Stay-18

931 106 29
                                    

הארי הסתובב בחדרו של לואי ביאוש. "אתה לא עומד לעשות את זה, נכון?" הוא שאל בהיסוס. "הארי..." מלמל לואי מהמיטה. "אתה לא עומד לעשות את זה!" קבע הארי. "מי אתה שתחליט?" לואי קצת התעצבן. הארי נעץ בו מבט מופתע. "אתה רוצה לעשות את זה?" לואי מיהר להניד בראשו. "מה פתאום!" "אז למה מפריע לך שאני לא רוצה שתעשה את זה?"

"אני פשוט לא רוצה שתחליט עליי!" מלמל לואי. "שאני אחליט עליך?" אמר הארי בבלבול. "אני החבר שלך, לואי! אם מפריע לי שתעשה משהו, משהו שאתה בעצמך לא רוצה לעשות, מותר לי לבקש ממך לא לעשות אותו!!" לואי נעץ בו מבט כועס. "אני לא אגע בה ואני לא אנשק אותה או משהו כזה, היא פשוט תהיה שם... רק כדי שאמא שלי תירגע."

הארי גלגל את עיניו בכעס. "אתה פשוט לא מקשיב!!" לואי נעמד. "לא, אתה זה שלא מקשיב, הארי! אני רק רוצה לספק את אמא שלי!! היא לא תפסיק לנדנד לי לגבי זה עד שתהיה לי בחרה, ואני רוצה שהיא תמות מאושרת!!"

"בגלל שקר?!" צעק הארי. "אני רק רוצה לגרום לה להיות גאה בי!!" "בכך שתהיה מישהו שאתה לא?!" לואי נעץ בהארי מבט ארוך. "חשבתי שדווקא אתה תבין אותי."

"אני מצטער, אני לא יכול להבין. אבל אם אתה מתכוון לעשות את זה, תדע שאני לא מתכוון לשבת פה ולראות אותך מתמזמז איתה רק כדי שאמא שלך תהיה גאה בך או וואטאבר. או שאתה איתי ורק איתי, או שאתה איתה." הארי הציב את האלטרנטיבה שלו.

לואי הרגיש דמעות עולות לעיניו. הארי מתכוון ש... הוא ייפרד ממנו אם תהיה לו חברה? "אני מצטער, הארי... אני פשוט... חייב..." הארי הנהן פעם אחת בנוקשות והתחיל ללכת לכיוון הדלת. "שיהיו לך חיים נהדרים, לואי. אבל אני לא בטוח שהם באמת יהיו כאלה אם אתה מוכן לזרוק הכל בשביל אישה שתשנא אותך כשהיא תגלה מי אתה באמת, וממילא עומדת למות."

ועם מילים אלה הוא יצא מהחדר, מותיר אחריו את לואי הפגוע והמבולבל.

----------

"אני לא מבין, נייל. הוא באמת מעדיף בחורה על פניי? הוא הומו בכלל!" הארי שכב על מיטתו, בעיצומה של שיחת וידיאו עם נייל.

"הארי, הארי... דבר ראשון, תנגב את הדמעות.." "אני לא בוכה!" קטע אותו הארי ושפשף את עיניו האדומות והדומעות. "ברור. דבר שני, לפי מה שאתה מספר, לואי נמצא בחתיכת סיבוך רציני. אל תשפוט אותו.." "הוא נתן לי ללכת, נייל! בשביל בחורה!!" "תפסיק לקטוע אותי!! אל תקשה עליו כל כך!! אמא שלו עלולה לסלק אותו מהבית!!"

"נייל, אמא שלו לא נמצאת בבית! היא מאושפזת!!"

"אמא שלו עומדת למות! אל תשפוט אותו! אם מה שהוא צריך כדי להרגיש טוב עם עצמו לפני המוות של אמא שלו זה בחורה, אז תן לו את זה.."

הארי ניתק את השיחה בתסכול.

אף אחד לא יבין אותה כרגע.

אם רק לואי היה כאן.

~~~~~~~~~~

בבקשה תצביעו ותגיבו!

אוהבת ;*

Stay-Larry Stylinson [✔]Where stories live. Discover now