Değişen hayat

361 13 3
                                    

Medyada sırayla Ömür,Çağkar,Gaye,Esin vaarrr.İyi okumalar bayuuu...

............

Anlaşma yapmakla kötü birşey mi yapmıştım bir fikrim yoktu.Neden anlaşmıştım ki yani.Aslında amacım Poyraz'ın beni hala sevip sevmediğini öğrenmekti.Bir insan gerçekten bu kadar çabuk unuturmuydu sevdiğini?Eğer unutabiliyorsa o kişinin bana da öğretmeliydi.Tabii eğer Poyraz beni sevmiyorsa.Düşünmesi bile kötüydü.Böyle ilişkilerden nefret ederdim.Kız sever çocuk sevmez yada çocuk sever kız sevmez.Genellikle kızlar aşkını daha acı yaşardı.Yada bana öyle geliyordu.Eğer sevmeden biriyle çıkarsak ilk aylar canım cicim ayları,ayrıldıktan sonra ise orospu olarak çıkardı adımız.Ama ben böyle olmasına izin vermeyecektim zaten vermedimde.Hayatıma giren tüm erkekler Poyraz gibi değildi,o farklıydı,ona hissettiğim bir hoşlantı değildi,ona aşıktım.Onu nasıl unutacaktım.Birden bire böyle bir düşünceye kapıldım.O fotoğrafta neydi öyle?Gerçekten benden sonra başkalarıyla olmuşmuydu?Ben onu özlerken,o başkalarıyla olmuşmuydu?Eğer öyle olduysa bu bana koyardı.Poyraz'a diğerlerine yaptığım gibi yapamazdım.Belkide yapardım.Onu ulu ortada çok kötü bir şekilde dövebilirdim.Ama bunu yapamam gibi geliyordu.Bunu engelleyen neydi?Ona olan sevgim mi?Aşkım mı?Bir erkek için hiç böyle düşünmemiştim.Ama Poyraz bana farklıydı.İlişkimizi kessek bile gün gelip geçecekti ve hasret bitecekti.Öyle olacaktı umarım.Telefonumdan mesaj bölümüne girdim ve bana fotoğrafları atmasını istedim.1 2 dakika sonra fotoğraflar geldi.Özgür Kuzeyle oynamaya gitmişti.Tekrar mesaja girdim.Rehberde yazan'Ruhum' yazan yazıya tıkladım.Poyraz bende hala böyle kayıtlıydı.

Kime:Ruhum

Bu kadar mıydı?

Yazıp yolladım ardından fotoğrafları attım.Telefonu yatağa attım ve ayağa kalktım.Küçük valizden kareli pijamamı ve bir kısa kollu salaş tişört çıkardım.Havalar hafiften soğumaya başlamıştı fakat ben üşümezdim.Kış günleri bile üşümezdim.Üstümü hızlıca değiştirdim.O sırada odaya hayvan gibi kahkaha atarak kapı kırarcasına Özgür girdi.Hala gülüyordu ve bir şey anlatmaya çalışıyordu.Eliyle içeriyi gösteriyordu.Kapıdan çıkarak içeri oturma odasına yürüdüm.Arkamdan Özgür deli gibi kahkaha atarak geliyordu.Hızlıca oturma odasına girdim.Yerde Doğan yatıyordu ve kuzey boxerını çekiştiriyordu.Esin ise onları ayırmaya çalışıyordu ama Kuzey ona hırlıyordu.Bende kahkaha atmaya başladım.Kuzey'i yanıma çağırdım.

"Kuzey bırak onu hadi."dedim.Yavaşça yanına yaklaştım.Başını sevmeye başladım.Biraz sert ses tonumla kızdım.

"Kuzey hemen bırak!"Yavaşça bıraktı ve yanıma geldi,kucağıma yattı.Gülümseyerek onu sevmeye başladım.Özgür hala mal gibi gülüyordu.Özgür'e dönerek ibne gülüşlerimden yaptım.Kuzey'e ani bit şekilde komut verdim.

"Kuzey tut onu oğlum tut tut tut."hızlıca konuşmuştum ama Kuzey aniden ayağa kalktı Özgür'e koştu.Özgür aniden şok olmuştu refleks olarak kaçmaya başladı.Kahkaha atmaya başladım diğerleride gülüyordu.Islık çalarak Kuzey'i çağırdım.Hemen yanıma geldi.Sarılması için kollarımı açtım.Gelip patilerini omzuma attı ve yüzümü yaladı.Sarıldım bende ve ayağa kalktım odaya geçiyordum Esin de peşimden geliyordu.Odaya geçince direk yatağa oturdum Kuzey de yatağa çıktı patilerini kucağıma koydu ve yattı.Tek elimle sevmeye başladım.Esin,

"Burada mı kalacaksın?"başımı salladım.

"Aynen öyle annemle aram düzelirse ama düzeleceğini zannetmiyorum."dedim.Çantamdan kalkıp sigaramı aldım tekrar yatağa oturdum.Esin sorgulamamıştı sanırım Özgür anlatmıştı onlara.

"Kuzey hadi çık dışarı."dedim.Çünkü sigara içecektim Kuzey nefret ederdi kokusundan.Yataktan indi bende indim kapıyı açtım dışarı çıktı.Kapıyı kapatarak tekrar yatağa oturdum.O sırada mesaj geldi.Telefonu elime aldım.Sigaramı dudaklarıma yerleştirdim.Mesajı açtım.

SaplantılıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin