Hellooo!!!
İkinci tasarım kitabımla karşınızdayım.
Ama bu İSTEK ALIMI KİTABI DEĞİLDİR!
Ben burada canım sıkıldıkça yaptığım kapakları paylaşacağım ve isteyenler yoruma yazabilir.
Sizden künye vs istemiyorum. Çünkü yapılan kapak olduğu gibi verilecektir.
Kurallar 🍓
1. İlk kuralımız nazik olun. Çünkü kölüe muamelesi yapan insanlara tahammülüm yok.
2. Kuralları isteğiniz kabul edildikten sonra yerine getirebilirsiniz.
3. cennet_y adlı hesabı Kapağı kullandığınız süre boyunca takip etmeniz.
4. cennet_y adlı hesabın yedi deve adlı kitabını oylayıp ilk bölüme 5 yorum bırakmak. Emoji hariç.
5. Aldığınız kapak üzerinde Kırpma vs istemiyorum. Bu kitaptan önce yaptığım tasarımların altında veya üstünde 'duende design' yazması muhtemel. Ama bugünden sonra yapacaklarım da ya çalınmaması ihtimaline karşı logo ya da TURTALI PREMADE yazacaktır.
❤️
Diğer bölümlerde bırakacağım kitaplara göz atıp istediğinizi yorumda belirtip bende onay almayı bekleyin. İzinsiz alınanları çalıntı sayarım ve tahmin edin bakalım! Buna da tahammülüm yok!
Oldukça tatlı ve sıcakkanlı biriyim, o yüzden soracağınız soruları vs. Sormaktan çekinmeyin.
Ay lav yu!
Şimdi buna da İngilizcen mi kıt yazan olursa cevabım 'aynen öyle' olacak. Çünkü keyfimin kahyası bunu istemiş. Neyse siz boşver in onları.
Ay lav yu❤️