Part 4

141 5 2
                                    

Pov Κωνσταντίνας
Ακούω το ξυπνητήρι δίπλα μου να χτυπάει και το κλείνω κατευθείαν και αλλάζω πλευρό. Μετά από 5 λεπτά ξανά χτυπάει εεε την τύχη μου που έχω μπλέξει με το κωλοσχολειο δηλαδή Ελεος. Πετάω το πάπλωμα κάτω πάω στο μπάνιο κάνω τα απαραίτητα και κατεβαίνω στην κουζίνα εκεί βλέπω την μαμά να ετοιμάζει πρωινό.
Κ - Καλημέρα.
Μ - Ξύπνησες?
Κ - Όχι ακόμα κοιμάμαι.
Της λέω ειρωνικά.
Μ - Με κέφια σηκώθηκες πρωί πρωί?
Κ - Ναι πολλά κέφια.
Ακούω το κινητό μου να χτυπάει και αφού βλέπω ότι είναι η Βαλερια το σηκώνω.
Αρχή κλήσης....
Κ - Δεν είμαι έτοιμη μην ξεκινήσεις.
Της λέω πριν προλάβει να πει κάτι για να την προειδοποιήσω.
Β - Μμμ ναι όσο για αυτό. Ανέβασα πυρετό θα πας μοναχουλα σήμερα .
Τα νεύρα μου όχι τι πυρετό και βλακείες τι θα κάνω μόνη μου τόσες ώρες?
Β - Μ ακούς?
Κ - Πες μου ότι μου κάνεις πλάκα.
Β - Ναι με 38 πυρετό όρεξη για πλάκες έχω.
Κ - Δηλαδή θα με αφήσεις να πάω μόνη μου? Τι φίλη εισια εσύ εεε??
Β - Αχχχ Κωνσταντίνα μου θα εισια με τον Ορέστη μια χαρά θα περάσει η μέρα. Λοιπόν σε φιλώ καλό μάθημα και μόλις τελειώσεις έλα από εδώ να μου δώσεις τα μαθήματα φιλιααα...
Μου λέει και μου κλείνει το τηλέφωνο στα μουτρα .ωραία τελειαα. Αφήνω με δύναμη το κινητό στο τραπέζι και ξεκινάω να τρώω.
Μ - Τι έπαθες παιδάκι μου ?
Κ - Τι να πάθω δηλαδή?Η Βαλερια είναι άρρωστη και εγώ θα πάω μόνη μου στο σχολείο.
Μ - Οχου μωρέ Κωνσταντίνα και νόμιζα ότι είναι κάτι σοβαρό.
Μου λέει και μου γυρνάει την πλάτη της . Κανένας δεν με καταλαβαίνει σε αυτήν την ζωή. Θα στείλω μήνυμα στον Ορέστη να έρθει να με πάρει με την μηχανή σιγά μην περπατήσω μέχρι εκεί μόνη μου. Πιάνω το κινητό μου και μπαίνω στην συνομιλία μας .
"Καλημέρα... Επειδη ξέρεις πόσο σε αγαπάω θα περάσεις να με πάρεις και εμένα να πάμε μαζί σχολείο. "
Το κλείνω και το αφήνω δίπλα μου .
Κ - Μαμά πάω να ετοιμαστώ.
Ανεβαίνω πάνω βάζω αυτά ⬇️

και καθώς χτενιζω τα μαλλιά μου ακούγεται ειδοποίηση από το κινητο μου

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

και καθώς χτενιζω τα μαλλιά μου ακούγεται ειδοποίηση από το κινητο μου. Ααα Ο Ορέστης ειναι.
" Καλημέρα. Πώς και έτσι δεν θα πας με την Βαλερια?"
" Θα σου πω από κοντά. Θα έρθεις?"
" Σε πέντε να είσαι κάτω. "
Βάζω παπούτσια παίρνω την τσάντα και κατεβαίνω χαιρετάω την μαμά μου και βγαίνω έξω μετά από λίγο σταματάει ο Ορέστης μπροστά μου με την μηχανή.
Ο - στην ώρα σου βλέπω.
Μου λέει παιχνιδιάρικα και μου δίνει ένα φιλί.
Ο - Λοιπόν η Βαλερια δεν θα έρθει?
Με ρωτάει με απορία .
Κ - Ανέβασε πυρετό.
Ο - Ααα μάλιστα. Άντε ανέβα να φύγουμε.
Ανεβαίνω στην μηχανή και ξεκιναμε . Μετά από 10 λεπτά ξεκινάμε. Παρκάρει την μηχανή και μπαίνουμε μέσα στο προαύλιο κατευθυνόταν προς τα παιδιά αλλά τον σταμάτησα πιάνοντας το χέρι του .
Ο - Τι έγινε?
Κ - Ορέστη δεν έρχομαι εκεί.
Γυρνάει να με κοιτάξει και τα μάτια του έχουν πάρει ένα σκούρο χρώμα και σιγά σιγά εμφανίζεται και η φλέβα στον λαιμό του . Τέλεια θα γίνουμε και ρεζίλι μπροστά σε όλο το σχολείο.
Ο - Κωνσταντίνα πραγματικά έχω κουραστεί με αυτό το θέμα.
Κ - Ορέστη δεν θα γίνουμε θέαμα εδώ πέρα.
Του λέω με νεύρο με πιάνει από το χέρι και με τραβάει στην πίσω αυλή του σχολείου που δεν πάνε πολλά παιδιά. Μόλις φτάνουμε αφήνει στο χέρι μου και περνάει τα δάχτυλα του ανάμεσα στα μαλλιά του.
Ο - Έχουν περάσει τρείς ολόκληρες γαμημενες εβδομάδες δηλαδή Ελεος. Μέρα παρά μέρα τσακωνόμαστε για αυτό το θέμα αν είναι δυνατόν. Ναι ξέρω δεν γουστάρεις τον Σωτήρη έκανε γερή μαλάκια αλλά ρίξε λίγο νερό στο κρασί σου μπορεί αυτό που είχε με την Βαλερια να μην δούλεψε όπως θα έπρεπε και όπως ήθελαν αλλά δεν είναι πάντα στο χέρι μας για να πάνε όλα καλά. Εμείς δεν χρειάζεται να ανάβουμε φωτιές Όχι μόνο για τα παιδιά αλλά και για την δική μας την σχέση δεν βλέπεις ότι αυτό μας φθείρει ?
Μου λέει και το βλέμμα του μαλακώνει ακούω το κουδούνι να χτυπάει αλλά κανένας δεν κάνει κίνηση να φύγει. Πρώτα θα το λύσουμε και μετά θα μπούμε για μάθημα ας χάσουμε και την πρώτη ώρα.
Ο - Απάντησε μου .
Κ - Ναι Ορέστη το βλέπω αλλά ξέρεις πόσο δύσκολο είναι για μένα όλο αυτό. Να βλέπω την καλύτερη μου φίλη την "αδελφή " να καταστρέφεται? Απλά δεν έχω την ψυχική δύναμη να ειμαι για όλους εκεί ότι χρειάζονται εγώ να τρέχω για να είναι αυτοί καλά. Δεν μπορώ να κάθομαι με έναν άνθρωπο Ο οποίος έβαλε ένα στοίχημα απλά για να περάσει την ώρα του .
Ο - Αχχ ρε μωρό μου δεν είναι όλα έτσι όπως φαίνονται. Αργά ή γρήγορα η αλήθεια θα φανεί και τότε θα καταλάβεις ότι έκανες λάθος.
Μου λέει και με κοιτάει στα μάτια. Τι εννοεί αργά ή γρήγορα η αλήθεια θα φανεί? Ποια αλήθεια? Τι κρύβει?
Κ - Ορέστη μου το έχεις ξανά πει αυτό για την αλήθεια αλλά δεν καταλαβαίνω.
Ο - Αγάπη μου όλα θα τα μάθεις στην ώρα τους απλά τώρα σε παρακαλώ άφησε λίγο τον θυμό σου πίσω κάντο για μένα κάντο για την σχέση μας.
Μου λέει να με κλείνει στην αγκαλιά του. Κάτι περίεργο συμβαίνει εδώ και δεν μου αρέσει καθόλου . Ακούμε το κουδούνι και εγώ πάω στην τάξη μου και ο Ορέστης στα παιδιά. Οι ώρες περνάνε βασανιστικά αργά ακούω το κουδούνι και χτυπαει αλλά ο καθηγητής συνέχιζε να μιλάει. Δεν θα τα πάμε καλαα. Μετά από λίγα λεπτά επιτέλους μας αφήνει ελεύθερους παίρνω την τσάντα και βγαίνω από το σχολείο βλέπω τον Ορέστη πάνω στην μηχανή του να με περιμενει.
Ο - Άντε βρε μωρο μου τι έκανες τόση ώρα??
Μου λέει και βάζει μπρος την μηχανή.
Κ - Δεν φταίω εγώ ο καθηγητής.
Ο - Θα έρθεις λίγο από το σπίτι μου?
Κ - πρέπει να πάω στην Βαλερια να της δώσω τα μαθήματα.
Ο - Έλα πρώτα σε μένα που θα είμαι και μόνος μου και μετά θα σε πάω εγώ στην Βαλερια .
Κουνάω καταφατικά το κεφάλι μού και ξεκινάμε .
Με το που φτάνουμε έξω από το σπίτι του Ορέστη κατεβαίνω και κοιτάω το κινητό μου να δω τι ώρα είναι ήμαστε σχεδόν μια ώρα στον δρόμο νόμιζα ότι δεν θα φτάναμε ποτέ έχει αρχίσει και η ζέστη και δεν μας βλέπω καλά μέχρι να κλείσουν τα σχολεία. Μπαίνουμε στο σπίτι και πέφτουμε και οι δυο με φόρα στον καναπέ. Εκείνη την ώρα ακούω το κινητό του Ορέστη να έρχεται ειδοποίηση το ανοίγει και μόλις διαβάζει το μήνυμα με κοιτάει χωρίς να λέει κάτι.
Κ - Ποιος ήταν?
Ξύνει τον σβέρκο του και δαγκώνει νευρικά το χείλος του .
Ο - Εμμμ Ο Σωτήρης θα έρθει από εδώ να μου δώσει ένα διαγώνισμα από το φροντιστήριο που δεν έγραψα.
Τέλεια αυτό μου έλειπε τώρα αλλά δεν θα πω τίποτα γιατί φτάνει το ματς που ρίξαμε με τον Ορέστη το πρωί δεν θέλω και δεύτερο.
Κ - Ας έρθει Ορέστη είναι κολλητός σου και εδώ είναι το σπίτι σου δεν θα σου πω εγώ τι θα κάνεις και ποιον θα φέρεις.
Με φιλάει και μόλις απομακρύνεται πιάνει τα χέρια μου και με κοιτάει στα μάτια.
Ο - Δεν θα καθίσει θα φέρει το διαγώνισμα και θα φύγει.
Εκείνη την ώρα ακούμε το κουδούνι μα χτυπάει και ο Ορέστης πάει να ανοίξει.
Ο - Καλώς τον.
Σ - Τελευταία φορά που σου φέρνω διαγώνισμα βλακα δεν θα πάω εγώ πέρα δώθε επειδή εσυ βαριέσαι να το γράψεις στο φροντιστήριο.
Τόση ώρα που μιλούσε δεν με είχε δει και μόλις γύρισε το κεφάλι του η έκφραση του άλλαξε.
Σ - Γεια σου Κωνσταντίνα.
Κ - Ναι Γεια . Ορέστη πάω λίγο τουαλέτα.
Πάω να ανέβω τις σκαλες αλλά η φωνή του Σωτήρη με σταματάει.
Σ - Κωνσταντίνα δεν χρειάζεται να φύγεις ξέρω ότι πλέον δεν θες να με βλέπεις μπροστά σου με αυτό που έκανα στην Βαλερια αλλά....
Κ - Αλλά τι ?? Άστο Σωτήρη δεν χρειάζεται να παίζεις άλλο θέατρο φτάνει πήρες το Όσκαρ.
Του λέω ειρωνικά και γυρνάω πάλι να φύγω αλλά με πιάνει από το χέρι το τραβάω κατευθείαν και αυτός κατεβάζει το κεφάλι του . Ωχχ μωρέ στεναχωρηθηκε ή μήπως είναι και αυτό μέσα στο ρόλο του.
Σ - Απάντησε μου μονο σε μια ερώτηση και στο υπόσχομαι οτι δεν θα σε ξανα ενοχλήσω ουτε εσενα ουτε εκείνη. Θέλω να ξέρω αν είναι καλά μου είπε ο Ορέστης ότι ανέβασε πυρετό και όσο και να μην με πιστεύεις αλήθεια νοιάζομαι.
Μου λέει με ένα λυπημένο βλέμμα αλλά όχι δεν θα πέσω στην παγίδα του. Με τον Ορέστη θα τα πούμε αργότερα που πάει και του τα λέει .
Κ - Γιατί προσπαθείς να φανείς καλός? Ότι και να κάνεις θα είσαι ένα ακαρδος που έβαλες στοίχημα μόνο και μόνο για να γαμησεις και να δείξεις στα φιλαράκια σου πόσο γαμιας είσαι.
Του λέω άγρια και μειωνω την απόσταση μας .
Ο - Κωνσταντίνα φτάνει.
Μου λέει ο Ορέστης και με τραβάει πίσω. Ανεβαίνω στο μπάνιο και κλειδωνω. Δηλαδή πόσο θράσος μπορεί να έχει αυτός ο άνθρωπος άκου εκεί νοιάζομαι αχχχ τα νεύρα μου σήμερα. Ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπο να ηρεμήσω και μετά από λίγο βγαίνω έξω και καθώς κατέβαινα τις σκάλες άκουσα φωνές και σταμάτησα στην θέση μου . Καλά ο Σωτήρης ακόμα εδώ είναι και γιατί φωνάζουν . Κατεβαίνω κάποια σκαλιά για να μπορώ να ακούσω τι λένε.
