❌Filippas Perspektiv❌
Jag låg i min säng med Omars armar runtom mig , hans varma andetag puffade mig i nacken så mitt nackhår reste sig.Jag försökte vända på mig så att jag låg med pannan lutad mot hans. Han började att mumla och vrida på sig. Jag synade hans perfekta ansikte. Hans svarta krulliga tjocka hår som låg ner över pannan och hans välmarkerade ansikte drag.
"Babe är du vaken" mumlade han och drog mig närmre sig, hans ögon var fortfarande stängda och hans ögonfransar nuddade hans kind. Asså alla killar har längre ögonfransar än tjejer. It's isn't fair.
"Mm" sa jag och la min hand på hans kind som inte låg nerpressat i kudden. Han öppnade långsamt sina ögon och kollade rätt in i mina.
Han böjde sig fram och pussade min näsa innan han la sig på rygg. Jag la mitt huvud på hans bröst. Jag hörde hur hans hjärta slog i rytm innanför hans skin. Mitt huvud höjdes och sänktes när han andades.
Han la en arm om mig och flyttade mig så jag låg över han istället." Jag kan göra detta hela dagen" sa han och virade sina armar runt min midja. " Jag med" sa jag och ritade krumelurer lite under hans nyckelben.
Han drog sina fingrar igenom mitt hår som hängde ner till brösten. Det hade växt jätte fort när vi var i LA.
"Vad tänker du på" frågade han lågt och studerade mina örhänge jag fick av Felix i julklapp. Det skulle likna två hästar i silver. "Inte så mycket" sa jag och lät mina fingrar åka uppåt mot Omars kind, mina fingrar åkte sedan mot hans läppar. Jag lät dem glida över dem löst och ett leende spred sig på hans läppar som även fick mig att le.
Jag sträckte på halsen och pussade han på läpparna, pussen blev halv bra efter som vi båda log. Jag flyttade kroppen högre upp på han, eftersom han är längre än mig så hade han även större kropp, så om jag låg med mina fötter mot hans skulle mitt huvud gå till hans kind och mina läppar till hans bröst.
Jag lutade min näsa mot hans och kollade in i dem mörkbruna ögonen.
"Vet du hur mycket jag gillar dig" frågade han och jag log lite." Nej inte riktigt" sa jag med ett större leende på läpparna. Han log och gav mig en kort med en värdigt kärleksfull kyss. Han drog ifrån och kollade lite busigt på mig. Han la sina händer på min midja och snurrade runt så jag låg underst, han hade hamnat snett över mig och avfyrade ett snett leende.Hans fingrar började att röra sig på min midja."haha Omar" skrattade jag svagt och försökte att inte väcka hela huset. "Hahahhaha......Omar sluta" skrattade jag högt och tog tag i hans under armar och försökte putta bort dem. Han slutade att kicka mig och spände sina armar så man såg hans armuskler."tönt"sa jag och log. Han log busigt och kysste mig. "Din tönt" sa han och kysste mig ännu en gång."min tönt" upprepade jag.
Vi avbröts av att min dörr öppnas och Felix står i bara ett par svarta chacipants och ett extremt rufsigt hår.
"Upp o hoppa vi ska till stan idag" sa han med en grötig morgon stämma.Gissar på att mamma släpade upp han ur sängen i morse. Felix hasade iväg, jag puttade bort Omar från mig och gick upp ur min säng. Jag tog ett par rena under kläder och gick in till mitt badrum. Jag låste inte eftersom jag gissade på att Omar också skulle duscha.Jag tvålade in mitt hår med schampoo och balsam innan dörren öppnas och Omar kommer in i bara kallingar. Han hade ett par vita med sig och drog snabbt av sig dem smutsiga. Han gick in till mig och gav mig en puss innan jag ställde mig under strålen.
YOU ARE READING
King Of The Radio
RandomJAG SKRIVER DENNA BOKEN BARA FÖR SKOJS SKULL, EFTERSOM DET VAR ETT LITET SKÄMT JAG OCK MINA KOMPISAR HADE FÅR CA TVÅ PR SEDAN MEN JAG KÅNNER ATT JAG VILL FORTSÄTTA SKROVA FÖR MIN EGNA SKULL. SÅ NU VET NI VRF DEN ÄR SÅ DÅLIG. Vad händer när 3 tjejer...