Deschid robinetul de la baie,spre a-mi arunca primii stropi calzi pe fata-mi stearsa.Apuc sa dau grabita inspre calculator si observ o noua cerere de prietenie.Acel tip tacut din bar se pare ca si el imi facea cu ochiul.Am tresaltat sfios incercand sa ma agat de o speranta oferita de catre el.Nu stiam cum avea sa inceapa,sau cum avea sa se termine,aceasta vara,insa puteam crede ca ar fi fost ceva indecent,ceva ce ar fi continuat .I-am dat intalnire in acelasi loc in care il intalnisem,si mi se parea dubioasa aceasta senzatie care imi tresalta pieptul in sus si in jos ritmatic.Am apucat telefonul si am sunat.
-Trebuie neaparat sa vi cu mine Sanziana,atat iti cer ! exclam tensionata.
-Bine,dar ce s-a intamplat? raspunse plina de ezitari.
-Iti voi povestii pe drum,ii raspund eclipsata de emotii care nu imi mai erau familiare mai bine de 2 ani.
In acele momente,ma zbateam sa raman calma,sami dictez eu inimii,taci tu din gura.Nu mai gaseam nici o incantare in reflexia oglinzii,iar clipa in care ma machiam ,ma deprima.Incercam sa amestec nuante de rosu aprins cu negru si visiniu,stiu doar ca ultima combinatie pe care am facut-o intrun final ,a fost perfecta pt buzele mele palide care nu se oboseau sa zambeasca.Poate din teama,poate din cauza oboselii,dar eram sigura ca meritam aceasta zi,acest nou inceput.Mi-am tras primul maieu negru pe care l-am gasit,mi-am indreptat parul carliontat cu o placa veche de 5 ani,am inspirat adanc si am iesit pe poarta.Caldura dogoritoare ma facea sa ma simt mai mult vie,parca razele imi ardeau pielea mult prea intens.Mintea imi alerga intr-un loc necunoscut,intr-un loc pe care aveam sa-l cunosc sau sa-l descifrez,si imi era teama.Teama de un nou inceput care avea sa se termine prost,sau nu.Experimentam un copilandru de 18 ani ,care imi era total necunoscut.
Ora 16:40,il asteptam la bar,purtand o conversatie mono -silabica cu Maximov cel mirobolant si cu mustata.
-A spus ca o sa vina,ii raspund plina de teama,gandindu-ma ca una ca asta nu se putea.
Trageam cu putere din tigara,si realizam in primul rand ca nu e un tip de cuvant.Nu respecta ora impusa de catre amandoi.Tipul de la bar,din stanga mea,parea foarte calm,imi transmitea vibratii pozitive,poate din cauza asta,am decis sa merita sa mai astept putin.Invartea un breloc in mainile lui puternice si imi zambea.Pluteam...cu gandul departe,cu teama ca Sanziana nu mai avea sa apara.Era o escapada ,fiindca daca tipul era fucked up ,aveam o scuze pt a parasii barul.Timp in care mintea imi era plecata pe alte meleaguri,Maximov imi sopteste
-A venit ! El e? parand surprins.
Ma intorc brusc,imi zambeste timid,tinand un short-board sub bratele lui lungi.Isi trece mana prin parul mult prea negru,moment in care-l invit la masa.II fac semn cu degetul ,spre masa din exterior.Il priveam uimita,nedumerita,era exact la fel.Acelasi chip,aceiasi ochi ,de aseara,intro lumina mult prea fada.Parea curios,si surprins placut.Imi mestecam buza de jos incercand sa-mi pastrez calmul in fata acestui pusti atat de increzator.Se scuza deodata:
-Nu o sa pot sta prea mult,pe la ora 21 va trebuii sa ma sune cineva si voi pleca.
-Ok,exclam derutata.
Puteam sa inteleg faptul ca abera,si ca defapt era o scuza in cazul in care intre noi nu avea sa existe nici un strop de chimie.Era mirific,fiindca reusisem sa observ ca la un moment dat ma placea.Ii fac semn Silviei sa vina pt a comanda.
-O carafa de vin rosu,ii soptesc cu zambetul timid pe buzele-mi visinii.
-Si o Silva la halba,zise el ,foarte calm.
Ne priveam indeajuns de mult incat sa credem ca ceva avea sa se infiripe la mijloc.Si era un sentiment puternic,care imi tulbura gandurile,poate si mintea de la primele 2 pahare de vin rosu pe care la sorbeam incet.Sanziana apare,moment in care imi spun singura in gand Slava cerului.Avea sa ma salveze de la toate emotiile care imi treceau ca un amalgam de nervozitate.Le fac cunostinta cu zambetul pe buze,iar Sanziana roseste.Parea mult prea entuziasmata de toate conversatiile care veneau si plecau din glasul lui incantator.
Brusc ,simteam si tresaream ametita la auzul fiecarui cuvant care il graia.Si era placut,in acea lumina albastra,ei doi isi vorbeau,iar eu doar il priveam in tacere.Momentul in care o asculta pe Sanziana bolborosind diferite subiecte aleatorii,se intoarce brusc si-mi sopteste deasupra mesei
-Esti foarte frumoasa,spuse sorbind din bere.
Nu puteam sa interpretez nimic in acel moment,fiindca fata-i i se indreptase inapoi catre Sanziana si se purta de parca nimic nu se intamplase.Poate pt el nu se intamplase nimic,insa in acea clipa in care el ezitase si spusese asta,efectiv corpul imi vibra de placere.
-Si tu ai o privire aparte,la fel si tu Sanziana,vi se poate citi usor pe chip emotiile,spuse el plin de incredere.
Sanziana rosise,si era total eclipsata.I-am impins un picior pe sub masa in speranta ca va inceta din sorbitul privirilor lui.Intelesese ca-mi placea prea tare ,iar la un moment dat se ridica ,ne saluta si pleca.
-Pot venii langa tine?ma intreaba sfios,putin ametit.
-Binenteles !
Simteam nevoie de a-l imbratisa si de a-l saruta ,dar din nou creierul meu dicta inimii,Taci tu din gura,nu te lasa dusa de val,fi rationala,pune-i capat.Ma ofer incantata sa-i fac un joc,si-mi intoarce oferta in schimb cu fel si fel de intrebari ,care aveau sa se termine cu un castig,un sarut.Ma saruta.Corpul imi era cuprins de o frenezie care imi dicta sa ma desprind din vraja aceea ,dar vraja nu mai putea fi rupta,se intampla,chiar acolo,in mijlocul barului,cu 3 ,4 oameni in plus,saruta incet,timid,zambind.I-am simtit fiinta apropiata de a mea mai rapid de 1 secunda,si era placut.
M-am ridicat sa ma desprind din vraja ametitoare pe care ne-o ofeream in acel moment,spre a ne indrepta spre sala.Nici unul dintre noi nu avea sa stie cum avea sa se termine acea noapte indecenta.Cu spatele sprijinit de o banca ii simteam intreaga faptura lipita de a mea.Incercand sa-i transmit anumite stari din caietul demult patat cu pix,se ridica si imi lua genunchii in palmele lui puternice si-mi soptii.
-Esti foarte talentata,poate nu ai sa ma crezi,insa te plac foarte mult.Si nu mi-as bate niciodata joc de tine.As vrea o relatie foarte serioasa cu tine,desigur daca si tu vrei asta.Stiu ca poate tot ce iti spun pentru tine suna aberant si ca de fiecare data cand incerc sa spun cuiva ce simt,mie mi se intampla opusul ,dar imi asum asta.Eu nu te-as lovii niciodata.Nu -mi pot imagina cum ar da cineva in tine,nu meriti asta.
La auzul acelor fraze,cicatricile mi se deschideau si ranile imi erau din nou calde.Deschisese o frontiera de frustrari,pe care inca nu eram sigura daca le puteam inchide definitiv.Ma durea ,si ma inhiba,fiindca nu credeam un singur cuvant pe care il spunea,poate din teama ca as putea fi ranita din nou .Un amalgam de ganduri imi tresarea mintea in acele momente si nu izbuteam sa gasesc altceva mai bun de spus.
-Nu pot sa te cred,iam soptit.
I-am vazut cum ochii iau cazut,cum regretase in a doua secunda tot ce spusese.Si poate ca era din suflet,dar nu mai ma puteam lasa prada unui pusti care in adancul sufletului meu stiam ca vroia doar o partida de sex cu o tipa mai mare ca mine.M-am ridicat si am pornit cu el spre casa,tinandu-mi mana mica in palma lui calda.Era placut sa stiu ca voi apartine cuiva.Il placeam prea mult pt o singura zi,si asta ma facea sensibila si neajutorata.
Am plecat de langa el sarutandu-ma incet ,sfios ,zambind.Pe o alee intunecata ,incercam sa-mi dictez daca totul era un vis placut,sau un vis prost din care daca ma trezeam,realitatea avea sa ma loveasca din nou,dar am inspirat adanc si m-am lasat prada visului in care as fi vrut ca el sa apara,dar nu a aparut.