Марк и Юта си говореха за всичко,което бяха пропуснали през тези 3 години,в които бяха разделени. Сана от време на време се смееше на шегите,които двамата си казваха.
Обстановката при останалите обаче беше много по-студена. Даниел и Тейонг не спираха да се гледат злобно,а Джехьон се опитваше да ги успокои,но това си беше доста трудна задача.
-Нямаш си на идея колко беше забавно на онази ваканция!? Юта хьонг се опитваше да запали огън,но без да иска изгори любимата книга на Тейонг хьонг. След това двамата не спираха да се гонят,а накрая дори скочиха в реката. Беше толкова смешно!-говореше разпалено Марк.
За момент по-малкото момче беше забравило за проблемите си и се забавляваше ,като разказваше случки от времето,в което Юта е живял в Корея.
На лицето на Юта се показа лека усмивка,но в очите му се четеше болка. Спомняше си този ден сякаш беше вчера. Това беше деня,в който призна чувствата си на Тейонг.
След дългото плуване в реката,те се намираха на брега под нощното небе обсипано с хиляди звезди. Нямаше никога да забрави как цяла нощ стояха прегърната там и колко щастлив се почувства щом Тейонг отвърна на чувствата му.
Едно незабравимо лято,но за жалост останало в миналото.
-Значи е бил голям палавник като малък!? Защо ли не съм учудена.-през смях отвърна Сана.
Истински се забавляваше да слуша всички тези разкази,но и можеше да осети колко много болка носеха те на Юта.
Предишната вечер той и каза всичко за случилото се между него и Тейонг. Самата тя остана потресена от всичко,което беше чула. Нямаше да позволи нещо подобно да се случи отново,а и Юта за това кратко време и беше станал много добър приятел. Не можеше да позволи някой да се подиграва с него така,както беше направил Тейонг.
-Кога ще се появи годеница ти,Тейонг?
Тейонг погледна към Сана,като се опитваше да прикрие раздразнението си. Знаеше,че не е виновна за нищо,но не можеше да спре яда си затова,че сега тя държеше ръката на Юта,а не той. Тя дори на лъжа получаваше това,което той копнееше да има.
-След малко би трябвало да е тук.-отговори но някак си студено той.
Сана погледна напред и видя момиче облечено в тъмно синя,почти черна, рокля. Косата и беше накъдрена и украсена с бели цветчета,които изпъкваха на фона на русата и коса.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dangerous kiss
RomanceКакво би станало ако се срещнеш отново с човека разбил сърцето ти? Дали ще позволиш да се влюбиш в него отново? Нещата дали ще са същите? Определено не, но дори когато нещата изглеждат непростими любовта намира начин и път към всеки.