/31.10. 1977/
Černé vlasy, oblečená v korzetu zakrývající každý nedostatek a zvýrazňujíc její útlý pas a velmi přitažlivý hrudník. To byla Bellatrix Lestrangeová, narozená Druelle a Cygnusovi Blackovým, která se před pár měsíci odloučila od své rodiny a provdala se za Rodolphuse Lestrange. Výhodný sňatek, připomínala si vždy Bella, když si vzpomněla na fakt, že spojila život s naprosto cizím člověkem.
Rodolphus pocházel ze zámožné rodiny Lestrangeů, která měla dobré vztahy s ostatními čistokrevnými rodinami a také se samotným Pánem Zla. Její manžel nebyl nijak krutý ani zlý, občas jí připadal až moc klidný, ale ona v něm nenacházela žádné sympatie. Mnohem více si rozuměla s jeho mladším bratrem Rabastanem, který sice byl o deset let mladší, ale alespoň jí dával pocit toho, že je pořád mladá a krásná.
Dívala se na sebe do zrcadla v životní velikosti, aby se podívala, zda jí dané šaty sluší. Dům, ve kterém bydlela byl přepychový a všechno vypovídalo o tom, že to tam stojí už nějaký ten rok. Každým předmětem, který se v domě nacházel, nabýval dům větší a větší hodnotu. Ale i přes všechno zlato a drahý nábytek si Bellatrix nedokázala připadat doma.
Ve vile jejích rodičů se dříve ozýval smích energické Andromedy - i když tento důvod si nehodlala připouštět - a rozpustilé poznámky Narcissy. Kolem všech ještě pobíhaly služebné a skřítci, všechno bylo, jak mělo být. Zpozorovala, jak se zhnusila, když si vzpomněla na sestru Andromedu. Tu proradnou krvezrádkyni, která vyměnila pošetilou lásku za svou rodinu a dobré mravy.
Zklamala matku i otce a její jméno se ve vile nesmělo vyslovovat. Na každé společenské události se vždy nějaký oprsklý host zeptal na drahocennou prostřední dceru Cygnuse a Druelly Blackových, Andromedu. Samozřejmě, ty její překrásné vlnité hnědé vlasy, vždy přítomný úsměv na tváři, chytré poznatky a přirozené ženské tvary. To vše byla její proradná mladší sestřička.
Zato nejmladší Narcissa, která ještě navštěvovala Bradavice. Ta se chovala jako správná manželka, Bella musela přiznat, že se chovala ještě mnohem lépe než ona sama. Narcissa nikdy neměla v úmyslu dominovat nad muži, což se mnoho uchazečům o její ruku líbilo. Na rozdíl od ní, Bellatrix, která vždy měla vlastní hlavu a manžela považovala jen jako společenskou povinnost. Na tuhle sestru byla opravdově hrdá, protože ona se vdá za Luciuse Malfoye, který ji perfektně zajistí. Ona povede domácnost a dá mu spoustu dětí.
,,Trixie? Můžu dovnitř?" ozval se hlas, který se jí líbil. Měla nastevřené dveře, takže barvu hlasu poznala ihned a hbitě se otočila na patě, až se jí sukně nadzvedla. I podle přezdívky, kterou ji muž dal poznala, o koho se jedná.
,,Rabastane," vydechla Bellatrix a prohlédla si svého švagra velmi pozorně. Měl na sobě černou košili, přes kterou měl šedou vestu. Oči ji sklouzly dolů a zahlédla společenské kalhoty a boty. Vypadal jako seriózní Lestrange, druhý syn a podceňovaný syn, ale v jeho úsměvu a způsobu, jak měl sčesané své černé oči černovláska viděla mladého ducha. ,,Jsem ráda, že si mi přišel pomoct zkrátit dlouhou chvíli."
Nečekala, až řekne něco více, protože tak také? Na nudné rozhovory o počasí, novinkách ve světě a jídle má Rodolphuse, tak proč marnit čas tlachem? Přetáhla si přes hlavu své šaty, zatímco on si začal rozepínat svou vestu, košili a poté i kalhoty. Její manžel byl tak chladný, klidný a seriózní - občas jí připadal až moc starý na její divokou povahu.
,,Nudily mě hodiny lektvarů, tak jsem si na malou chvilku odběhl," mrkl na ní mladší Lestrange a začal jí rozvazovat korzet. Tiskl na ní svoje horké tělo, které se tak moc lišilo od chladného a nezajímavého Rodolphuse.
ČTEŠ
Chvíle lásky | ✔️
Fanfiction,,What is life without a little risk?" Mladí dělají různé chyby, ale vždy jednají tak, jak jim radí srdce. Pro mladou generaci může být složité si vybrat mezi dvěma stranami, ale pro některé zase ne. V sedmém ročníku se sejdou studenti Zmijozelu, Mr...