🦋

22 2 2
                                    

Aslında nasıl başlıyacağımı bilemiyorum o kadar çok şey var ki anlatmak istediğim...
Kitap yapma fikri uzun bir zamandır aklım da vardı mesafeler sarılıp hediyeleşmeye engelse bende hediyemi bu şekilde vermek istedim.

Wattyi hemen hemen beraber açmıştık sanırım sen benden bi kac gün erken açmıştın. Burada sohbet de edildiğini ögrendigin zaman saçma gelmişti kimseyle konuşmak istemiyordum . Fakat istememe rağmen bana mesaj attığın o ilk gün varya o güne şükürler olsun ki Rabbim senin gibi kalbi güzel bi insanı çıkardı karşıma. O kadar masum o kadar tatlısın ki kalbinin güzelliği yüzüne yansımış kelimesi varya işte o tam da senin için yazılmış olmalı. 1.5 yıl oldu ama inan bana bu zaman bana 10 yıl gibi geldi . Bu süre içinde o kadar çok şey yaşadık ki şimdi aklıma geldikçe yaptığımız manyakliklar ekrana bakıp bakıp gülüyorum. Kolay kolay kimseye güvenmem aslında ama bu kadar mesafeye rağmen o güveni kalbimde hissetmem çok güzel. Burdaki ilk arkadşım sen olmuştun bu güne kadar birbirimizi hiç kırmadan arkadaşlığımızı sürdürdük bundan sonrası da öyle olucak biliyorum.  Seninle o kadar çok hayalimiz var ki onları gerçekleştirmek için sabrediyorum. Istanbula geldiğim zaman sana o kadar çok kocaman sarılıcam ki çevredeki herkes bizi kiskanicak. Seni asla sanaldan tanıdığım bi arkadşım olarak görmedim. Çünkü sanki daha önceden de tanıdığım biriymişsin gibi geliyo bu gerçekten çok güzel seninle konuşurken bütün doğallık samimiyet ortada ilk sesli konuştuğumuz zamanlar mutluluktan çığlık atmıştık. Vee tabi bana o ilk meleğim dediğin gün o kadar mutlu olmuştum ki sende benim hep kelebeğim oldun ve hep kelebeğim olarak kalıcan. Cidden aslında daha o kadar çok şey var ki anlatmak istediğim ama sen ve bizim yaşadıklarımız kelimelere dökemeyeceğim kadar özel ve güzel.

KELEBEĞİME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin