AIRA LUTHFIA(aira)
Tempat luahan perasaan dan semua masalah. Sesiapa akan terasa lega selepas berbual dengannya. Baik hebat dan peramah. Pemegang rahsia yang baik. Selalu berperangai gila-gila dengan kawan kawannya.SAFA SAILA(safa)
Gadis tomboi,garang,bercakap kasar,tapi sangat cukupkan keadilan. Sangat hebat dalam bidang sukan. Dia juga seorang pemain drum yang handal! Suka memotong percakapan orang lain.JIHAN AULIA(jee)
Sangat pandai di antara keempat kawannya. Dia sukakan matematik,fizik,serta subjek-subjek susah. Sifat buruk Jihan adalah suka mencampuri urusan orang lain! Walaupun begitu Jihan yang paling penyayang. Kalau ada orang dalam kesusahan dia yang akan paling susah. Jihan ini mudah iri hati dan suka dengki dengan orang yang lebih baik darinya. Dia pernah marah hanya kerana Aira mendapat markah seratus ketika ujian Matematik.PUTERI IDAYU ABSARINA(yuyu)
Biasanya nama Idayu atau dipanggil ayu! Seorang yang polos dan berhari lembut. Selalu mengalah memang sudah menjadi trademark yuyu. Mudah dipergunakan tapi kalau mengamuk boleh membuat semua orang ketakutan.RABIHAH RAISSA(bihah)
Kalau ada masalah yang ringan mahupun yang berat segeralah menghubungi Bihah! Gadis yang sinonim dengan panggilan "ASK BIHAH" ini adalah tempat penyelesaian semua masalah . Bihah juga seorang ketua kelas. Sebab itu,jangan hairan Bihah sangat terkenal dangan kawan-kawannya. Tapi hati-hati jangan tersilap cakap di depan Bihah. Kerana gadis ini mudah marah dan senang tersinggung.Author boleh buat sampai situ je..nanti ada masa author buat bab ii selanjutnya...😀😀
Jangan lupa vote
YOU ARE READING
Frenz paling sweet
Teen FictionIni kisah persahabatan antara lima orang gadis yang berbeza perwatakan mereka. kalau nak tahu sila baca ye😁😁 jangan lupa juga tekan bintang kecil di bawah tu☆☆