După 2 ani
Kyra
După doi ani de zile încă îi simt lipsa și încă mă gândesc la el. Cât de patetică pot fi...
Nu prea cred că el îmi "duce dorul", sincer? cred că a și uitat de existența mea. Cu siguranță că în nopțile când eu mă înecam în plâns, el se distra. El era fericit.De multe ori când vorbesc cu Ali și îl aduce în discuție,am două căi prin care "scap de el",ori îi închid în nas, ori îi zic o scuză cât de cât credibilă,de exemplu azi am folosit-o pe aia cu
" am ceva urgent de făcut".Nu vreau să îmi omor cu mâna mea și singura fericire. Sigur și-a găsit pe cineva. Cineva pe măsura lui. O fată cu capul pe umeri care să-l completeze.
Cred că așa voi continua toată viața mea...mă simt goală pe dinăuntru, inima mea bate pentru el fără ca el să-și de-a seama. Mi-a frânt aripile, fără ca măcar să încerc să zbor.Încă îl iubesc...După tot ce a făcut eu încă îl mai iubesc și am impresia că dorul mă va ucide sau o vor face amintirile. Nu ai cum să uiți o persoană ca el.
Doare.
Doare al naibii de mult.
Dar asta e...nu a fost să fie.
Măcar ceva bun s-a întâmplat în toată perioada asta neagră. Mi-am îndeplinit visul și acum sunt la Facultatea de Drept din Roma, Italia.
Da, am rămas aici cu Liam. El și-a găsit în sfârșit o fată foarte drăguță. Se potrivesc de minune. Ella este perfectă pentru el.Cred că curând se logodesc, uneori cred că voi leșina de fericire, dar păcat că starea asta de împlinire nu ține foarte mult timp.
Câteodată îmi doresc să mor de la atâta durere, dar surprinzător, încă mă țin tare.
Foarte mulți băieți mi-au făcut avansuri, pe care desigur că i-am refuzat. Unul a avut tupeul să mă sărute, iar eu am avut tupeul de al băga în spital.
Aș putea spune că trăiesc viața perfectă, pe jumătate.
Am făcut lucruri de care nu sunt mândră și nu mă refer la cele din New York, ci la cele de aici. Spre exemplu, m-am îmbătat într-o seară și m-am culcat cu un necunoscut, partea cea mai ciudată e că am sărit și pe Liam, slavă Domnului că pe atunci abia se cunoștea cu Ella, că altfel rămâneam cheală.
În fine, asta e soarta mea, asta e ceea ce trebuie să îndur, să sperăm că voi putea să o duc la capăt.
Îl iubesc.
Și-l voi iubi mereu.
Ali
Copila aia mă enervează la maxim.De fiecare dată când încerc să-i spun ceva de Landon, mereu găsește ceva să se eschiveze. Încerc din răsputeri să o aduc cu picioarele pe pământ, însă se pare că nu voi reuși asta prea curând.
În acești doi ani, prin New York s-au întâmplat foarte multe.Majoritatea fiind provocate de cele întâmplate lui Landon.
Băieții sunt mai distruși ca niciodată, însă vor să pară de neatins. Băieții și ego-ul ăsta al lor.
Gașca încă e intactă, ba chiar au mai "apărut" câțiva membri, mai bine spus câteva...
Mai precis în urma cu un an, ni s-au alăturat două fete, Olivia și Stella.Lui Aaron și lui James li s-au aprins călcâiele după ele, la fel întâmplându-se și cu cele două.
Cât despre mine, nu Aaron era iubirea vieții mele, ci Ethan. Nu m-am așteptat niciodată la asta, însă așa a fost să fie.
Dar viața noastră nu e roz, durerea crește pe zi ce trece...întâi Kyra, apoi Landon și acum Mark.
Cred că Kyra îl va ierta, pentru că chiar merită.
Mark s-a alăturat și el găștii noastre și este cel mai afectat de toate, pot spune.
Viața ne-a demonstrat că atunci când credem că mai rău nu poate fi, ceva mult mai îngrozitor ni se întâmplă.
Landon
Mi-am pierdut doi ani din viața stând degeaba, nefăcând nimic.
Uneori mă simt ca un mort, alteori mai viu ca niciodată, însă cei din jurul meu nu sunt mulțumiți de ceea ce încerc să fac. Dacă ar ști cât aș vrea să pot să le șterg suferința.
Kyra a plecat în Italia cu prietenul ei, Liam ăla. Acum e la Facultatea de Drept, în anul al doilea.
Mă bucur pentru ea, mă bucur că e fericită și își continuă viața. La început nu știam nimic din intențiile lui Mark, dar acum am înțeles de ce a făcut toate astea.Uneori îmi vine să mă dau cu capul de pereți numai să pot uita imaginea aia cu ochii ei încărcați cu durere, dezamăgire și iubire în vânt.
Ali nu mi-a spus, însă știu că Kyra și-a găsit pe cineva. Merită. Îngerul ăla mic și nevinovat merită.
I-am frânt inima, merit să mi se întâmple asta.
Mi-e dor de ea, aș vrea să pot să-i spun tot ce am pe suflet, însă nu-mi permit luxul acesta.
Amintirile mă vor omorî încet și sigur. Amintirea chipului ei angelic, a râsului ei melodios.
Nu aș avea cum să o uit, nu aș putea.
Nu ai cum să uiți o persoană că ea.O iubesc.
Și o voi iubi mereu.
CITEȘTI
Iubind Cu Pasiune
रोमांस"Se așterne o tăcere între noi. E oarecum stânjenitoare, dar și liniștitoare. Cred că fiecare meditează la toate evenimentele de azi. Știu ce urmează însă nimeni nu și-a făcut încă curaj pentru a întreba. -Îl mai iubești? Sparge tăcerea Ethan, to...