Ivanovics Molkovval találkozom-mondtam az ajtóban álló őrnek.
Jó napot szépségem-köszöntött Ivan.
-A fegyverekért jöttem és már itt sem vagyok-mondtam.
-Á rögtön a tárgyra térsz ez tetszik.- mondta Ivan elégedetten.- Add oda neki. Átadták a táskát belenéztem hogy tényleg azt adták amit kérek. - Jól van itt a pénz, és nem találkoztunk soha.- jelentettem ki.
Mikor már épp mentem volna berontott az ajtón 5 fegyveres a kreol bőrű izmos férfi elkiabálta magát hogy különleges kommandó adják meg magukat körbe vannak véve.
Erre Ivan csapata megadta magát de én úgy gondoltam hogy van még esélyem úgyhogy elkezdtem futni majd kíértem és tovább futottam egyszercsak szembe találtam magam a kreol bőrű férfivel de még akkor sem adtam fel elkezdtünk verekedni és már majdnem sikerült is lenyomni amikor a többi 4 fegyveres gondolom a csapata fegyvert fogott rám esélyem sem volt. Bevittek a kihalgatóba. -Kinek dolgozol?- kérdezte a kreol bőrű. - Most büszkék lehetnek magukra elszúrták az egészet és már két éve várok most sikerült volna de nem maguknak pont akkor kell jönni.-mondtam felháborodottan.
Ekkor bejött Cortez kapitány.- Hondo hozd fel kérlek a bázisra.
Felmentünk és szembe találtam magam a volt mentorommal Doris Mcgarettel.
- Doris lebuktattak sajnálom nem sikerült. - mondtam bosszúsan.
-Mi folyik itt?- kérdezte a rövid hajú nő.
- Had mutassam be nektek a five-o csapat kapitányát Mia Gonzalezt.- mondta Doris.
YOU ARE READING
S.W.A.T Különleges egység
ActionEbben a könyvben a swat-ot fogom bemutatni kicsit másképp mint a sorozatban csak a karakterek ugyanazok!! Tartsatok velem jó lesz!!!