Z dzisiejszego dnia mam wam sporo do opowiedzenia bo w końcu wyszłam z mojej piwnicy ¯\_(ツ)_/¯
A mianowicie pojechałam sobie nad jeziorko w Tychach. Niektórzy mogą kojarzyć takie miejsce jak Tyskie Jezioro Paprocańskie, jest to taki ośrodek rekreacyjny z jeziorem, placem zabaw, kawiarniami itp.
Oczywiście na sam początek musiało się coś odwalić, już na parkingu, gdy parkowaliśmy samochód. Czekaliśmy sobie chillera aż jakiś gościu wyjedzie, a tu jakaś Karyna stanęła w tamtym miejscu i se czekała na swój samochód czy coś. No i mój tata, dziadek i babcia zaczęli się z nią kłócić, a ja z bratem oczywiście beczunia.
No to następna sytuacja wydarzyła się gdy już weszliśmy na teren ośrodka. Były tam takie prysznice by opłukać się z piasku itp. No i biegały sobie tam małe dzieci... Wszystko byłoby okej gdyby nie to, że biegały nago ಥ‿ಥ
Czy tylko moim zdaniem takie coś jest ohydne? Brzydzi mnie to... I co z tego, że to małe dzieci? Podobno pornografia dziecięca jest karalna, a więc moim zdaniem coś takiego też powinno być, bo nie każdy chce to oglądać (╥﹏╥)
Ostatnia sytuacja to moment gdy już szliśmy z powrotem na parking, a dokładniej to minęliśmy parę, która trzymała dziecko na szelkach i na smyczy... Co jak co, ale dla mnie to trochę chore... Dziecko to przecież nie pies •́ ‿ ,•̀ Jeśli ma się nie zgubić to trzyma się je za rączkę, a nie na smyczy no ludzie...
No to z dzisiejszego dnia to tyle. Podsumujmy to tak: Ludzie czasami powinni ruszyć mózgiem (ー_ー゛)
A co wy myślicie o tej całej sytuacji?