Make-up 💅

1.3K 123 56
                                    

Siz :) de :) kokuyu :) alıyor :) musunuz :) evet evet :) kaos :) kokusu :) bu :) PEK YAKINDA :D

Alec:

Magnus'u yavaş yavaş öperken onu her öptüğümde gülmesi hoşuma gidiyordu. Bu yüzden geriye çekilip onun yüzüne bakmaya başladım.

"Ciddi olmaya çalışıyorum ama beni engelliyorsun."

"Üzgünüm, bilerek yapmıyorum." Deyip eliyle saçımı okşadı. "Gülesim geliyor."

"Seninle nasıl ateşli seksler yaşayacağız biz?" Dediğimde gözlerini kaçırdı. Ben de yanağına bir öpücük bıraktım. "Yoksa yaşamayacak mıyız?"

"Öyle şeylerden konuşmasak?"

"Nasıl şeylerden konuşmasak, açık konuş benimle." Dediğimde tekrar yüzüme bakmaya başlamıştı.

"Ben elimden geleni yapıyorum ama sanırım çok yeterli gelmiyor."

"Öyle bir şey demedim ben. Ayrıca daha bir kere yattık, hemen böyle bir yargıya varacak değilim. Zaten öyle olduğunu da düşünmüyorum ama senin bu utangaç halini aşamazsak işimiz zor olacak gibi. Hani normalde senin beni azdırman gerekiyor, benim seni değil."

"Alec... öyle deme."

"Tamam tamam bir şey demedim, bir süre daha etkileyen taraf ben olabilirim sorun değil."

"Utançtan ölmek üzereyim, bil istedim."

Eğilip burnuna küçük bir öpücük bırakmıştım.

"Hadi tekrar suya girelim, yoksa ben senin bu ıslak halini izlemeye daha fazla dayanamayacağım."

(Üzgünüm ama arsız Alec>>> arsız Magnus)

(Çünkü çekingen Magnus aşırı şeker oluyor *-*)

"Tamam."

Kalkmadan önce oturur pozisyona geçip onu hızlıca kucağıma çekmiştim.

"Birlikte girelim o zaman suya." Dediğimde bacaklarını belime sarmıştı düşmemek için. Ben de yerden destek alarak ayaklandım ve şelaleye doğru yürümeye başladım.

"Fazla mı güzelsin sen?" Deyip suya belimi aşacağı yere kadar ilerledim ama Magnus'u kesinlikle yere bırakmadım.

"Öyle olduğumu sürekli söylediğin için öyle olduğumu düşünmeye başladım."

"Düşünmelisin. Ben normalde kendime bu kadar fazla zaman ayırmayan bir insandım ama şu an senin sayende kendimi de önemser hale geldim. Bilgin olsun diye diyorum, bana bunu yaptıran ilk kişisin."

"Herkesin kendini önemsemesi gerektiğine inanıyorum." Deyip ellerini ensemde buluşturdu. "Sana bu konuda yardım ettiğim için çok şanslı hissediyorum Alec."

Dudaklarımız tekrar buluştuğunda yavaş yavaş ama tadını çıkara çıkara onu öpmeye devam etmiştim. Sonrasında geriye çekilip burnunun üstüne küçük bir dokunuş bıraktım.

"Bu gece odama geliyorsun ve biz güzel şeyler yaşıyoruz, anlaştık mı? Yeterince dinlendiğine inanıyorum."

"Kabul edildi bile. Ayrıca sana küçük bir sürprizim olacak."

"Yaa... neymiş bu sürpriz?"

"Adı üstünde, sürpriz Alec. Söylersem anlamı kalmaz. Akşam öğrenirsin."

"Bak şu an heyecanlandım."

"Sanırım ben de heyecanlandım."

...

Should See Me in the CrownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin