1ο κεφάλαιο

32 10 1
                                    

Χτυπάει το ξυπνητήρι και ξυπνάω. Αμάν πια! Πάντα μου καταστρέφει τον ύπνο.

Τέλος πάντων.

Κατευθύνθηκαν προς το μπάνιο και έκανα τα απαραίτητα.

Α!

Δεν σας είπα.

Σήμερα θα φύγω εγώ και ο αδερφός μου και θα πάμε στην Νότια Κορέα.

Συνεχίζω.

Αφού έκανα τα απαραίτητα πήγα στο δοματιο μου για να βρω τι θα βάλω.

Διάλεξα αυτά ⬇️

Κατεβαίνω κάτω για να φτιάξω πρωινό

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Κατεβαίνω κάτω για να φτιάξω πρωινό. Έφτιαξα όχι κάτι το σπουδαίο. Ένα γάλα με κον φλειξ.

Η ώρα είναι 6:00 και η πτήση είναι στης 7:00 και ο αδερφός μου ακόμα να κατέβει. Άμα κοιμάται να τον ξηπνησω με έναν τρόπο να του κοπεί η χολή.

Πάω στο δοματιο του και ακόμα κοιμάται.

"Έτσι είσαι; τώρα θα δεις"

Κατεβαίνω κάτω, περνώ έναν κουβά, τον γεμίζω με νερό. Περνώ την ξυριστική μηχανή και αλεύρι. Ανέβω πάνω, βάζω της ξυριστική μηχανή στην πρίζα και την βάζω μπρος. Την κρατάω στα χέρια μου αλλά κοντά στο κεφάλι του. Πετάγεται από το κρεβάτι /πως δεν με την ξυριστική μηχανή δεν ξέρω/ την ξυριστική μηχανή την αφήνω κάτω γρήγορα, παίρνω τον κουβά με το νερό του το πετάω και αμέσως μετά του ρίχνω το αλεύρι.

Π:ΕΊΣΑΙ ΗΛΊΘΙΑ!!!!!
Χ:Όχι και σου άξιζε. Να έβαζες ξυπνητήρι δεν φταίω εγώ.
Π:Τι ώρα είναι;
Χ:7:20
Π:ΤΙ!;!;!;!;!;
Χ:Κουφός είσαι;
Π:ΝΑΙ-ΕΕΕ-ΟΧΙ ΒΈΒΑΙΑ.
Χ:Αχ θεέ μου. ΣΎΚΟ ΡΕ ΒΌΔΙ ΝΑ ΝΤΥΘΕΊΣ ΤΙ ΚΆΘΕΣΑΙ!;!;!;!;!;
Π:Καλά - καλά.

____________________________

Γεια σας.

Το βιβλίο δεν θα είναι βαρετό οπός το πρωιγουμενω.

Άμα σας άρεσε βάλτε ένα like.

Γεια σας😃

how wrong can this life go?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat