Part 1

555 37 1
                                    

"Mana dia ni kata pukul 5 petang ni dah 5:30 petang dah,sengaja nak buat aku berjanggut laa tuu"bebel sung ah sendiri sambil meneliti handfone nya.Tidak lama kemudian ketika dia tengah asyik memerhati gelagat orang sekeliling taman itu seseorang datang dan menepuk bahu nya dari belakang. ''Jungkook ah"jerit nya keriangan apabila berpaling kebelakang dan melihat jungkook di belakang nya. "Dah tak payah nak over sangat "jungkook melangkah menuju ke bangku yang diduduki oleh sung ah lalu dengan lantas dia duduk ditepi sung ah langsung dia tak menoleh ke muka sung ah. "Kenape kau ajak aku jumpa ni,, selalu nye aku jer ajak kau jumpa,, kau buang tabiat ke ape??"bertubi tubi soalan dilempar kan oleh jungkook kepada sung ah. "Kau ni kan kawan baik aku,, hanya kau saja lah aku ada"sung ah membuat ageyo comel. "Eumm yerr laa tuu,, dah tak payah kau nak berlakon drama sangat,,kau nak aku tolong ape??"soalan jungkook tadi terus mengubah riak wajah sung ah lalu dengan tersenyum sung ah pun mengeluarkan sebuah kad berbentuk hati kepada jungkook. Dengan rasa ingin tahu jungkook terus mencapai kad itu. Jungkook meneliti kad itu dengan rasa yang berdebar. Tiba tiba riak muka nya yang ingin tahu tadi terus berubah menjadi keluh sebaik saja dia membaca apa yang tertulis di muka depan kad itu UNDANGAN KE MAJLIS HARI JADI. "Habis ape aku kisah undangan hari jadi,, ape susah,, ape yang aku kena tolong,, kau pergi jerr laaa"jungkook membalas selamber lalu memberi kembali kad itu kepada sung ah. "Memang laaa,, erhh kau tak pandai baca kerr kau ni rabun,, kan ada tulis datang dengan pasangan anda"sung ah bersungguh sungguh menunjuk kan ayat yang ada di kad itu namun jungkook hanya menjeling tajam sung ah mungkin marah kerana memain mainkan nya dalam hati nya banyak perkara yg merungsingkan apabila sung ah memberikan kad sebegitu. "Habis kau nak aku jadi pasangan kau?? "Soal jungkook selamber .sebaik saja jungkook bertanya begitu sung ah langsung mengangguk dan tersenyum menunjukkan senyuman manis nya yang bisa membuatkan semua lelaki cair bila melihat nya."arghh aku tak nak!!"tegas jungkook langsung tidak memandang wajah sung ah yang comel itu. "Boleh laaa,, boleh laaa "berkali kali sung ah mengulangi ayat yang sama namun jungkook masih berkeras dengan kata TIDAK..

Adakah jungkook akan menerima permintaan sung ah ??..dan apa yang berlaku di majlis hari jadi itu..??..tunggu part seterusnya yaa,,..

Maaf lah kalau ff ni tak best,,..
thanks for vote and comments..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JUST TRUST MEWhere stories live. Discover now