SELAAAMMM 🎉
Sonunda sınavım bitti ve düzenli bir şekilde geri döndüm! Bu bölümü daha fazla bekletmek istemedim bu yüzden smut içime hiç sinmese bile atmak zorundayım.. telafisi olacak 🐰 Başarılar dileyen herkese teşekkür ederim! Sabrınız için minnettarım..
Sizi çok özledim 😭💜
🏳🏳🏳
-M-
-
23.01
Jk
-
Dakikalar sonra, kendimi sadece bir tane sokak lambasının yandığı karanlık kaldırımlarda buldum.
"Sakin olmalısın ve eğer biraz daha alt dudağını dişlersen daha Taehyung öpemeden kopabilir." Yoongi hyung kahkaha atmış ve cebinden sigara paketi çıkartmıştı. "Nasıl sakin kalabilirim, hyung?" Uzun, beyaz parmaklarım yavaş bir zariflikle kot pantolonumun ceplerine ilişmiş ve yan tarafımda duran Yoongi'ye bakmak için başımı yan tarafa doğru çevirmiştim.
"Birazdan oğluşumu ve güzelliğimi göreceğim." Dudakları arasından, ufak bir sesle dumanı dışarıya doğru savurtmuş ve sıcak havaya karışırken, bakışlarımı boş bırakmamıştı.
"Dikkatli olmalısın yani herhalde tekrardan Minjae'ye rezil olmak istemezsin."
Taehyung ile buluşmak için evimin alt sokağına gelmiştik, heyecanım git gide artıyordu çünkü birazdan ince beline sıkıca sarılacak hatta dudaklarını yiyecektim, nasıl sakin kalabilirim ki? Yoongi hyung'u kaptığım gibi ufak bir hazırlanmanın ardından buraya nasıl geldiğimi bile hatırlamıyordum.
Minjae'yi çok özlemiştim ve ondan ayrı kalmak çok zoruma gidiyordu çünkü o daha minik bir çocuktu, her an aklı karışabilir ya da kendince yanlış bile olsa kararlar alabilirdi.
"Bak, hyung." Dudaklarının arasına ince dalı tekrardan yerleştirmiş ve gözlerini kısarak bakmaya başladı, alt dudağımı ufak bir hareketle ıslattım ve ardından da konuşmak için dudaklarımı araladım ama Yoongi hyung çirkef bir tavırla, daha konuşamadan lafları ağzıma geri tıkıştırmıştı, "Tamam, seni tavşan kafa. Biraz seveceksin ve sonra da seks yapacağınız için Minjae'yi kandırarak, aşağıdaki parka götürüp dondurma alacağım."
İstemsizce kahkaha atarken, devamını beklercesine mırıldandım, "Son olarak?" İzmariti yere fırlattı ve ince dudakları yana doğru gerilmeye başladı, "Minjae'nin yanında küfür etmeyeceğim ve eğer bunu başarabilirsem, ödül olarak para vereceksin."
Yoongi hyung'u sıkılamak zorundaydım çünkü Minjae daha bu yaşında küfür öğrenebilir ya da herkesle kavga edebilirdi.
"Afferin bebeğim." Tatmin olmuşcasına sırıtmaya başladım ve başımı ufak bir hareketle savurtarak, önüme doğru döndüm.
"Alice işten atılsa bile bu durum hayvan gibi para aldığınız gerçeğini değiştirmiyor seni piç kurusu ayrıca Minjae'nin dondurma parasını da vereceksin."
Koluma hafifçe vurmuş ve dalga geçtiğini belli edercesine kahkaha atmıştı, aklıma gelen düşünceyle bir anda bedenimi, ona doğru çevirmiş ve irileşen gözlerimle konuşmuştum.
"Yakışıklı olmuş muyum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnfidélité • TaeKook
Fanfic¤ Evli olan Kim Taehyung, tuttuğu bakıcısının abisiyle gizli aşk yaşayacağından tamamen habersizdi. ¤ ¤Feminen Taehyung¤ #1 Seme 🎖/ #1 Feminen Taehyung🎖 13.08.20 / 20.04.21 #2 KookTae 🎖 01.05.20 #3 TaeKook 🎖26.04.20 #4 kimtaehyung 🎖 21.08.20