Tadi author cerita ni mencari Ilham,dan sekarang dah jumpa!
Hali:Sapa pulak jantan nama Ilham ni :v
Zatee:eh perempuan la-. Ehh??!
Hali:?
Zatee:pi masuk buku kau Sana! *Tendang Hali masuk jamban*
Hali:*innalillah*
Ok sambung~~
Burung berkicauan di pagi hari yang cerah.damai sungguh panorama alam.dan tiba-tiba bunyi burung gagak tengah marah merosakkan keadaan yang damai dan tenang itu. :v
"APAAAA??!!!!"
nanami menyorok di belakang kuroo demi menyelamatkan dirinya sendiri.takut woo dengan bapak gagak.tak pasal-pasal dia mimpi ngeri.
Sugawara dan Asahi menahan daichi yang ingin mendapatkan nanami yang sedang menyorok di belakang kuroo.nanami menjengah sedikit dan apa yang dia nampak,bapak gagak tengah menderam marah.
' seramnya.. ',getus hati nanami.daichi marah siapa tak seram woi?kenapa daichi marah sangat Kat nanami ni?ok citer Dia macam ni...
Flashback...
Daichi keluar daripada biliknya lalu menghala ke dapur kerana terdengar bunyi berdentam-dentum di dapur.marah ke kak oi?
Kelihatan nanami sedang bertungkus-lumus menyiapkan sarapan pagi untuk kesemua penghuni rumah itu sendirian.daichi yang dalam mood baik,segera menawarkan pertolongan.semasa mereka memasak...
"Hey,daichi..",tegur nanami.dia sebenarnya teragak-agak nak beritahu tentang perkara itu,namun dia harus menyatakannya tak Kira cepat atau lambat.dan dia tahu daichi akan memarahinya.
"Hmm?apa?",jawab daichi,pendek.fokus memotong sayur.nanami meneguk air liurnya kasar.matanya tertumpu pada pisau yang dipegang daichi.akalnya yang terlebih bijaksana mula memikirkan benda yang bukan-bukan.
Akal nanami 👇🏻👇🏻👇🏻
-Daichi menikam jantungnya menggunakan pisau selepas dia beritahu perkara itu.
-Daichi mengorek matanya menggunakan pisau setelah dia selesai memberitahu Hal itu.
-Daichi menyiat kulitnya sejurus sahaja dia menyatakan perkara itu.
Imma gonna ded 🙁🙁
Negative vibes here~
Melihat nanami mengelamun panjang,daichi menegurnya.
"Oi,nanami?"
Terjungkit bahu nanami apabila ditegur seperti itu.dia memandang daichi dengan pandangan ketakutan.daichi hairan apabila melihat nanami bertingkah seperti itu.
"Tak..takde Pape lah..",jawab nanami Dan meneruskan pekerjaan yang sedang dia lakukan sambil menunduk.daichi hanya mengangguk perlahan.
' sesiapa selamatkanlah aku huhuhu.. ',getus hati nanami.setelah berjam-jam menyiapkan sarapan...
Eh taklah tipu je takkanlah sampai berjam-jam kan?
YOU ARE READING
KARASUNO FAMILY
Fanfictionkisah ini bermula setelah team bola tampar karasuno high school ditimpa satu masalah yang agak besar.terdapat sekumpulan orang pelik sedang menghendap team bola tampar sedang berlatih.dan mereka telah melakukan sesuatu yang berada di luar jangkaan m...