Dimineața.
Penultima zi de vară.
Începutul unui alt an de învățat.
O noua școală.
Academia Phoenix.Domnisoarei Bellatrix Knox.
Avem deosebita placere de a va informa ca ati fost admisa în lista elevilor ce vor învață începând cu ziua de poimâine in Academia Phoenix-academia unde învățământul este pe primul loc.
Va așteptăm cu cea mai mare onoare la serbarea de începere a noului an si de a lua parte la orele predate in Academie.
Cu mult respect directorul
Academiei Phoenix
MADELINE FLOEUR.Mai jos este lista de rechezite si celalte lucruri ce va trebui sa le luati cu dvs.
Va așteptăm cu drag!!!!
Ridicol..
Daca ar fi dupa mine nici nu aș pleca acolo, cu toate ca anul trecut aș da orice să învăț acolo.Am citit scrisoarea asta deja de vreo douăzeci de ori.
Parintii m-au felicitat deja si fratele meu tot.
El tot e student acolo, dar e anul doi.
Cum as putea eu sa învăț în Academia asta de fițe?Cum am dorit eu sa învăț încă de anul trecut?
Fratele meu mereu îmi povestește ce fel de trai e acolo.
Academia Phoenix are la baza studierea aprofundata a fiecarei materii si totodată baza militară.
Este împărțită in trei puteri.
Puterea Majoră!
Din ea fac parte cei mai buni luptători si cei mai deștepți elevi. Desigur, bogătașii.
Puterea Medie este ceea ce numim noi în licee, elevii normali. Cei care nu au nici note mari, nici mici. Nu sunt răi, dar nici buni.
Puterea minimă îi are pe cei tocilari. Nu înțeleg de ce nu sunt în Puterea Maxima deoarece sunt deștepți, dar fie...
Fratele meu a zis ca face parte din Puterea Medie, dar nu-l cred. Stiu cum luptă si cum învață, si la sigur e in Puterea Maximă, doar ca nu doreste să-mi zică.
Este fratele meu geamăn si stiu totul despre el, de fapt stiam, fiindca odată cu admiterea în acea academie totul sa schimbat. A devenit mai închis în sine si nu prea vorbeste cu mine.
De mici mereu am fost uniți si nu am avut secrete unul fața de altu, totusi anul trecut sa schimbat totul.
Trebuia ambii sa admitem la Academie, însă în ultima zi am avut accident si am fost nevoita sa astept un an. Astfel fratele meu e cu un an mai mare acum.
Ehh...
Cind a auzit ca voi fi admisa a inceput a rîde si a zis că sigur voi fi in Puterea minora.
-Bell, ți-ai facut bagajul?
Glasul mamei ma scoate din transa asta si ma uit in jur sa vad daca totul este pregătit.
-Da mama! Am pus totul...
Mama mereu a dorit sa învăț acolo, spune ca daca voi absolvi acea academie, voi avea sansele mai mari spre un succes.
Dupa mine, as avea acelasi succes chiar daca as absolvi orice liceu.
Dar nu pot renunța acum, după ce anul trecut am plins prea mult.
Mai privesc odata in jur sa ma asigur ca am pus totul si inchid geamantanul punind-ul linga usa.
Fac ocolul camerei de care imi va fi dor timp de jumate de an.
Îmi iau pijama si intru in baie pentru a ma liniști si elibera de emoții.
Dimineața soseste rapid si ma prinde trează in patul mare din mijlocul camerei mele. Înfășurata in pătura alba si pufoasă ma ridic pentru a ma privi in oglinda.
Cearcanele sub ochi confirma faptul ca am dormit doar jumate de noapte si ca am nevoie urgent de o baie cu apă rece pentru a alunga oboseala ce a pus semn pe mine.
Îmi urmez tabieturile si după ma imbrac in hainele ce mi le-am pregatit aseară.
Imi iau bagajul si cobor la parter.
Parintii mei deja sunt treji, stiind ca trebuie sa ma conduca spre gară, de unde voi lua autobuzul ce mă va duce la Academie.
Fratele meu a plecat de aseara, el fiind anul 2 trebuie sa se prezinte înaintea celor nou veniti.
-cum te simti scump-o?
Tatăl meu ca de obicei e in training-ul sau negru.
-minunat tata, doar ca am un pic de emoții....
Imi zimbeste si își trece mina prin parul sau putin cam prea ciufulit, ceea ce ma face sa zimbesc.
Urcam ambii in masina si ne îndreptăm spre gară.
Drumul decurge liniștit, niciunul din noi nu scoate vriun cuvint.
Mama încearcă sa destinda atmosfera cautind vriun canal de radio ce transmite vrio emisiune de muzica, insa totul e in zadar.
Renunță in scurt timp si se aseaza mai confortabil pe scaun, privindu-mă prin oglinda si facind cu ochiul.
Ii transmit si ei in zimbet cald si dupa îmi indrept privirea spre fereastra unde admir cu atentie drumurile pe unde ma plimbam inainte.
O sa duc dorul acelor primblari.
Gara era plina de elevi care plecau fiecare in diferite destinații.
Caut cu privorea autobuzul Academiei si dupa minute in sir de cautare il gasesc într-un colt al gării.
Le fac semn alor mei si ne îndreptăm cu totii spre el.
Tata ma ajuta sa imi asez bagajul si dupa ma intorc spre ei, citeva lacrimi curgindu-mi pe obraz.
-Îmi va fi dor de voi...
Glasul meu e trist, si usor dureros, însă pasul e deja facut si nu am cum sa dau înapoi.
-si noua scump-o!
Mama ma îmbrățișează strins ca si cum m-ar vedea ultima data. Apoi ma priveste atent ca sa imi memoreze fiecare părticică de pe fata mea.
Ador aceasta femeie.-sa fii tu însuți si sa nu te temi de nimeni, nu ne vom supăra daca vei fi exmatriculata, atita timp cit te-ai aparat, dar nu ai facut ceva intenționat.
Mama il ghionteste pe tata sub coaste ceea ce imi aduce un zimbet pe buze.
Ii mulțumesc tatei de sfat si ii mai imbratisez pe ambii inca odata ca mai apoi sa urc in autobuz.
Desfac scrisoarea pentru a ma asigura de locul meu si ma intrept spre cel cu numarul treizeci si unu.
Ma asez si îmi scot telefonul împreună cu căștile si pornesc muzică.
Imi las capul sa cada pe speteaza scaunului si inchid ochii.In urechi imi cinta melodia 7rings-Ariana Grande si incep sa o fredonez in gind.
Oficial incepe noul an de scoala, si am de gind sa fac parte din Puterea Maximă. Si voi face tot posibilul sa intru in ea din prima saptamina.
Daca fratele meu zice adevarul, si el face parte din cea Medie, eu nu am de gind sa fiu ca el.Voi dovedi ca cei cu numele Knox sunt si vor fi mereu la putere.
Bun venit Academie.
Adio LA.
_-_-_-
Hellou, deci scuzati eventualele greseli si v-aș ruga sa ma corectați daca gasiti vrio una. Nu sunt contra, ci dimpotriva va voi fi recunoascatoare. Vam pupat.
*Redactat
CITEȘTI
Tipa Rebelă. Academia Phoenix
RomanceCitiți pe propria răspundere. Totusi aș fi recunoscătoare daca ati oferiun mic vot si o părere despre carte. Cartea are greseli gramaticale ce le voi corecta dupa ce voi publica 10 capitole. V-aș fi recunoscatoare daca ma veti corecta si ma veti aj...