《23》

201 6 4
                                    

24.Bölümü Çağlardan okuycazz:)

Multimedya Çağlar :)
KEYIFLI OKUMALAR

Aşk insana neler yaptırıyormuş meğer  sırf Çağlara zarar vermesin diye Kaan'ın her dediğini kabul edicektim, en fazla ne isteyebilirdi ki ?

**

Ertesi gün

Özgenin şefkatli sesiyle gözlerimi açmıştım, iyi ki barışmıştık.

Dün aklıma geldikçe çıldırcak gibi oluyordum, Kaanla konuştuktan sonra yurda dönmuştük yemek muhabbet derken uyuyakalmışım.

Özge giyinmişti bende banyoya gidip elimi yüzümü yıkadim,ardından normal bir kot pantolon , siyah bi kazak giyinmiştim, saçlarımı normal at kuyrğu yapmiştım gözlerimin altı resmen mosmordu hafif kumral saçlarımın uçlarinda bulunan seyrek sarılar ayrı bi hava katıyordu , şuan beni saçlarım bile kurtaramzdi.

Banyodan çıktığımda özge'nin çığlığıyla irkilmiştim , hızlı adimlarla yanına gittim

"Noldu ya" dedim telaslanmistim

" Bu halin ne kızım "  salak kız ya ödümü koparmıştı.

" Bu muydu yani, korkuttun salak " dedim ardından ekledim

" Keyfim yok Özge hadi çıkalım"

" Bari ruj sürseydin"

" Özge hadi çıkalım mı artık"

" Yalniz ben lezbiyen değilim"  dediginde o kahkahalara boğulurken ben onun omzuna yumruk atıp yüzümü buruşturmuştum.

" Iğrençti"

"Biliyorum"  dedigiinde kapııya doğru ilerliyorduk.

**

Okula vardığımızda Çağları arıyordu gözlerim, ama tabi ki yoktu etrafta , arabaların olduğu tarafa dogru baktım,arabası burdaydı.istemeden de olsa heyecanlanmıştım.

Kapıdan girerken başım dönmüştü, Özge'ye tutundum.

"Aycan iyi misin"  sesi telaslıydı

" i-iyim" dedim zorla ve ekledim

" Sadece açlıktan" dedim zorla gülümseyerek.

Kantine doğru yürürken hala başım dönüyordu, bu yüzden Özge'nin koluna girmiştim.

Kantine geldiğimizde Özge beni masaya oturtup biraz sonra 2 çay ve 2 poğaçayla dönmüştü, zorla da olsa bitirmeye çalışmıştım midem bulandığı için zorluyordum kendimi.

Sonunda bitirmiştim, çayımdan da son yudumu alıp,boş bardağı masanın üstüne koydum , Özge'nin bi yere odaklandığını görünce ister istemez bakışlarım oraya kaydı.özge donuk bir şekilde bana baktı.

Çağlar.

Yanında sarışın , mini etekli , üstunde bol bi tişortü olan, 10 metre öteden kaynak olduğu belli olan sarı saçlı bir kızın beline elini dolamış kantinin kapısından içeri girmişlerdi.

Gözlerimiz kısa bi anlığına buluşmuştu , hemen gözlerini kaydırıp sarışına odaklamıştı.

Ben hala öküz gibi onlara bakıyordum.Özge kafamı ona doğru çevirdiğinde

"Aycan" takmamıştım kafamı tekrar o yöne doğru çevirmiştim,deli gibi kıskanıyordum kızın ona dokunması resmen canımı yakıyordu.

" Aycan ! Kendine gel" sesi hafiften yüksek çıkmıştı.

Ay Gibi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin