[1]

5 1 0
                                    


Yine okula giderken Eunwoo ile BTS grubunun şarkılarını dinliyorduk.Bu grubun şarkılarına bayılıyordum.Anlamları,melodisi..her şey kulağa güzel ve hoş geliyordu.

Uzun süredir takip ediyorduk Eunwoo ile.Çıkışlarından itibaren diyebilirdim.Bias'im yoktu.Hepsi bana göre çok özel ve iyi insanlardı,bias seçmek zor bir olaydı.

Okula vardığımızda bahçedeki arkadaş grubumuzun ilgi odağı olmuştuk.Onların yanına ilerlerken Eunwoo kolumdan tutup ona bakmamı sağlamıştı.Ona bakarken heyecanla telefonuna bakıp konuştu.''Soomin!BTS'in Fan Meeting'i olacakmış!''

Heyecanla konuşması üzerine ben de karşılık verdim hızla.''Ne?!Ne zamanmış?''O da benim konuşmam üzerine telefona baktı bir süre yürürken ve tarihi bulduğunda gülümseyerek bana baktı."Hafta sonu,Cumartesi günü olacakmış."

Ben de gülümsedim ve başımla onayladım.Okul çıkışı ilk işim araştırıp,fiyatlara bakmak olacaktı..

...

Birlikte kaldığımız eve gelince günün çok yorgun geçtiğini söyleyen Eunwoo'ya baktım ve gülümsememe engel olamadım.Yakın arkadaştık,kardeş gibiydik.Ortaokulda tanışmıştık ve şuan aynı üniversiteye gidiyorduk.Hayallerimizi birlikte gerçekleştirmiş ve mutlu bir hayat sürüyorduk..

Eunwoo eşyalarını yerleştirip kendisini koltuğa atınca ben de çantamı kenara koyup konuştum."Yemek hazırlayacağım ben,mutfaktayım gelirsin" Beni başıyla onayladıktan sonra mutfağa geçtim ve yiyecek bir şeyler hazırlamaya başladım.

Bir süre geçtikten sonra Eunwoo yanıma gelip telefonunun ekranını göstermişti."Soomin bize Fan Meeting için bilet aldım,bak!" Ekrana baktığımda gülümsemiştim.Uzun bir süre önce gitmiştik Fan Meeting'e,özlemiştim açıkçası.Müziğini sevdiğim ve beğendiğim insanların yanında,tek tek 3 dakika geçirmek bile benim için harika bir duyguydu..

Yemeği masaya koyduğumda o da masaya oturdu ve yemeye başlamıştık..Bakalım Cumartesi günü bizi Fan Meeting'de bekliyordu..

Devam edecek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Famous-PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin