Diena dar tik įpusėjo, o aš dar guliu lovoj. Staiga mano telefonas suvibravo nuo žinutės.
Pezz
Labas, ką veiki?Tesa
Gilių lovoj, u?Pezz
Tu rimtai?! Tu dar lovoj guli?!Tesa
Taip, aš rimtai. XDPezz
Aišku, eisi į koncertą?Tesa
Jo, ateisiu su MarckPezz
Uuu!!!Tesa
Jis man tik draugas, neprisigalvok nesąmoniųPezz
Ok, ok. Lauksim tavęs koncerte. P.S. Gavai nuo Harry pakabuką?Tesa
Jo... O iš kur tu žinai?Pezz
Nugirdau vaikinus XD. OK turiu lėktTesa
Ok, bye.Žinojau, kad neužmigsiu tai išlipau iš lovos ir apsirengus nulipau į apačią. Nuėjau į virtuvę ir išsitraukiau pieno. Pasidariau sausus pusryčius ir atsisėdus prie stalo pradėjau valgyti. Gerai, kad nieko nėra namie, nes noriu pabūti viena. Diena praėjo neblogai. Jau 18:00. Tai nuėjau rengtis. O ką apsirengti? Va čia tai klausimas. Pradėjau knistis spintoje. Knisausi ten kol radau savo seną bet žiaurei gražią nuo liemens palaidą, juodą suknelę iki kelių. Apsimoviau ją ir užsidėjau juodus batelius. Atrodžiau tobulai. Tada užsidėjau grandinėlę su pakubuku ,,Forever,,. Pasidarius tamsios spalvos makiažą, pasiryškinau blakstinas. Kol susiruošiau buvo 19:11. Pradėjo skambėti telefonas. Marck. Padėjau ragelį, apsivilkau paltą, ir pasiėmus visas šmutkes išdūmiau pro duris. Greit įsėdau į Marck automobilį ir išvažiavom. Visą kelią kalbėjom ir juokėmės tad kelionė neprailgo. 19:30 jau buvome prie įėjimo.
- Fui! Kaip čia smirda,- užsidengė nosį ši rankom Marck.
- Aha aš irgi taip padalvojau, kai buvau čia pirmą kartą,- sukikenau.
Atidartiau duris ir nuėjom iki One Direction kambario. Pabeldžiau, bet niekas neatidarė. Tada su Marck nuėjom į užkulisius, ten visi ir sėdėjo.
- Labas!,- visus iš eilės apkabinau išskyrus Harry...
Jis šypsojosi labai plačia šypsena lyg būtų ką nors sugalvojęs.
- Čia Marck, jis mano draugas,- pristačiau, o jis su visais pasisveikino,- Bet merginos jį jau pažįsta.
Tada pamačiau, kaip Harry šypsena dinksta ir pasirodo nustebimas.
- One Direction, laikas,- pasakė šviesiaplaukė mergina ir padavusi mikrofonus išėjo.
Aš atsiusėdau ant sofos, o šalia Pezz, Sophia, Ela ir Marck. Visą koncertą praplepėjom ir prasijuokėm. Pasakysiu tik viena su Marck liūdna niekada nebus. Iš kaškur staiga šalia manęs atsirado laimingas Liam su raiščiu rankose. Kaip supratau vaikinai dar scenoje tai ko jis čia tada?
- Stokos,- pasakė Liam.
Taip ir padariau. Staiga jis man užrišo akis.
- Ei! Liam! Ką tu darai?!
- Užsičiaupk ir einam,- pasakė jis.
Aš vis dar buvau su užrištom akim. Liam kažkur mane vedė ir tai nebuvo gerai man, nes su kiekviena sekunde gerbėjų klyksmai artėjo ir artėjo.
- Liam! Kur tu mane vedi!?
- Shhh. Kelk koja.
Taip ir padariau. Sustojom. Dabar žmonių klyksmai buvo nežmoniški. Liam įkišo man kažką į ausis ir garsas susilpnėjo. Stovėjau aklinoje tamsoje ir net nežinojai kur. Atsirišau akis ir viską stebėjau. Aš stovėjau scenos šone širdies formoje, padarytos iš rožių žiedlapių. Staiga išgirdau, kaip Harry šneka.
YOU ARE READING
Pamilus Žvaigždę
Fanfiction* Įžanga* Jis pop žvaigždė, o ji tik paprasta mergina iš Bostono. Jis jos dar nepažysta, o ji mano, kad jis išlepęs viską turintis berniokas. Kas bus kai jie susitiks? Ar tai atsitiktinumas, o gal tai likimas? Aš Tesa, man 16. Esu šviesiai rudais t...