Capitolul acesta este dedicație pentru FlaviaDanciu1 sper să-ți placă...
Tu și Jungkook aveți o relatie de 6 luni...
Nu e o relație atât de lunga dar e una foarte frumoasă...
El era prietenul tau de câțiva ani... Iar dupa ce ați început sa va mai apropiați ați hotărât sa aveți o relație...După ce ați venit de la părinți lui Jungkook ați hotărât să mergeți la cumpărături...
V-ați întors destul de repede... Jungkook a spus că intră la duș iar tu ai hotărât să-l aștepți în dormitor și să te uiți la un film...Acesta iese din duș dupa aproape o oră... Vezi ca avea parul ud și usor ondulat, avea doar un prosop pe lângă bazin si corpul ușor ud... De pe părul lui se prelingeau picuri de apă pe gât, clavicule si apoi încet pe corpul său bine lucrat în sala de forță...
Când te vede te privește insistent și rânjeste....
Îți muști buza și te ridici din pat și doar stai sa-l admiri câteva secunde...El se apropie usor de tine și te privește patrunzator...
Începe să te sărute pasional si să-ți mângâie corpul...
Te dezbracă încetul cu încetul și începe să-ți sărute tot corpul si să-ți lase mici semne roși care mai târziu vor deveni vineți...
Își bagă mâna în lenjeria ta și trage de ea pentru a te tachina...
- Aish daddy nu ma mai tachina... zici tu iar el rânjeste...-Babygirl ai răbdare și no să-ți pară rău promit...
Îți dă cu ușurință sutienul jos și te sărută iar coborând până la lenjeria ta... Îți sărută și coapsele si rânjeste...
Îți dă repede lenjeria jos și scapă repede si de prosopul de pe el....
Rânjeste si îți pune pe mâini un fel de cătușe pe care le prinde cu niste chestii de perete...
Își plimba nasul pe corpul tău si îți lasa mici saruturi care îți fac pielea de găină...
Dupa ce te mai reacționează puțin intră cu putere în tine și te face să tipi instant... Ii gemi numele non stop...
Te saruta si iti mușcă buza cu putere încât iti curge puțin sânge...
Îți masează sâni si va dați drumul în același timp...
Te saruta si te îmbrățișează... Îți cânta melodia ta preferata iar tu adormi în brațele lui...
Îți saruta ușor buzele si gatul apoi îți șoptește la ureche un "Te iubesc" și adoarme cu tine in brate....
*****
Scuze pentru greseli, întârziere și pentru faptul ca e prea scurt... Nu am avut idei.... Sper sa va placă... Va pwp💋❤🥰