Ο - Μην κάνεις καμία μαλάκια στο λέω.
Σ - Ορέστη δεν μπορώ άλλο να είμαι το πιόνι στο παιχνιδάκι που παίζει ο μπάσταρδος Ο Πέτρος . Θα της πω την αλήθεια και ότι ειναι να γίνει ας γίνει.
Τι λέει ποια αλήθεια και που κολλάει Πετρος?
Ο - Σωτήρη κανε λίγο υπομονή από στιγμή σε στιγμή θα τον πιάσουν και όλα θα είναι καλά και η Βαλερια θα σε συγχωρέσει.
Σ - Όχι η Βαλερια δύσκολα θα με δεχτεί πίσω. Όσο πιο νωρίς της πω την αλήθεια τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχω να με συγχωρέσει.
Ο - Εισια βλάκας? Ο Πέτρος στο είπε ξεκάθαρα ή την χωρίζεις ή είναι νεκρή διαλέγεις. Δεν νομίζω να θέλεις να την βαλεις σε κίνδυνο?
Μόλις το ακούω αυτό νιώθω τα ποδια μου να μουδιαζουν. Δηλαδή Ο Πέτρος εκβίαζε τον Σωτήρη να χωρίσει την Βαλερια? Αυτός ευθύνεται για όλα? Εεε και τον πιάσω στα χέρια μου .
Σ - Έχεις δίκιο ελπίζω να τον πιάσουν γρήγορα να τελειώνουμε από αυτό το θέμα .
Ο - Μακάρι ρε φίλε μακάρι.
Σ - Λοιπόν φεύγω και θα τα πούμε μετά.
Ακούω την πόρτα να κλείνει και μετά ακούω ένα δυνατό θόρυβο σαν κάτι να σπάει κατεβαίνω γρήγορα κάτω και το βλέμμα μου πάει στο χέρι του Ορέστη που έχει αίματα και κάτω σπασμένα γυαλιά. Κάνει κίνηση για να τα μαζέψει αλλά πάω κοντά του και τον σταματάω.
Κ - Έλα να σου καθαρίσω το χέρι.
Πάμε στο μπάνιο παίρνω το βαλιτσάκι με τα ιατρικά βάζω ιώδιο σε ένα βαμβάκι και το ακουμπάω πάνω στην πληγή του και βγάζει ένα επιφώνημα πόνου.
Κ - Συγνωμη δεν ήθελα να σε πονέσω .
Γνέφει καταφατικά και πάω να τον ξανά ακουμπήσω το βαμβάκι αλλά με σταματάει.
Ο - Δεν θα με ρωτήσεις τι έγινε?
Με ρωτάει και καταλαβαίνω ότι ήρθε η ώρα να μάθω την αλήθεια .
Κ - Σας άκουσα.
Ήταν το μόνο που είπα και αυτός σηκώθηκε και χτύπησε το χέρι του στον τοίχο με δύναμη.
Ο - Δεν πρέπει να μάθει κανένας τίποτα για το ότι ξέρεις .
Μου λέει και με κοιτάει νευριασμένα. Αααα δεν θα τα πάμε καλά .
Κ - Δεν νομίζεις ήρθε η ώρα να μάθει και κάποια άλλη την αλήθεια?
Ο - Ούτε να το σκέφτεσαι. Δεν πρέπει να μάθει τίποτα η Βαλερια και εσύ θα κάνεις σαν να μην ξέρεις τίποτα.
Κ - Ορέστη τι λες? Ένας μαλακας σας απειλεί και εσύ αυτό που μου λες είναι να μην πω τίποτα??
Ο - Ναι αυτό σου λέω. Αν μάθει ο Πέτρος ότι ξέρεις θα γίνουν πολύ άσχημα πράγματα και εμείς αυτό προσπαθούμε να αποφύγουμε τόσο καιρό.
Κ - Δεν το πιστεύω.
Κλείνω το πρόσωπο μου με τα χέρια μου . Δεν γίνεται αυτό Ο Πέτρος δεν έχει σταματημό είναι ικανός για πολλά πράγματα και εμείς δεν πρόκειται να ξεμπλεξουμε πριν ένα μήνα αυτό με τον Ορέστη τώρα απειλεί ότι θα σκοτώσει την Βαλερια αν είναι δυνατόν. Νιώθω τα μάτια μου να βουρκώνουν εκείνη την ώρα ο Ορέστη με κλείνει στην αγκαλιά του .
Ο - Κωνσταντινακι μου άκουσε με σε λίγο καιρό όλα θα τελειώσουν όσο είσαι μαζί μου σου υπόσχομαι ότι δεν θα σε αφήσω να πάθεις τίποτα. Το μόνο που θέλω να κάνεις είναι να μην πεις τίποτα στην Βαλερια η Ευαγγελία έχει μπει σε μια ομάδα και εξασκείται προσπαθούν να πιάσουν τον Πέτρο είναι πολύ κοντά και όταν τον πιάσουν όλα θα ειναι όπως πριν .
Σκουπίζω τα δάκρυα μου και κουνάω καταφατικά το κεφάλι μού. Δεν ξέρω αν θα αντέξω να μην πω τίποτα στην Βαλερια πρέπει να ξέρει .
Κ - Θέλω να μου πεις ότι έχει γίνει τον τελευταίο μήνα δικαιούμαι να ξέρω.
Ο - Εντάξει θα σου πω .
Με πιάνει από το χέρι και πάμε στο δωμάτιο του.

2 ώρες μετά ....

Κ - Έλα αγάπη ειμαι από κάτω έλα με ανοίξεις.
Β - Κατεβαίνω.
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και εκείνη την ώρα ανοίγει η πόρτα και βλέπω μπροστά μου ένα θέαμα το οποίο δεν μου αρέσει καθόλου. Μπαίνω μέσα και αγριοκοιταω την Βαλερια τα μάτια της ειναι κατακοκκινα απο κατω εχουν μαυρους κύκλους το πρόσωπο της κουρασμένο και το σώμα της μείον 3 κιλά σίγουρα.
Κ - Τι χάλια είναι αυτά?
Της λέω και παίρνει ένα κουρασμένο βλέμμα.
Β - αν ήρθες για κήρυγμά δεν έχω όρεξη αλήθεια .
Κ - Βαλερια το ξέρεις ότι δείχνεις χάλια εεε??
Β - Δεν δείχνω μόνο είμαι χάλια.
Μου λέει και ένα δάκρυ κυλάει στο μάγουλο της αλλά το σκουπίζει γρήγορα. Κάθομαι στον καναπέ και κάνει και αυτήν το ίδιο.
Κ - Οταν ήρθα εδώ ειχα πάρει μια απόφαση ότι δεν θα σου πω τίποτα αλλά σε αυτήν την κατάσταση που είσαι τώρα μου άλλαξες γνώμη.
Β - Δεν καταλαβαίνω.
Μου λέει και σμίγει τα φρύδια της. Ήρθε η ώρα...
Κ - Πριν έρθω εδώ ήμουν στον Ορέστη.
Κάνω μια παύση και συνεχίζω.
Κ - Αφού πήγαμε εμείς μετά από λίγο ήρθε και ο Σωτήρης για να του δώσει ένα διαγώνισμα τσακώθηκα μαζί του ,του είπα πολύ σκληρά λόγια που δεν έπρεπε να του πω .
Β - Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω.
Κ - Πήγα στο μπάνιο και όταν κατέβαινα τους άκουσα να φωνάζουν πήγα πιο κοντά και τα άκουσα όλα δεν είναι αλήθεια αυτό που σου είπε ο Σωτήρης τον απειλεί Ο Πέτρος ότι αν δεν σε χωρίσει θα σε σκότωνε.
Την κοιτάω και αυτήν γελάει ειρωνικά.
Β - Μην του πιστεύεις όλοι ψεύτες είναι.
Κ - Όχι Βαλερια Ο Ορέστης μου είπε όλη την αλήθεια.

