A cella ajtaja hatalmas robajjal csapódott be. Az őr arcán egy elégedett, gúnyos mosoly terült szét az elé táruló látványtól. - Ez is egy jó nap - gondolta, majd sarkon fordult és a kijárat felé vette az irányt. Gondolatban már otthon volt, ahol a felesége meleg vacsorával várta, a gyerekei pedig izgatottan mesélték el az iskolában történteket.
A folyosókon az összes villany lekapcsolódott, ezzel teljes sötétségbe borítva a helységet. A cellából, ahonnan az őr kilépett, egy hatéves kisfiú szipogása hallatszódott ki. Csontsovány karjait összefonta a térdei körül, próbálta minél kisebbre összehúzni magát. Mellette hevert a vacsora gyanánt kapott, csupán fél szelet száraz kenyere. A fiú, csontos ujjaival próbálta letörölni a könnyeit, de felszisszent, amikor a keze hozzáért a szeme alatt éktelenkedő friss zúzódáshoz. A hasa görcsölt az éhségtől, de az előbb kapott rúgások miatt nem bírta rávenni magát az evésre. Szomorúan kúszott el a cella sarkában elhelyezkedő matracra. Fogai össze-össze koccantak a zárkában lévő fagyos hidegtől, de a délelőtti meccsen veszített, ezért a vékonyka pokrócát elvették tőle. Összehúzta magát, de a hideg bekúszott a csontjai közé. Becsukta a szemét és elképzelte, hogy a cella falai leomlanak, ő pedig végre kiszabadul. A szülei sírva rohannak hozzá, majd egy szoros ölelésbe vonják. A nővére, akinek az arca már csak halvány folt az emlékezetében, boldog mosollyal hívja labdázni a kertebe. Pont úgy, ahogyan kiskorában szinte minden nap.
A kisfiú arcán egy halvány mosoly terült szét, de amikor kinyitotta a szemét, a boldogság és a szeretet szertefoszlott. Csak a fájdalom és a megsemmisítő magány maradt.
Sziasztok!
Meghoztam a legelső történetem prológusát. Ezzel a szösszenettel mutatkoznék be. :) Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket. Ha valami észrevételetek, tanácsotok van, nyugodtan írjátok meg. Igyekszem a fejezeteket heti rendszerességgel feltenni.
YOU ARE READING
Ments Meg!
RomanceA 17 éves Willow Holden egy hétköznapi lány, hétköznapi célokkal. Végzősként minden idejét azzal tölti, hogy az év végi vizsgáit sikeresen teljesítse és felvegyék álmai jogi egyetemére. Ám az életét felforgatja egy nem mindennapi fiú felbukkanása. A...