☆ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ 3 × ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴇʟᴇᴠᴇɴ ɢᴏ ɢᴀʟᴀxʏ ☆

67 13 0
                                    

J'ai mis en média une vidéo de générique de Inazuma Eleven GO Galaxy version avec la musique de l'opening du jeu vidéo Persona 3 FES que je trouve sympa et qui allait bien au contexte x).

┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ˚✩ ⋆。˚ ✩ ┊ ┊ ┊ ✫ ┊ ┊ ︎✧ ┊ ┊ ✯ ┊ . ˚ ˚✩


┏━━━━━━━━━━━━━┓

┗━━━━━━━━━━━━━┛

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

┗━━━━━━━━━━━━━┛

⚠️ : ɪʟ ғᴀᴜᴛ ᴀᴜ ᴍᴏɪɴs ᴜɴ ᴍɪɴɪᴍᴜᴍ ᴄᴏɴɴᴀɪ̂ᴛʀᴇ ʟᴇs ʙᴀsᴇs ᴅᴇ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ 3 ᴍᴀɪs ᴘᴏᴜʀ ᴄᴇᴜx ϙᴜɪ ɴᴇ ᴄᴏɴɴᴀɪssᴇɴᴛ ᴘᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀ 3 ϙᴜɪ sᴏɴᴛ ɪɴᴛᴇ́ʀᴇssᴇ́s ᴀʟʟᴇᴢ ʀᴇɢᴀʀᴅᴇ́  ʟᴇs 4 ғɪʟᴍs ᴘᴇʀsᴏɴᴀ 3 ϙᴜɪ sᴏɴᴛ ᴅᴇ́ʀɪᴠᴇ́s ᴅᴜ ᴊᴇᴜ ᴠɪᴅᴇ́ᴏ ᴏᴜ ʀᴇɢᴀʀᴅᴇʀ ᴅᴇs ʟᴇᴛ's ᴘʟᴀʏ ! ғʀᴀɴᴄʜᴇᴍᴇɴᴛ ᴠᴏᴜs ɴ'ᴀʟʟᴇᴢ ᴘᴀs ʟᴇ ʀᴇɢʀᴇᴛᴛᴇʀ x)

ᴅᴀɴs ᴄᴇ ᴄᴏɴᴛᴇxᴛᴇ ᴄᴇʟᴀ sᴇ ᴘᴀssᴇ ᴀᴘʀᴇ̀s ᴘᴇʀsᴏɴᴀ 3 ᴇᴛ ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴛɪᴍᴇʟɪɴᴇ ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴇʟᴇᴠᴇɴ ɢᴏ sᴇ ᴘᴀssᴇ ᴅᴀɴs ʟᴀ sᴀɪsᴏɴ 3 ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴇʟᴇᴠᴇɴ ɢᴏ ɢᴀʟᴀxʏ .

♡⋆* ﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀
。↷ ᴀᴘʀᴇ̀s ᴀᴠᴏɪʀ ʙᴀᴛᴛᴜ ʟᴀ ʙᴀɴᴅᴇ ᴅᴇ sᴛʀᴇɢᴀ ᴀɪɴsɪ ᴀᴜssɪ ᴛᴜᴇʀ ɴʏx ᴘᴏᴜʀ ᴅᴇ ʙᴏɴ ᴠᴏᴜʟᴀɴᴛ ʟᴀ ғɪɴ ᴅᴜ ᴍᴏɴᴅᴇ ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴅᴀʀᴋ ʜᴏᴜʀ ᴀɪɴsɪ ϙᴜᴇ ᴍᴏɴ ᴏᴄ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ʟᴀ ᴘʀᴏᴛᴀɢᴏɴɪsᴛᴇ ғᴇ́ᴍɪɴɪɴᴇ (ᴊᴇ ᴘᴀʀʟᴇ ʙɪᴇɴ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘʀᴏᴛᴀɢᴏɴɪsᴛᴇ ғᴇ́ᴍɪɴɪɴᴇ ᴅᴇ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ 3 ᴘᴏʀᴛᴀʙʟᴇ)  ᴀɪɴsɪ ϙᴜᴇ ᴍɪɴᴀᴛᴏ ᴀʀɪsᴀᴛᴏ ᴏᴜ ᴍᴀᴋᴏᴛᴏ ʏᴜᴋɪ (ᴄᴏᴍᴍᴇ ᴠᴏᴜs ᴠᴏᴜʟᴇᴢ), ғʀᴇ̀ʀᴇ ᴇᴛ sᴏᴇᴜʀs ᴀɪɴsɪ ʟᴇᴀᴅᴇʀs ᴅᴇ ʟᴀ s.ᴇ.ᴇ.s ᴏɴᴛ ᴍᴇᴜʀᴛ ᴀʏᴀɴᴛ ᴘʀɪs ʟᴇ sᴄᴇᴀᴜ ϙᴜɪ ɴᴏᴜs ᴇᴍᴘʀɪsᴏɴɴᴇ.

