غوا
مر اليومان علي خير وما ان تحسنت ميرا حتي اتجهت العائلة ومعهم اومكارا وايريكا وايضا ميشتي وغوري وروفيا وبافيا وايضا مونيكا الي غوا ، حيث امر شيفاي باعداد الشاليهات الخاصة فيهم وتجهيزها لاستقبالهم فكان النظام كالتالي ...
شيفاي وانيكا واولادهم وميرا ومونيكا في الفيلا الخاصة بشيفاي وبعد ان تمتجهيز غرفة خاصة بها لاومشيف وميرا بالطابق الثاني بجوار غرفة شيفيكا ، فقد امر شيفاي بان يكون الدور الثاني خاص فيه هو وابنه الاكبر وزوجته وايضا ابنته انيا ، اما الدور الارضي كان به ثلاث غرف لروهان وارثر معا بغرفة وروهيت بغرفة ومونيكا بغرفة ...
اما اومكارا وابنته ميشتي فقد نزلا بالشالية الخاص باومكارا بينما ايريكا اخذت غرفة لحالها داخل فندق القرية السياحية بينما روفيا وبافيا وغوري كانوا بشالية خاص فيهم ...
ومنذ ان وصلت العائلة وانيكا وغوري وارثر يجتمعون معا بشكل سري حتي يستطعون ان ينفذوا خطتهم التي وضعوها حتي يفرقا اومكارا وايريكا عن بعضهما ...
وها هم كما اعتادوا يجلسون معا يتحدثون بصوت خافت حتي لا ينتبه احدا لهم ...
ارثر : اسمعوني كويس عشان واضح كدا انكم واخدين الموضوع هزار ، انتوا نسيتوا الخطة وقاعدين تتفسحوا وتهزروا ، لا اصحوا كدا ، احنا هنا مش عشان نتفسح ونهزر لا احنا هنا في مهمة ولازم ننجزها ، فاهمين ...
انيكا : فاهمين ايه ونيلة ايه ، يا ابني انجز ، ابوك هيقتلني ، انا استئذنت منه نص ساعة بس وانت قاعد عمال ترغي وفاكرلي نفسك رشدي اباظة في الرجل التاني ، انجز وقول عايزنا نعمل ايه ...
غوري : وربنا امك معاها حق ، انا صدعت ومش فاهمة منك حاجة ، بقالنا يومين من ساعة ما جينا هنا واحنا بنراقب الزفتة اللي اسمها ايريكا من غير ما نعملها حاجة ، انجز يا عملي الاسود وقول اللي عندك وخلصنا ...
ارثر : اخلصوكم ، اللي يسمعكم كدا يقول ان انا متجوزكم انتوا الاتنين وانتوا حيالله واحدة فيكم امي والتانية مرات عمي وام مراتي ...
غوري : يا واد انجز ربنا يهدك ...
ارثر : لا عيب ، اهو انا كدا ازعل ، وبعدين ايه انجز انجز اللي عمالين تقولوها دي ، اتقلوا كدا عشان تاخدوا حاجة عنب...
انيكا "بنفاذ صبر" : اللي هي ايه ...
ارثر : نوقع البنت اللعوب دي في شر اعمالها ...
غوري : ايوة ، ازاي بقي ...
ارثر : انا قعدت ادور وابحث لحد ما عرفت حاجة مهمة جدا ...
انيكا وغوري "باهتمام" : ايهههههههه ...
ارثر : ايريكا ام شعر اصفر ، مزة جامدة جدي ...
أنت تقرأ
عشقي٢ ( MY LOVE 2)
Romanceits a love story full of passion and joy and of course some problems هي قصة حب مليئة بالشغف والمرح وبالطبع لا تخلوا من بعض المشاكل