Hard for Me
Kim Dongyoung
( you forgot the KIM! )※ pliz dengar sambil membaca ※
══❍ ❀ ❍══
New update!!! 🌼
Nak 8 comments untuk chapter ni boleh? Tengkayu!!!!!! ❤
Kita tengah road to 10K! 😆✨
Selamat membaca! 💕
══❍ ❀ ❍══
Seorang gadis menghampiri seorang remaja lelaki yang sedang menyembunyikan wajahnya ke lututnya. Bahunya terhinjut - hinjut kerana tersedu - sedu.
Pasti dia sedang menangis. Fikir si gadis.
Dia duduk bertinggung di sebelah remaja itu sambil memerhatikan tubuh lelaki itu yang masih tidak sedar akan kehadirannya.
Tangannya naik secara perlahan - lahan, menyentuh lengan remaja lelaki itu. Tersentak bahunya apabila lelaki itu mengangkat kepalanya secara tiba - tiba.
Habis basah wajah remaja itu dek kerana air matanya. Wajahnya turut merah.
' Kyeowo. ' Desis si gadis.
" Gwaenchanayo? " Soalnya setelah sedar dirinya dipandang lama.
" E-eo.. " Angguknya.
" Nama awak ape? Nama saya Baek Yeeun, tapi awak boleh panggil saya Yeeun. Awak pula? " Gadis bernama Yeeun itu cuba beramah.
" Seonghwa, Park Seonghwa. " Ringkas sahaja jawapan dari remaja itu.
" Umur awak berapa? Kenapa awak menangis? " Yeeun bertanya lagi.
" 14 tahun. " Soalan kedua itu diabaikan. Tidak mahu memberitahu sebab mengapa dia menangis.
" Ouh.. Jadi awak muda saya setahunlah. Saya dah 15 tahun. "
( jangan lupe. Dekat Korea kena tambah 1 tahun dalam umur betul diorang. Contohnya kalau Seonghwa dalam gred 7 maknanya dekat Korea, umur dia 14 tahun, tapi dekat negara kita dia baru 13 tahun. )
Yeeun mengubah posisinya dan bersandar ke dinding seperti Seonghwa.
" Awak taknak beritahu saya ke, kenapa awak menangis? Oh ya! Awak bukan dari sini, kan? Sebab saya tak pernah tengok awak dekat sini sebelum ni. "
Seonghwa mendiamkan diri. Tidak ingin membalas apa - apa pun soalan dari orang yang tidak dikenalinya. Kepercayaannya pada orang, sememangnya susah untuk dipupuk.
YOU ARE READING
𒆜 𓊈박성화𓊉 𐪟 BOYFRIEND MATERIAL ⩩
Fanfic[ current status ; complete! ] Park Seonghwa ft. Han Yeolreum. Dia mahu gadis itu bahagia dan dia mahu orang yang membuat gadis itu bahagia adalah dirinya sendiri. ⚠️ mengandungi typo dan bahasa yang macam minta penampar online. ― ' no copycat zone...