✨ᴜᴄᴜʀᴜᴍ✨
Alaz yolda uykuya dalan kızı kucağına alıp,indirdi arabadan. Eve kadar taşıdı, yatağa yatırdı. İtina ile kızın kısacık elbisesini çıkardı üzerinden.
Kendide baxiri ile kalana kadar soyudu, yatağa girdi.
Kızı göğsüne çekip, başını saçları arasına daldırdı. Yasemin, lavanta karışık koku ile kısa sürede adam da uykuya daldı.Sabahın erken saatinde uyandı adam, duş alıp odasına geri döndü. Belinde havlu,vücudundan sular damlıyordu. Eşsiz kasları yine gün yüzüne çıkmıştı.
Lavin o dustayken uyanmış,ama yataktan çıkmamıştı. Pozisyonunu bozmadan onu izlemeye koyulmuştu. Bakışlarını bir an bile kendine çevirmeyen adamla, rahatça ziyafet çekti gözleri.
"Gözlerinle beni yemeği bitir, güzelim. Zaten sana ait bu beden"
Deyip, çapkın bir gülüş attı kıza.
Lavin utancından yorganı üzerine çekti. Onu nasıl görmüştü? Gözlerini kaldırmıştı bile. Bu adamın arkasında da gözleri olduğuna yemin ede bilirdi şu an."Hadi kalk prenses. Seni bir yere götürücem,"
Deyip üzerindeki yorgandan kurtardı kızın küçük bedenini.
Lavin bıkkınlık la doğrulup,yatak başlığına yasladı sırtını.
"Ya Alaz işe gitmem gerek,yoksa kovulucam"
Deyip dudaklarını büzdü, küçük bir çocuk edasıyla.
"Lavin o meselenin halloldugunu sanıyordum. İnad etme artık. Hem bu gün asla bırakmam seni hiçbir yere. Senin için o kadar toplantımı iptal ettim"
Deyip dolabına yöneldi adam. Az önce koltuğun üzerine attığı havluyu alıp saçlarını kurulamaya başladı.
"Alaz bişey sorucam"
Deyip lavin yorganı üzerine çekti. Yataktan çıkmaya niyeti yoktu anlaşılan.
"Sor birtanem"
Diyerek havluyu yeniden koltuğa fırlattı adam. Bakışlarını kızın üzerine çevirdi.
"Sen aynı zamanda hem polis,hem de iş adamı nasıl ola biliyorsun?"
Şaşırmıştı adam kızın sorduğu soru karşısında şimdi durup dururken nereden çıkmıştı bu soru? Sabahın köründe kalkar kalkmaz aklına ilk gelen şey buysa demekki daha önceden çok defa düşünmüş diye geçirdi adam içinden. Ama bozuntuya vermeden cevapladı.
"Bak güzelim, polis olmak çocukluk hayalimdi,okudum oldum. Şirkete gelinceyse arkadaşımla birlikte kurduk. Yüzde ellisi benim yani"
Deyip konuyu kapatmak istercesine odadan çıkmaya hazırlanıyordu ki Lavinin ürkek sesi onu durdurdu.
"Alaz bişey sora bilirmiyim, eğer kizmayacaksan?"
Alaz şefkatle gözlerini kızına çevirdi. Zaten ne zaman kızmıştıki ona, şimdi kizsindi.
"Sor hayatım"
Deyip sorusunu bekledi Lavinin. Lavin sorup-sormamakta kararsız kalsada,Alazin ona güven veren bakışları cesaretini körükledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET;bir yok oluş hikâyesi
ChickLit"Biz belasız, zararsız, olaysız olamayız! Elimi tutarken aklına kazı bunları. Biz zamansız mekansız bir arada duramayız.Korktuğunda kaçabilirsin,ben hep aynı yerde duracağım. Elini ölsem bırakmam, ama gidersen de tutmam " 'Alaz Sezgin "Cehennemle bi...