Wstęp

101 7 4
                                    

6:00 rano a daj ty spokój

8:00 rano za 30 min msza święta

Marylka - Pochwalony Basiu pochwalony!

Basia - a pochwalony Marylko, Marylko jsk ci coś powiem to nie uwierzysz!

Marylka- a daj ty spokój Basiu! Co takiego się wydarzyło Basiu???! *szok niedowierzanie *

Basia - a weź nic nie mów Marylko! Stary pierun siarczysty uchlał się wczoraj! *przejęty ton*

Marylka - co ty opowiadasz Basiu?! A daj ty spokój! Aż mnie serce boli!

Basia - daj spokój! Mówił że po kompot idzie do piwnicy!! Dasz wiarę??! Pierun siarczysty! Ognisty!

Marylka - a daj ty spokój Basiu co za skaranie boskie!!! A ty przypadkiem kompotu nie trzymasz w spiżarni???!

Basia - Maryla nosz mnie pierun trafi szlag! przepraszam za słownictwo ale sama rozumiesz Basiu! Ah daj spokój ten mój stary mnie wykończy!!

Marylka - Basiu Basiu ufo!!!! Prędko do kościoła Basiu! A daj ty spokój co nam przyszło na stare lata?!

Basia - co ty opowiadasz Maryla?! *spogląda w niebo i widzi ufo * a daj ty spokój jeszcze zielone ufoludy tu przyleciały! Prędko do kościoła na msze św Marylko! Prędko!

Marylka - prędko z Bogiem Basiu! a daj ty spokój!

*ufo 🛸 *

Ufoludek1 - a daj ty spokój! te stare baby to skaranie!

Ufoludek2- pierunie kosmiczny! Gdzie one polazły?

Ufoludek1 - pewnie na spotkanie plotkarskie pt ,, msza św,, nie to co my! My nie plotkujemy!

Ufoludek2 - a daj ty spokój! A widziałeś/aś jakie berety miały te dwie (Basia i Marylka) wulgarne babskka!

Ufoludek1 - a daj ty spokój widziałem/am paskudztwo A precz w otchłań kosmosu!!!

Ufoludek2 - a weź nic nie mów!!

*ufo odleciało gdzieś na msze kosmiczną *

*koniec mszy św *

Marylka - ty a widziałaś tą Jadzię jak była ubrana??!

Basia - a weź nic nie mów co to ma znaczyć?!!!lafiryndzie wdzianko!! Przepraszam za określenie Marylko ale sama rozumiesz

Marylka - tak tak Basiu mówisz samą prawdę!!! Musimy coś z tym zrobić! Najlepiej pomodlić się!

Basia - tak Marylko tylko to nam pozostało modlić się za takich tak nisko upadłych ludzi jak Jadzia....

Marylka - święta racja święta racja, a daj ty spokój Basiu! z nerwów muszę leki wziąść

Basia - ja ostatnio kupiłam ziółko,musisz koniecznie ich spróbować Marylko bo to lek na wszystko!!!

Marylka - Basiu co ty mówisz?!! To koniecznie muszę spróbować!!

Basia - koniecznie!

Marylka - ty Basiu a widziałaś tą Jadzię w kościele?!

Basia - a daj ty spokój!! Chodźmy do mnie na napar z ziółek

Marylka - racja! Chodźmy Basiu bo mnie to już łupie w krzyżu, a ten mój stary to pewnie jeszcze śpi!

Basia - mój stary pewnie tak samo!

*na niebie rozszedł się pierun siarczysty ognisty *

THE BABCIAS-przebudzenie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz