⚜3.⚜

22 4 0
                                    

BÖLÜM KİLİDİ:
+10 OY
+20 YORUM

Sınıf hocamız gelince konseye doğru gittik. Transilvanya da bir sürü konsey yeri vardı bizim gittiğimiz konsey aynı saray gibiydi. Acaba içi nasıldı buranın öyle bir merak ettim ki anlatamam size.
                                                                         


                                                                         

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İçerisi de ayrı bir güzeldi bir sürü vampir lideri toplanmış duruyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İçerisi de ayrı bir güzeldi bir sürü vampir lideri toplanmış duruyorlardı. Etrafıma baktığımda Elaney ile yere düşen murdo yu gördüm. Murdo ile göz göze gelmiştim bana gülümsedi bende hafif bir tebessüm verdim murdo yanındaki tanımadığım 2 erkeği dürttü ve bizi gösterdi vampir liderlerinin önüne gelince durduk ve eğildik vampir lideri ayağa kalktı.

V.Lider: Hoş geldiniz

S.Hocası: Hoş bulduk efendim

V.Lider: Dediğimi yapmışsın Kızlarımı getirmişsin

S.Hocası: Tabi ki efendim siz çağırdınız

Ne oluyor ya ? Sanki satılmış gibi hissetmem normal mi ? Hayır yani Vampir lideri bütün vampirlerin babası evet sınıf hocamız saçmaladı iyice manyak herif vampir liderine kimse karşı çıkamaz ama hocam sanki karşı çıkıyor gibi biraz daha böyle dik cevap verirse kafası elinde olacak adamın.

V.Lider: Ah Rowena tatlım çok haklısın yanıma gelir misin kızım

Eyvah kesin kötü bir şey yaptım hemen gideyim yavaş adımlarla Vampir Liderine yürümeye başladım Vampir Liderinin yanına geldiğimde önünde saygıyla eğildim.

V.Lider: Eğilmene gerek yok kızım normal durabilirsin

Rowena: Peki efendim

Normal durmaya başladım herkesin gözü benim üzerimdeydi acaba neden benim üstümdeydi ? İnşallah Vampir Liderine kötü bir hareket yapmamışımdır.

V.Lider: Rowena tatlım vampirlerin ilk kuralı neydi biliyor musun ? Yada sana öğrettiler mi ?

Rowena: Yıllar önce dedem öğretti efendim

V.Lider: Peki ilk kuralımız nedir ?

Rowena: Vampir Liderine diklenmemek

V.Lider: Diklenirsek ne olur peki ?

Rowena: Kafamız elimizde olur

V.Lider: Aferin tatlım deden sana iyi öğretmiş şimdi yerine geçebilirsin

Rowena: Peki efendim

Önünde saygıyla eğildim ve yerime yavaş adımlarla geçtim. Kızların yanına geldiğimde ayağım kayar gibi oldu hemen düzeldim kızlar görmüştü kaydığımı ama hareket etmemişlerdi. Elaney ağızını oynatarak  “dikkatli ol “ dedi bende başımla onaylayıp başımı öne eğdim.

V.Lider: Gördüğüm üzere öğretmen bey bana dikleniyorsun

S.Hocası: Hayır efendim diklenmiyorum sadece benim ses tınım kalın

V.Lider: Ametis buraya gel tatlım

Ametis e baktığımda yavaş adımlarla Vampir Liderine yürümeye başladı. Önünde saygıyla eğildi ve kafası yavaşça kaldırdı.

V.Lider: Ametis bizim ikinci kuralımız ne kızım biliyor musun ? Yada sana öğrettiler mi?

Ametis: Annem öğretti efendim Vampir Liderine yalan söylememek yalan söylersek kollarımız kopartılır.

V.Lider: Aferin Ametis Annen çok hanım efendi senin Elaney Kızım sen gel Ametis kızım sen yerine geçebilirsin

Ametis: Peki efendim

Ametis yanıma geldi. Elaney Vampir liderine yürümeye başladı. Önünde saygıyla eğildi ve kafasını yavaşça kaldırdı.

V.Lider: Elaney üçüncü kuralımızı sen söyle cezası ile beraber

Elaney: Nenemden öğrendim Asla Vampir Liderine hakaret etme yoksa bacakların kopartılıp kurtlara yem edilirsin

V.Lider: Aferin kızım Alexis sende gel kızım Elaney yerine geçebilirsin

Elaney: Peki efendim

Elaney yanımıza geldi Alexis gitti Vampir Liderine yürümeye başladı önünde saygıyla eğildi ve kafası yavaşça kaldırdı.


V.Lider: Son kuralı sen söyle tatlım

Alexis: Vampir Liderine saygısızlık ve hakaret eden onun üstüne laf dememek eğer denirse o vampir kazığa bağlanıp ateşe verilir

V.Lider: Aferin kızım yerine geçebilirsin

Alexis yanımıza geldiğinde hepimiz Liderimizi dinliyorduk en son okul müdürümüz gelmişti. Vampir Liderine o öğretmenin yeni olduğunu ve ailesi olmadığını söyledi. Sınıf hocamız ise özür dilemişti.

Elaney: Efendim bir şey sorabilir miyim ?

Konseydeki herkes bize dönmüştü. Vampir Lideri bize doğru geliyordu. Vampir Lideri gülümseyerek.

V.Lider: Tabi ki kızım sorabilirsin

Elaney: Efendim yeni bir okula başlayacağız ama tam olarak okulun kurallarını bilmiyoruz ve nasıl davranıp uyum sağlamamız gerektiğini de

V.Lider: Ha Ha merak etmeyin size o okuldan olan dört kişi ayarladım bile  Matrix arkadaşlarını al gel hemen 

Matrix: Geldik efendim

Murdo: Efendim

V.Lider: Efendim oğlum Murdo

Murdo: Efendim biz de o okuldayız acaba siz de izin verirseniz kızlara biz yardım edebilir miyiz ?

V.Lider: Sen ve senin arkadaşlarınsa evet olabilir Matrix sen başka gruba yardım et oğlum

Matrix: Tabi ki efendim

Adının Matrix olduğunu öğrendiğim vampir hemen gitti. Vampir Lideri de gidince Murdo'ya döndüm oda Elaney e bakıyordu. Hafif bir tebessüm ettim.

Rowena: Teşekkür ederim Murdo

Murdo: Hı ah  neden teşekkür ettin ki

Rowena: Matrix ve arkadaşları çok iğrençti

Eiden: Evet onlar sapıktı bu yüzden biz istedik bu sabah tanıştık sizi görünce şaşırdım doğrusu

Ametis: Aman ne şaşırma neyse şimdi ne yapıyoruz

Elaney: Biraz daha nazik olamaz mısın ?

Alexis: Konu Ametis se hayır olmaz

Bize yaklaşan iki erkek daha vardı. Hadi ama bu kadar yakışıklı olunmaz resmen kızlı-erkekli aynı giyinmişiz hepimiz erkekler yanımıza geldiğinde bizi önce süzdüler sonra Murdo ve Eiden'ın omuzlarına kollarını attılar.

Çocuk1: Neler oluyor burda ?

Çocuk2: Bunlar kim ?

Murdo: Size anlattığımız sabah ki kızlar

Çocuk1: Yani şu gündüz yürüyenler

Eiden: Evet onlar ama isimleri var onların kaba olma bayanlara Lucas

Cidden inanamıyorum biz bu kalaslarla mı okuyacağız Almanya da okumak daha iyi niye geldik ki biz buraya cidden insanlar bile bunlardan daha iyi.

Çocuk2: Merhaba ben Jackson

Alexis: Merhaba ben Alexis bunlarda arkadaşlarım Elaney, Ametis ve Rowena

Jackson: İsmin güzelmiş Alexis

Alexis: Teşekkürler

Cidden inanamıyorum şu yaşadığım duruma arkamı döndüm ve yürümeye başladım kızlar resmen hemen kaynaştı erkekle neyse ben gidiyorum buradan kendileri gelsinler bana ne ya sol tarafımda hareketlilik olunca gelene baktım Matrix ne istiyor acaba.

Matrix: Nereye gidiyorsun böyle Lucas’ın gözetiminde değil miydin ?

Rowena: Lucas ?

Matrix: Evet Lucas bak

Eliyle gösterdiği yere baktım bizim kızların yanındaki erkeği gösteriyordu. Üç erkek konuşurken biri benle Matrix’i izliyordu. Şu bize terslenen kişi Lucas mış neyse önüme döndüm. İlerlemeye başladım Matrix kolunu omzuma atınca ona baktım.

Matrix: Sakin ol şampiyon sadece Lucas ın tepkisini ölçüyorum

Rowena: Bana ne Lucas tan çek kolunu

Anlaşılan çekmeyecekti vampir hızımla kolunun arasından çıktım. Bana Matrix şaşkınca baktı. Öf be bu nedir anlaşılan buradaki sapığımda Matrix.

Matrix: Sen benim kolumun altından nasıl çıkmayı becerdin ? Bunu kimse yapamaz çünkü

Rowena: Ben gidiyorum

Yürümeye başladım ama Matrix yine tekrarladı kolunu omzuma attı bu sefer sinirlen- bir dakika kolunu ben çekmedim yanıma baktığımda Matrix’in kolunu Lucas kaldırmıştı bütün herkes onlara bakıyordu. Yanımıza benim arkadaşlar ve Lucas ın arkadaşları geldi.

Lucas: Benim korumam altındaki kimseye dokunamazsın

Matrix: Öyle mi ?

Lucas: Evet

Matrix ters dönünce Lucas sendeledi. O esnada Matrix beni kolumdan çekti Lucas hızla dönünce Matrix beni Lucas ile ortasına aldı ben ve herkes şok olmuştu. Lucas ın gözü dönmüş bir şekildeyken bana baktığında gözleri düzelmişti. Matrix konuşunca gözü yine dönmüştü.

Matrix: Hadi vursana ne oldu?

Lucas: Vuracağım şimdi

Demesiyle benim diğer kolumdan tutup sert bir şekilde çekti ve arkasına doğru fırlatmıştı. Beni kızlar tutmuştu . Lucas ın tuttuğu yere baktığımda gördüğüm şeyle şok oldum kolumu yakmıştı. Vampir Lideri gelmişti beni yerde görünce hızla yanıma gelmiş yanık olan koluma bakmıştı. Sessizce ağlamaya başladım canım o kadar yanıyordu ki sanki vampir değilmişim gibiydi.

Lucas: Şimdi ne olacak seni kim elimden alacak ?

V.Lider: LUCAS DUR MATRİX YÜRÜ GİT İKİNİZLEDE SONRA İLGİLENECEĞİM

Matrix: Tamam

Dedi ve hızla gitti Lucas sakinleşip arkasını döndü beni yerde görünce dondu kaldı. Gözlerimi yavaşça kapattım ve gerisi yoktu.







EVET BİR BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK KİTABI BEĞENEREK OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM LÜTFEN KİTABI OYLAMAYI UNUTMAYIN.
SİZCE BİZİ NELER BEKLİYOR DİĞER BÖLÜMDE ? EĞER TAHMİNİNİZ VARSA YORUMLARDA BELİRTİN
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE  : )

Eternity is Destiny Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin