~5~

289 7 2
                                    

~Een paar uur later~

Het was bijna zover, nog 2 minuten! Iedereen had al behoorlijk veel op. Vooral Eric, Tineke, Obi en Floor waren er goed aan toe. Eric kon zelfs amper nog op zijn benen staan. Opeens hoorde ik Obi roepen "5...4...3...2...1...HAPPY NEW YEAR! Iedereen gaf elkaar een kus op de wang en wenste het beste voor elkaar. Ik gaf iedereen ook een kus op de wang, maar bij 1 persoon, was het wel anders als bij de rest, iets langer en het voelde goed! Na 5 minuutjes was iedereen weer aan het dansen, maar ik ging even aan de kant zitten en keek Tineke aan "Pff, vergeet het toch Koen, je zal haar nooit krijgen." zei ik stil tegen mezelf. Ik keek snel naar mijn schoenen want ik zag dat Tineke naar mij toe kwam. "Hey Koentje, waarom zit je aan de kant?" vroeg ze en ging naast mij zitten. "Euh, gewoon mijn benen waren moe." Zei ik snel. "Mo alle kom!" zei ze en trok me mee naar de dansvloer. Na even op de dansvloer, kwam er een slow aan. Tineke nam mij vast en begon met mij te slowen. Geweldig! Ik vond het wel leuk dat ze mij koos voor de slow. Na de slow, moest ik even naar het toilet en liet Tineke los. "Oké is goed tot straks, ik ga even naar buiten." Zei ze nog. Ik voelde zoveel vlinders in mijn buik!

Eric

Ik voelde dat ik echt veel te veel op had. Ik kon amper op mijn benen staan maar ja, Nieuwjaar is maar 1 keer per jaar dus mag dat wel. Ik zat aan de toog, toen ik opeens dacht dat ik best eens naar buiten ging gaan. Toen ik probeerde recht te staan lukte het me net om naar de deur te wandelen. Als ik buiten was zag ik Tineke daar staan. "Ah Ericsje!" zei ze en ging wat dichter bij me staan. "Ah Tineke" zei ik enthousiast. Ik wou haar een kus op de wang geven, maar omdat ik zo dronken was verloor in mij evenwicht en raakten onze lippen elkaar. Ik kuste haar intenser en legde mijn handen in haar heupen. Ze trok aan mijn T-shirt zodat ik dichter bij haar stond. Ze kreunde zachtjes en legde haar handen in mijn nek. Ze wreef wild door mijn haren terwijl ik haar intenser kuste en zij volgde. Na een paar seconden later zagen we opeens een flits. We losten elkaar en keken rond. "Dit was fout" zei ze en ik knikte. "Niemand mag dit te weten komen!" zei ik bang. Hoe kon ik zo stom zijn om gewoon iemand anders te kussen terwijl ik verliefd ben op Brigitte? Ik ging met mijn handen door mijn haar en zei "Gaan we weer naar binnen? Dit is niet gebeurd." Zei ik. Ze knikte en we liepen naar binnen. Zou iemand ons gezien hebben? Wat was die flits?

Koen

Ik kwam terug van het toilet en ging de zaal weer in. Ik keek of Tineke al terug naar binnen was, maar ik zag ze niet. Ik liep naar de dansvloer en liet me weer gaan door de muziek. Een paar minuutjes later zag ik Tineke en Eric terug naar binnen wandelen. Eric liep, ofja wat je lopen kan noemen, naar de chef, Patrick en Brigitte die aan een tafeltje zaten. Terwijl ik naar Tineke ging. "Hey! Mag ik deze dans van u?" zei ik en stak mijn hand naar haar uit. "Dat mag je." Antwoordde ze en nam mijn hand vast.

~4uur s' nachts~

"We gaan allemaal naar huis zodat we morgen toch nog een beetje uitgeslapen zijn." zei de chef die nog nuchter was. "We gaan jullie we niet zo laten rijden, wij brengen jullie wel naar huis." Zei Patrick die ook nog nuchter was. Floor, Tineke, Femke en ik gingen mee met de chef mee en Tom, Obi, Brigitte en Eric met Patrick. Robin en Aziz gingen alleen naar huis, die waren ook nog nuchter.

Eric

Als eerste stopte Patrick aan mijn huis. Ik wou uit de auto stappen, maar viel door mijn benen. Brigitte hield me recht en zette me in mijn zetel. "Merci, schat" zei ik. Brigitte keek me raar aan omdat ik 'schat' zei. Ik wist ook niet echt wat ik allemaal deed, zo zat was ik. Brigitte moest lachen en zei "Eric ge zijt zat, ga maar slapen." En ze vertrok. Ik wou naar boven gaan om mijn tanden te poetsen, maar dat ging niet echt dus viel ik in mijn zetel inslaap. 

De vriendschap die de liefde bedroogWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu