{Розділ 1}

469 22 17
                                    

Проснувся я від того, що біля мене хтось почав рухатися. Я відкрив очі і побачив якусь дєвку. Скинувши її з ліжка і відправивши червоноволосу додому я подивився на календар.   О чорт! Сьогодні перше вересня, а я вже запізнююся! Все-таки перший день на другому курсі можна було і не запізнитися, хотя кого це інтирисує?
Привівши себе в порядок я пішов поїв, а потім вдягатися. Мій вибір впав на чорні штани, оранжеву кофту на верх кожанка і взув оранжеві кроси. Взявши ключі я пішов на парковку. До Універу я доїхав за десять хвилин і направився до кабінету. Так як я зависав в телефоні то я в когось врізався.
-Можна і дивитися куда йдеш. - на мене дивився високий сіроволосий хлопець з чорними очима і якогось фіга він мав маску який спирався об стінку щось читав.
-Дуже не перепрошою, але мені пох на твою думку і я буду ходити так як захочу. - я дальше заліз в телефон і зайшов в аудиторію яка находилася за кутом. Там мене зразу зустрів Кіба і ми разом сіли за останній ряд. Ми говорили про якусь діч але нас перебив препод який зайшов в аудиторію. І знаєте, це був той самий хлопець, що стояв в коридорі!
-Добрий день! Я Хатаке Какаши ваш препод по економіці. - по класу між дівчатами пройшовся шум.
-Стаж в мене в цьому є, так як я власний компанії "ChidoriKX" тому фігні не навчу.
Ми приступили до пари. Я дуже часто замічала погляди сіроволосого і мене це напрягало. На середині пари до мене прийшло повідомлення від "Взрив💥"
„-Лис, якщо ти зараз мене не набереш я тебе взірву!
-Та я на парі, ти не взриване!
-Мене не інтересує, вийди!
-Добре зараз набере„ - я взяв телефон в руку а іншу підняв.
-Так, щось не понятно?
-Та, то я навіть не слухав. Я вийду.
-Чому в мене таке відчуття, що ти це було ствердження а не запитання?
-Вам не здалося. - я піднявся і направився до дверей. Вийшовши я набрав того.
„-Ну і, що тобі треба?!
-Короче намічаються одні гонки..
-Знов не законні?
-Та законні...
-Так не цікаво.
-Та не перебивай мене! Гонки законні але платять багато спонсором є Хатаке і Хюги.
-Призвище Хатаке щось дуже знайоме. Тай пох.
-Так, що?
-Добре я буду! Деталі запитаю вечером бо зараз все-таки пари.
-Ой, а тобі тіпа не пох?
-Та да але, не суть важно. Всьо давай!„ - і правда я зараз можу звалити але одночасно я хочу послухати того в масці. Вона доречі йому йде і підчоркує його очі. Так, стоп де мене занесло?! Я ще постояв пару хвилин і все-таки вирішив свалити так сьодні дві пари. На одній я відмітився, а на другу можна і забити. В дома я сів помалювати це було моє хобі. Намалював я картину зі свого дитнаства, де я сиджу на колінах біля своєї вбитої мами. Я положив картину під ліжко де лежали всі мої роботи і впав на крісло і задумався про своє минуле.
В вечір я уточнив всі деталі в Дейдри і ліг спати зі сльозима на очах.
Наруто довго не міг заснути бо думав про день коли його маму вбили.
Це був сонячний день Наруто і Кушина вернулися до дому Мінато вже був дома і готував їсти. Вони всією сім'єю поїли і голобоглазий пішов бавитися. В вечір батьки вложили хлопця спати тай і самі пішли. Десь блище під ранок Наруто проснувся від криків які доносилися зі спальні батьків. Білобрисий зліз з ліжка і побіг в кімнату де побачив батька який був прив'язаний до крісла а маму різали заживо. А потім просто вбили Наруто плакав і не міг нічого зробити він просто плакав і не розуміла защо йому це. Коли справа була зроблена ті люди щось сказали татові і пішли. Дальше Наруто нічого не пам'ятає. Тільки те як тато почав пити і робити йому больно в двох сеансах цього слова і морально і фізично.
————————————
Вот і перший розділ)⚜️⚡️ Дальше буде гарячіше)🤭👑
📌Інста: __after______📌
📌Мій другий Wattpad: Story_drems📌

{ Недосяжний }Where stories live. Discover now