Πριν 2 ώρες....

Καθόμαστε στο κρεβάτι και με κοιτάει στα μάτια καθώς παίρνει μια μεγάλη ανάσα.
Ο - Όλα ξεκίνησαν πριν 4 εβδομάδες ένας ντετέκτιβ πλησίασε την Ευαγγελία της ζήτησε βοήθεια για να πιάσουν τον Πέτρο η αστυνομία ήξερε για τους παράνομους αγώνες και αν τους βοηθούσε δεν θα μας έκαναν τίποτα η Ευαγγελία δέχτηκε ομως το βράδυ εκείνης της μέρας Ο Πέτρος πήρε τον Σωτήρη και μα καλεσαν ολους σε ενα μερος ηθελε να μας μιλήσει πήγαμε και οι 5 Ο Πέτρος το είπε ξεκάθαρα ή χωρίζει την Βαλερια ή την σκοτώνει για να μην την έχει κανένας τους. Στην ουσία του έδινε μια επιλογή να την χωρίσει γιατί δεν υπήρχε περίπτωση Ο Σωτήρης να βάλει την Βαλερια σε κίνδυνο.
Μόλις τελειώνει νιώθω το αίμα μου να βραζει αμα δω μπροστά μου τον Πέτρο δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει. Ο άνθρωπος είναι ψυχακιας.
Ο - ΓΙΑ αυτό σου έλεγα να μην βγάζεις γρήγορα συμπεράσματα .
Κ - Γιατί δεν μου το είπες από την αρχή?
Ο - Γιατί φοβόμουν μην σε βάλω σε κίνδυνο δεν θα άντεχα να σε χάσω οπότε δώσαμε μια υπόσχεση με τα παιδιά δεν θα το πούμε σε κανέναν μέχρι να τον πιάσουν.
Κ - Δηλαδή το στοίχημα ήταν ψέμα??
Τον ρωτάω και κουνάει το κεφάλι του καταφατικά.
Κ - Δεν μπορούσε απλά να την χωρίσει? Έπρεπε να της πει Ότι όλα αυτά που πέρασαν ήταν ψέμα?
Ο - Ότι και να της έλεγε η Βαλερια δεν θα τον πίστευε και ο Σωτήρης θεώρησε ότι έπρεπε να την κάνει να τον μισήσει.

.......

Κ - Βαλερια μετά από αυτά που σου είπα πιστεύεις ακόμα ότι ήσουν ένα στοίχημα???

~^~^~
Νέο κεφάλαιο

Επιτέλους αποκαλύφθηκε η αλήθεια!!Αλλά τι πιστεύετε ότι θα γίνει στην συνέχεια, πως θα εξελιχθούν τα πράγματα;;😏🙄

Ελπίζω να σας άρεσε το παρτ και εύχομαι να είστε καλά❤️

Θα τα πούμε στο επόμενο.Φιλάκια💋💋

Ότι ονειρευόμουν 2...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora