Κεφάλαιο 27 «Τολμάς;»

12 3 0
                                    

Τα φώτα έτρεχαν μέσα από τα μαλλιά της, κόκκινα, μπλε, πράσινα, έλαμπαν μέσα από τα μεθυσμένα μάτια της, ο ιδρώτας κυλούσε αργά πάνω στο κορμί της και η έντονη μουσική ηχούσε μέσα στο αδειασμένο από σκέψεις κεφάλι της, κλείνοντας τα μάτια της, έσκυψε για λίγο πίσω και ήταν όλα στην στιγμή, ο χρόνος απλά την χάζευε καθώς κουνούσε το κορμί της, μπλεγμένη σε μια κατάσταση.......ευφορίας.

Λίγες ώρες πριν

Είχαν ήδη περάσει δυο μέρες από τότε που αποφάσισε να συγκατοικήσει με τον Michael και οι τοίχοι της βίλας του άρχισαν να την πλακώνουν, δεν ένιωθε σχεδόν τίποτα όσο βρισκόταν σε αυτό το σπίτι, απλά περιφερόταν σαν μια μοναχική οπτασία ψάχνοντας ένα λόγο να μην τα παρατήσει. Ο Michael προσπάθησε να την πλησιάσει πολλές φορές μα εκείνη στεκόταν απαθής, απόμακρη, δεν ήθελε να μπλέξει τον έρωτα ξανά μέσα στις σκέψεις της για λίγο καιρό. Της έφταναν τα όνειρα της, που κάθε βράδυ την ξυπνούσαν βίαια για να μην ακούει την φωνή του, την φωνή του Ryan, που την στoίχειωνε από τότε που αποφάσισε να τον βγάλει από την ζωή της, σαν η συνείδηση της να ήθελε να την προειδοποιήσει για κάτι καθώς έλεγε συνεχώς την ίδια φράση.....

«Μην κοιτάξεις κάτω αν θες να δεις την αλήθεια»

Αυτή η φράση της είχε γίνει εμμονή για μέρες, έψαχνε παντού μέσα στο σπίτι, για ένα αποδεικτικό στοιχείο, κάτι που θα ενοχοποιούσε τον δικηγόρο του διαβόλου αλλά όλα μέχρι στιγμής φώναζαν ότι ήταν αθώος. Σταμάτησε να σπάει το κεφάλι της για να καταλάβει βλέποντας στο κινητό της ένα μήνυμα από την Adele.

«Πάρτυ απόψε στις 11, πάρε τον ξενέρωτο και ελάτε!»

«Δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα, δεν.....»

«Δεν έχει δεν! Ούτε μα! Θα έρθεις απόψε αλλιώς θα έρθω από εκεί και θα σε σύρω εδώ με το ζόρι!»

«Καλά!»

«Τέλεια! Τα λέμε σε λίγες ώρες»

Ο Michael μπήκε μέσα στο σπίτι κουρασμένος και δίνοντας της ένα φιλί κάθισε δίπλα της να ξεκουραστεί.

-Πως ήταν η μέρα σου;

-Κουραστική όπως πάντα! Συγγνώμη που σε αφήνω μόνη σου όλη μέρα.

-Δεν πειράζει, καταλαβαίνω.

-Δεν έχεις έρθει ούτε μια εβδομάδα και δεν με έχεις δει καθόλου, θα προσπαθήσω να κλέψω λίγο χρόνο να πάμε κάπου.

-Όσο για αυτό......μου έλεγε η Adele ότι απόψε γίνεται ένα πάρτυ στο μαγαζί που δουλεύει και μας προσκάλεσε να πάμε.

Παράνομη αθωότηταUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum