2. fejezet

580 25 3
                                    

"bár tudják hogy nem lesznek itt sokáig mégis az életet választják a legfényesebb életet"

-napraforgók

Sajnos félbe kellet szakítanom és kihúznom a faházból, különben elkéstünk volna a tábor tűzről. Pár perc gyaloglás után meg is láttuk a tűzrakó helyet körülötte sok-sok emberrel.

Amikor oda értünk elénk lépett a két szervező és hatalmas öleléssel köszöntöttek, gondolom itt ez a szokás. Leültünk egy olyan részre ahol még szinte senki sem ült és vártuk, hogy a szervezők elkezdjenek beszélni. Már éppen belekezdtek amikor leült mellénk pár ember de idősebbnek tűntek, és volt köztük pár elég helyes fiú és egy lány aki látszólag nagyon élvezte a társaságát.

-A táborban még segítésünkre lesznek a programfelelősök, akik minden programnál veletek lesznek. Illetve ők fogják mindennap ellenőrizni, hogy mindenki visszaért-e a táborba. -mondta a szervező majd a mellettünk ülő csapatra mutatott. Így már teljesen világossá vált, hogy miért idősebbek. Még egy pár órát ott ültünk mindenki beszélgetett és nagyon jó volt a hangulat. Páran sütögettek, de voltak akik külön vonultak és beszélgettek. Én és Melanie pár sráccal beszélgettünk akikből az egyik nagyon jó fej, Patrick Scott a neve és elég hasonló az érdeklődési körünk. Éppen a könyvekről beszéltünk Patrickkal amikor a programfelelősök oda léptek mellénk.

-Sziasztok! Mi vagyunk a programfelelősök és mivel sokat fogunk találkozni gondoltuk bemutatkozunk. Én Joshua Clark vagyok keressetek bátran ha kell segítség. -kacsintott.

-Sziasztok én Kimberly vagyok, Kimberly Perez.-hosszú szőke haja hullámokban terült el a vállán. Gyönyörű kék szeme és hibátlan bőre miatt egyszerűen gyönyörű volt.

-Luke vagyok -mondta a magasabbik srác.

-Én pedig James. -nyújtotta a kezét. 

-Ha bármire szükségetek van engem és Kimet keressetek, Luke és James a tábor másik részét felügyelik. -mosolygott ránk Josh. Nagyjából tíz óra lehetett amikor elkezdett oszolni a tömeg, én és Mel is vissza mentünk.

-Nagyon helyesek a programosok. -vigyorgott Mel.

-Hát... nem rosszak, de az a Kimberly nagyon ellenszenves. -fintorogtam. Mel pedig heves bólogatásba kezdett. Megegyeztünk abba, hogy ő megy először fürdeni aminek én nem örültem mivel nagyon sokáig fürdik. Tizenegy óra volt amikor bejutottam a fürdőbe, hatalmas szerencsémre itt nem fogyott ki a meleg víz. Éppen végeztem amikor kopogtak, nem hallottam ki az csak annyit értettem, hogy át kell nézniük a faházat. Bezártam a fürdő ajtaját nehogy benyisson valaki. Magam köré tekertem a törülközőm és vártam, hogy kimenjen az illető mivel kint volt a ruhám. Viszont ahelyett, hogy ki ment volna nyitogatni kezdte az ajtót.

-Nyisd ki! Be kell néznem, hogy minden rendben van-e. -mondta. Először nem akartam kinyitni de sokat szeretnék változni a nyáron és mivel alapesetben biztosan nem nyitnám ki nehogy meglásson most egyből kinyitottam, Joshua állt velem szemben tágra nyílt szemekkel.

-Ó-ő... bocsi. -mondta zavartan. -Csak tudod muszáj benéznem, de már megyek is hagylak titeket.-mondta majd sietve kiment.

-Ez fura volt. -mondta nevetve Mel.

-Eléggé.-válaszoltam szintén nevetve. Az este már nem igazán történt semmi beszélgettünk a holnapi programokról és elaludtunk közben. Holnap ugyanis túrázni megyünk az erdőben aztán este egy tábori nyitó buli. Amire Mel megint nagyon szeretne menni úgyhogy megyünk. Remélem találkozunk majd Patrickkal és Joshuával.

Sziasztok! Mondjuk még senki sem olvassa de mindegy :D /Szerkesztés:/ Sziasztok ebből a részből is töröltem ki pár téves infót a szereplők külsejével kapcsolatban, mivel már fent vannak a képek. Kijavítottam az ő,ű betű félreírását (?) szóval elméletileg most minden oké.

Nyári tábor {BEFEJEZETT}Where stories live. Discover now