~1~

2.4K 70 20
                                    

Nisa'dan

    Çekya'da geçirdiğim koca bir yaz tatilinden sonra okuldaki arkadaşlarım ve sevdiğim çocuğu yani Barış'ı göreceğim için çok mutluydum. Ama aklına birden Barış'ın sevgilisi olduğu geldi.Yine de moralimi bozmadım çünkü ben Aycan'dan çok daha mükemmelim hıh!

    Hemen yataktan kalkıp Cemal ve Gizem uyandırmaya gittim. Cemali tuhaf şakalarla uyandırmayı özlediğim için kafasına bir bardak su atıp kaçtım. Ardından Gizem'i uyandırdım. Cemal bana bağırarak tuvalete giriyordu. Kahvaltımızı yapıp hazırlanmak için odalarımıza girdik. Ve ben her zamanki gibi mükemmel zevkimle kıyafet seçmeye çalıştım(!) Allah'tan Gizem vardı da bana yardım ediyordu. Onun yardımıyla güzel bir kombin hazırladım.

    Hepimiz hazırlandıktan sonra okula gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    Hepimiz hazırlandıktan sonra okula gittik. Okula gidince her zaman oturduğumuz masaya oturduk fakat yan masamızda "Çakma Sarı Aycan" ve arkadaşları da vardı. Onlara göz devirip yeni çıkan derginin kapağını incelemeye başladım. Ardından bir motor sesi duyuldu. Benim de kalbim o duyulan sesle depar atmaya başladı.
 
    Ardından motordan mükemmel yakışıklı Barış'ım indi. Önce bizim masaya doğru yürüdü.Kalbimi kontrol edemiyordum. Yaa şuan sırası değil sakin ol sakin ol!Fakat Barış bize kuru bir günaydın deyip O çirkin (yani biraz çirkin ) sevgilisinin arkasına geçti.Yavaşça ellerini kaldırıp onun gözlerini kapadı.(Ahh Barış'ım,minik zürafam Johhny Bravo'm seninle böyle olabilirdik ama sen hala bana küçük kız kardeşinmiş gibi davranıyorsun!Neyse birgün beni fark edeceksin biliyorum.Yani umuyorum.)Barış sesini değiştirerek ;
~Ben kimim ?diye sordu. Aycan da
~Hmm...Mert!

Acaba Barış'ın tepkisi ne olacak?

~İlk defa yazıyorum.Eleştirilerinizi yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim.

Şimdiden teşekkürler:):)

Biz Böyleyiz[nisbar]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin