}♦Μια♦{
Οι πύλες είναι απλά απαίσιες!!!
Είχαμε ξεβραστεί σε μία ακτή, δίπλα στην θάλασσα.
"Γιατί είμαστε στην παραλία" ρώτησα εγώ κοιτώντας τον Νερ.
" Μα δεν καταλαβαίνω, γιατί είμαστε εδώ, και καταρχάς που είναι το εδώ" αρχίζει ο Νερ μπερδεμένος.
Δηλαδή η πύλη δεν υποτίθεται ότι θα μας έβγαζε εδώ;
Που έπρεπε να είμαστε δηλαδή;
" Τουλάχιστον ξέρουμε ότι είμαστε σε ανθρώπινη παραλία" είπε ο Κενάι κοιτάζοντας τα σκουπίδια βλοσυρά.
" Υποτίθεται πως θα ήμασταν σε μία από τις πόλεις των ανθρώπων, αυτό όμως δεν μου αρέσει, μάλλον έχει μπει χέρι όσον αφορά την τοποθεσία μας"είπε η Έλενεν σκεπτική.
Τότε ένα γλυκό αεράκι φύσηξε και για κάποιο λόγο και οι τέσσερις γυρίσαμε το κεφάλι μας προς τα ρηχά της θάλασσας.
Εκεί στεκόταν και μας κοιτούσε μια γυναίκα.
" Ελπίζω ο γιος μου να μην σας ταλαιπώρησε πολύ με την πύλη, ήθελα απλά να σας δώσω ένα βοήθημα"
Ήταν μια γενικά περίεργη φιγούρα, έλεγες με μια πρώτη ματιά ότι δεν διέφερε από άλλους ανθρώπους, μα αν κοιτούσες προσεκτικά θα διέκρινες ότι το σώμα της είναι σχηματισμένο από νερό, σαν να έχει φτιάξει κάποιος ένα βάζο σε ανθρώπινο μέγεθος με τα φυσιολογικά χαρακτηριστικά ενός γυναικείου σώματος και το είχε γεμίσει ως πάνω με νερό.
Τα μαλλιά της σχηματίζονταν από σταγόνες ενώ όλος ο χιτώνας από κοχύλια και αφρό.
Ο Νερ, λίγο αφότου είχε μιλήσει αυτή, γούρλωσε τα μάτια του και έπεσε στα γόνατα.
" Χαίρε ω Ακουάτα, κυρά των αλμυρών υδάτων" ψέλλισε και στάθηκε πάλι όρθιος.
Νομίζω θυμάμαι όταν μου είχανε πει για τους θεούς και τις θεές ότι υπήρχε και η θεά των θαλασσών.
Και οι άλλοι μόλις άκουσαν αυτό που είπε ο Νερ πήγαν να γονατίσουν αλλά αυτή τους σταμάτησε.
" Εκτιμώ τον σεβασμό σας αλλά δεν έχω πολύ χρόνο" είπε και η υδάτινη της επιδερμίδα τρεμούλιασε για λίγο.
" Ξέρω τι αναζητάτε, ήθελα να έρθετε εδώ για να μπορέσω να σας δώσω κάτι που θα σας βοηθήσει, γι' αυτό και έβαλα τον Ναρμιέλ, τον γιο μου, να σας ανακατευθύνει και να σας φέρει μπροστά από τον ωκεανό, για να μπορέσω να σας δώσω αυτό" είπε και άφησε το χέρι της στον αέρα.
YOU ARE READING
Ζόνες: Το Ξύπνημα της Καμιενέφ
FantasyΜία οικογένεια θεών και δημιουργών των κόσμων, οι οποίοι αποδυναμώνονται από την βοήθεια του Χάους στον θνητό τύραννο Ραΐντο. Ένας πλανήτης μοναδικός που είχε δημιουργηθεί από θεούς για την σωτηρία των μαγικών πλασμάτων από τους ανθρώπους, ο οποίος...