ᴇʟɪᴢᴀʙᴇᴛʜ, ʟ'ᴀssɪsᴛᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ ɪɢᴏʀ ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴠᴇʟᴠᴇᴛ ʀᴏᴏᴍ ɴᴏᴜs ᴅᴏɴɴᴇ ᴜɴᴇ ᴅᴇᴜxɪᴇ̀ᴍᴇ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴀ ᴍᴏɪ ᴇᴛ ᴍɪɴᴀᴛᴏ ᴍᴀɪs ᴄᴇᴛᴛᴇ ғᴏɪs ᴏɴ ᴀ ʀᴇ́ᴛʀᴇ́ᴄɪ ᴀ ʟ'ᴀ̂ɢᴇ ᴅᴇ 13-14 ᴀɴs.

ᴇʟʟᴇ ɴᴏᴜs ᴇxᴘʟɪϙᴜᴇ ϙᴜ'ɪʟ ʏ ᴀ ᴜɴᴇ ɴᴏᴜᴠᴇʟʟᴇ ᴍᴇɴᴀᴄᴇ ᴘʟᴜs ᴅᴀɴɢᴇʀᴇᴜsᴇ ϙᴜᴇ ɴʏx ᴇᴛ ᴀɪɴsɪ ϙᴜᴇ ᴜɴ ɴᴏᴜᴠᴇʟ ᴅᴀʀᴋ ʜᴏᴜʀ ᴀ ᴇ́ᴛᴇ́ ʟᴏᴄᴀʟɪsᴇ́ᴇ ᴅᴀɴs ʟᴀ ɢᴀʟᴀxɪᴇ sᴜʀ ᴄʜᴀϙᴜᴇ ᴘʟᴀɴᴇ̀ᴛᴇ ᴅᴇ 00ʜ ᴀ̀ 01ʜ ᴀᴠᴇᴄ ᴅᴇs sʜᴀᴅᴏᴡs ᴇᴛ ᴜɴ ᴛᴀʀᴛᴀʀᴜs ɪᴅᴇɴᴛɪϙᴜᴇ sᴇ ᴛʀᴏᴜᴠᴀɴᴛ sᴜʀ ʟᴀ ᴘʟᴀɴᴇ̀ᴛᴇ ғᴀʟᴀᴍ ᴏʀʙɪᴜs ᴇsᴛ ɪᴅᴇɴᴛɪϙᴜᴇ  ᴀ ᴄᴇʟᴜɪ ᴅᴇ ʟᴀ ɢᴇᴋᴋᴏᴜᴋᴀɴ ʜɪɢʜ sᴄʜᴏᴏʟ ᴍᴀɪs ᴄᴇᴛᴛᴇ ғᴏɪs ᴅɪʀɪɢᴇ́ᴇ ᴘᴀʀ ᴜɴ ʙᴏʟᴅᴀʀ ᴏᴢʀᴏᴄᴋ ϙᴜɪ ᴠᴇᴜᴛ ᴄᴏɴϙᴜᴇ́ʀɪʀ ʟᴀ ɢᴀʟᴀxɪᴇ ᴀɪɴsɪ ᴀᴜssɪ ᴍᴇᴛᴛʀᴇ ʟᴇ ᴍᴏɴᴅᴇ ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴄʜᴀᴏs ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴅᴀʀᴋ ʜᴏᴜʀ.

ᴇʟɪᴢᴀʙᴇᴛʜ ɴᴏᴜs ᴅᴇᴍᴀɴᴅᴇ ᴇɴ ᴛᴀɴᴛ ϙᴜᴇ ᴀɴᴄɪᴇɴs ʟᴇᴀᴅᴇʀs ᴅᴇ ʟᴀ sᴇᴇs ᴇᴛ ᴜᴛɪʟɪsᴀᴛᴇᴜʀs ᴅᴇ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ᴀᴜssɪ ᴅᴜ ᴅᴏɴ ᴅᴇ ʟᴀ ᴡɪʟᴅ ᴄᴀʀᴅ ᴅ'ɪɴᴠᴏϙᴜᴇʀ ᴘʟᴜsɪᴇᴜʀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ᴅᴇ ʀᴇᴊᴏɪɴᴅʀᴇ ᴜɴᴇ ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ ᴅᴇ ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟ ɴᴏᴍᴍᴇ́ᴇ ʟᴇ ᴏɴᴢᴇ ᴛᴇʀʀᴇsᴛʀᴇ ᴀɪɴsɪ ᴄᴏᴍᴍᴇ ʟᴇs ᴍᴇᴍʙʀᴇs ᴅᴇ ᴄᴇᴜx ϙᴜɪ ɴᴇ sᴀᴠᴇɴᴛ ᴘᴀs ᴊᴏᴜᴇʀ ᴀᴜ ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟ ᴀᴜʀᴏɴᴛ ϙᴜᴇʟϙᴜᴇ ᴄʜᴏsᴇ ᴇɴ ᴇ́ᴄʜᴀɴɢᴇ sɪ ᴏɴ ᴊᴏᴜᴇ ᴍᴀɪs ɴᴏᴜs sᴀᴠᴏɴs ᴊᴏᴜᴇ́ ᴘᴏᴜʀ ᴅᴇs ᴅᴇ́ʙᴜᴛᴀɴᴛs.

ɴᴏᴛʀᴇ ᴍɪssɪᴏɴ ᴇsᴛ ᴅᴇ ʀᴇᴊᴏɪɴᴅʀᴇ ᴄᴇᴛᴛᴇ ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ ᴇɴ ᴛᴀɴᴛ ϙᴜᴇ ᴍᴇᴍʙʀᴇ ᴍᴀɪs ᴘᴇɴᴅᴀɴᴛ ʟᴇ ᴛᴏᴜʀɴᴏɪ ɢᴀʟᴀxʏ ᴇɴϙᴜᴇ̂ᴛᴇʀ sᴜʀ ᴏᴢʀᴏᴄᴋ ᴇᴛ sᴜʀ ʟ'ᴇɴᴛʀᴀɪ̂ɴᴇᴜʀ ᴅᴇ ʟ'ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ ᴅᴏɴᴛ ᴠᴏᴜs ғᴀɪᴛᴇs ᴀsᴛᴇʀᴏ ʙʟᴀᴄᴋ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ᴇɴ ʀᴇ́ᴀʟɪᴛᴇ́ ʀᴀʏ ᴅᴀʀᴋ ᴀᴜssɪ ᴀɪɴsɪ ϙᴜᴇ ᴛᴏᴜs ʟᴇs sᴏɪʀs ϙᴜᴀɴᴅ ᴏɴ ᴇsᴛ sᴜʀ ᴜɴᴇ ᴘʟᴀɴᴇ̀ᴛᴇ ɪʟ ʏ ᴀ ᴜɴᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴏᴜʀ ᴅᴇ 00ʜ ᴀ 01ʜ ᴇᴛ ϙᴜᴇ ᴍᴏɴ ᴏᴄ (ᴘʀᴏᴛᴀɢᴏɴɪsᴛᴇ ғᴇ́ᴍɪɴɪɴᴇ ᴅᴇ ᴘ3ᴘ) ᴇᴛ ᴍɪɴᴀᴛᴏ/ᴍᴀᴋᴏᴛᴏ ᴀʟʟᴏɴs ᴘᴏᴜʀ ᴅᴇ́ᴛʀᴜɪʀᴇ ʟᴇs sʜᴀᴅᴏᴡs ᴀᴠᴇᴄ ɴᴏs ᴀʀᴍᴇs ᴇᴛ ɪɴᴠᴏϙᴜᴇʀ ɴᴏs ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ᴀᴠᴇᴄ ᴜɴ ᴘɪsᴛᴏʟᴇᴛ ᴅᴜ ɴᴏᴍ ᴅᴇ ᴇᴠᴏᴋᴇʀ ᴛᴀɴᴅɪs ϙᴜᴇ ᴄᴇᴜx ϙᴜɪ ɴ'ᴏɴᴛ ᴘᴀs ʟᴇ ᴘᴏᴛᴇɴᴛɪᴇʟ sᴏɴᴛ ᴅᴀɴs ᴅᴇs ᴄᴇʀᴄᴜᴇɪʟs ᴇɴᴅᴏʀᴍɪs.

ᴍᴀɪs ᴘᴀʀ ʟᴀ sᴜɪᴛᴇ, ᴅᴀɴs ʟ'ᴀᴠᴇɴᴛᴜʀᴇ 6 ᴍᴇᴍʙʀᴇs ᴅᴜ ᴏɴᴢᴇ ᴛᴇʀʀᴇsᴛʀᴇ (ᴅɪᴛᴇs ᴍᴏɪ ᴇɴ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛᴀɪʀᴇs ϙᴜɪ ᴠᴏʏᴇᴢ ᴠᴏᴜs ᴅᴀɴs ʟ'ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ) sᴇ ᴊᴏɪɴᴅʀᴏɴᴛ ᴀ ɴᴏᴜs ᴅᴀɴs ʟᴀ ɴᴇ́ᴏ-sᴇᴇs ᴘᴏssᴇ́ᴅᴀɴᴛ ʟᴇ ᴘᴏᴛᴇɴᴛɪᴇʟ ᴅ'ɪɴᴠᴏϙᴜᴇʀ ᴜɴ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ᴅᴏɴᴄ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴏᴄ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ᴜɴ ᴍᴇᴍʙʀᴇ ᴅᴇ ʟ'ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ ᴅᴜ ᴏɴᴢᴇ ᴛᴇʀʀᴇsᴛʀᴇ ᴀᴠᴀɪᴛ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴄᴇʀ ᴀ ᴠᴏᴜs ɪɴᴛᴇ́ʀᴇssᴇʀ ᴀ ᴍᴏɪ ᴇᴛ ᴍɪɴᴀᴛᴏ/ᴍᴀᴋᴏᴛᴏ ᴇᴛ ᴅᴇ ɴᴏs ᴅʀᴏ̂ʟᴇs ᴀɢɪssᴇᴍᴇɴᴛs.

ɴᴏᴜs ᴀʟʟᴏɴs ᴠᴏᴜs ᴇxᴘʟɪϙᴜᴇʀ ᴛᴏᴜᴛ ᴄᴇ ϙᴜ'ɪʟ ʏ ᴀ sᴀᴠᴏɪʀ sᴜʀ ʟᴀ ᴅᴀʀᴋ ʜᴏᴜʀ, ʟᴇs sʜᴀᴅᴏᴡs, ᴛᴀʀᴛᴀʀᴜs ᴀɪɴsɪ ϙᴜᴇ ɴᴏᴛʀᴇ ᴀɴᴄɪᴇɴɴᴇ ᴠɪᴇ ᴅᴇ ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴇᴛ ᴍᴏɴ ғʀᴇ̀ʀᴇ ᴀᴠᴀɴᴛ ᴅ'ᴀᴠᴏɪʀ ᴇᴜ ᴜɴᴇ ᴅᴇᴜxɪᴇ̀ᴍᴇ ᴄʜᴀɴᴄᴇ.

ᴘᴀʀ ʟᴀ sᴜɪᴛᴇ ᴀ̀ ʟᴀ ғɪɴ ʟᴇ ʀᴇsᴛᴇ ᴅᴜ ᴏɴᴢᴇ ᴛᴇʀʀᴇsᴛʀᴇ ᴠᴀ ᴅᴇ́ᴄᴏᴜᴠʀɪʀ ᴘᴏᴜʀϙᴜᴏɪ ʟ'ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ ᴅᴇs 8 ᴍᴇᴍʙʀᴇs ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴇ́ᴏ sᴇᴇs sᴏɴᴛ ᴅᴇᴠᴇɴᴜs sɪ ᴘʀᴏᴄʜᴇs ᴛʀᴀɪ̂ɴᴀɴᴛ ᴍᴏɪɴs ᴀᴠᴇᴄ ʟᴇs ᴀᴜᴛʀᴇs ᴍᴀɪs ʀᴇsᴛᴀɴᴛ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇᴜx.

ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ᴀʟʟᴇᴢ ᴠᴏᴜs ɢᴇ́ʀᴇʀ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴠɪᴇ ᴅᴇ ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟ ᴅᴜ ɢʀᴀɴᴅ ᴛᴏᴜʀɴᴏɪ ɢᴀʟᴀxʏ ᴇᴛ ʟᴀ ᴠɪᴇ ᴅᴇ ᴍᴇᴍʙʀᴇ ᴅᴇ sᴇᴇs ᴅᴇ ᴅᴇ́ᴛʀᴜɪʀᴇ ʟᴇs sʜᴀᴅᴏᴡs ʟᴏʀs ᴅᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴏᴜʀ ᴀɪɴsɪ ϙᴜᴇ ᴅᴇ́ᴛʀᴜɪʀᴇ ᴏᴢʀᴏᴄᴋ ᴅᴇ ᴠᴏᴜʟᴏɪʀ ʀᴇᴠᴇɴɪʀ ɴʏx ᴘᴏᴜʀ ᴄᴏɴϙᴜᴇ́ʀɪʀ ʟᴀ ɢᴀʟᴀxɪᴇ ?

•ଓ.°˗ˋ .*ೃ✧₊˚.❁ ↷

✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩

⚠️ : Les images ne m'appartiennent pas mais Atlus.

ʀᴏ̂ʟᴇ ᴘʟᴀʏ ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴇʟᴇᴠᴇɴ ɢᴏ × ᴄʀᴏssᴏᴠᴇʀ ( EN PAUSE INDÉTERMINÉE )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant