλις με είδε παραξενευτηκε λίγο, γιατί συνήθως αυτή ερχόταν πρώτη πρώτη, και όλοι οι υπόλοιποι πηγαίναμε αρκετά πιο μετά. "Ετοιμάστηκαμε νωρίς σήμερα, και είπαμε να έρθουμε. Συν το ότι ξεκινανε και οι προπονήσεις του Hyunjin σήμερα για τον αγώνα του Σαββάτου, και έχει καπως αγχωθεί." της απάντησα.

"Ααα, τόσο νωρίς θα ξεκινήσουν;" με ρώτησε συνοφριωνοντας τα φρύδια της περίεργη. "Τι νωρίς καλε; 5 μέρες τους έμειναν." της είπα, και εκείνη χαχανισε ελαφρά, και με κοίταξε κανωντας ένα face palm.

"Οι αγώνες δεν είναι αυτό το Σάββατο ρε, είναι το πρώτο Σάββατο του επόμενου μήνα." μου είπε, και έκανε μια παύση, αλλά ύστερα συνεχίσε. "Δηλαδή σε έναν μήνα ακριβώς." τελείωσε, και εγώ αναφωνησα ένα "ααααα."

"Καλημέρα." η φωνή της Minjoo ακούστηκε πάρα πολύ κουρασμένη και ταλαιπωρημένη, όσο προχωρούσε στο εσωτερικό της τάξης. "Καλημέρα, τι εχεις;" την ρώτησα, και εκείνη κάθισε στο θρανίο. Εκατσα δίπλα της, στην θέση μου δηλαδή, και η Yujin πηρε την καρέκλα της από πίσω, και την τοποθέτησε μπροστά, για να μπορέσει να συμμετασχει στην συζήτηση.

𝐒𝐓𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 [𝐇𝐡𝐣]Where stories live. Discover now