Ο καινουριος μαθητης

315 15 4
                                    

(ΝΤΡΙΙΙΙΝ...ΝΤΡΙΙΙΙΝ.....ΝΤΡΙΙΙΝ)

"Πωωωωω οχι παλιιιιιι"  ειπα οταν με ξύπνησε αυτο το ενοχλητικό ξυπνητήρι. Καθε χρονο τα ιδια...ανοιγουν παλι τα σχολεια...παει ο υπνος... τωρα μαλιστα στην 3η Λυκείου η καλοπεραση θα παει περίπατο.....

Ααααα μα ξεχασα να συστηθώ. Ειμαι η Έλενα Γκιλμπερντ μενω σε ενα πολυ μικρο χωριο της Θεσσαλονίκης με την θεια μου την Τζενα και τον αδερφο μου τον Τζερεμη.

Το χωριο μου ειναι οπως ειπα μικρο και δεν εχω κατι να περιμενω απο την σημερινη μερα. Οτι γινεται καθε χρονο θα γινει και σημερα.

7:30 πηγε η ωρα!!! Πρεπει να ετοιμαστώ.  Εβαλα οτι βρηκα μπροστα μου και κατεβηκα για πρωινό.

"Καλη αρχη γλυκια μου" μου φωναξε η θεια λιγο πριν βγω. Δεν προλαβα να φαω γιατι με πηρε τηλεφωνο ο Ματ οτι εχει φτασει και με περιμενει εξω.

Ναι τωρα θα με ρωτησετε ποιος ειναι ο Ματ...Ο Ματ ειναι το αγορι μου τον τελευταιο 1 χρόνο σχεδον και περναμε ωραια μαζι.

Τέλος πάντων φτανουν αυτα εχω αργησει.

Μπαινοντας στο προαύλιο του σχολειο πηγαινω κατευθείαν στις κολλητες μου. Μπονι και Καρολαϊν. Ειμαστε φιλες απο μικρες και περναμε τα παντα μαζι. Αλλωστε για αυτο ειναι οι φιλες.

"Παιδια πλησίαστε να ξεκινήσει ο αγιασμος" ειπε η διευθύντρια.  Οκευ λοιπον παμε να δουμε τι θα δουμε. Μετα απο τον αγιασμο και τις άπειρες ευχές του Δήμου, του υπουργείου Παιδείας κλπ κλπ εφτασε η ωρα να μπουμε στις ταξεις.

Ακουω λοιπον τα ονοματα μας τα οποια δεν ηταν καν σε αλφαβητική σειρα γτ ειμαστε ετσι απο το δημοτικο να πανε ως εξης:

"Μπονι Μπενετ"
"Καρολαϊν Φορμπς"
"Ελενα Γκιλμπερντ"
"Ντεϊμον Σαλβατορ"

Κατσε κατσε, ποιος ειναι  αυτός?  "Ακουσα οτι ηρθε απο την κρητη" μου ψιθύρισε η Καρολαϊν. Εμ οκευ...να και κατι καινούριο. "Ρε κοριτσια λετε να ειναι κανενας ωραιος?" Ρωτησε παλι η Καρολαϊν. Δεν απαντησα αλλα νομιζω πως οχι.

Μπαινουμε στις ταξεις και καθομαστε στα συνηθισμένα μας θρανία. Μπαινει και ο καθηγητης μας Αλαρικ και πριν ξεκινησει να μιλαει τον διακοπτει ο ηχος της πορτας. "Περαστε" λεει.

Απο οτι καταλαβα αυτος πρεπει να ειναι ο καινουριος...Δεν μου γεμίζει το ματι μπορω να πω. Αχαχαχααχ εκατσε και διπλα στην Καρολαϊν...τωρα θα γελασουμε.

Την λατρευω αλλα το ποσο κουτσομπόλα και περιεργη ειναι δεν περιγράφεται. Θα καλοπερασει ο Ντειμον. Χαχαχχαχα. Ισως και να χαίρομαι λιγο γτ θα μαθω πραγματα για εκεινον.

ΜΑ ΤΙ ΛΕΩ! Ελενα...συγκεντρωσου . Γιατι να θες να μαθεις πράγματα?  Εχεις τον Ματ μην το ξεχνας.

Αυτα σκεφτηκα μολις... και ναι δεν θα επρεπε να ειμαι περίεργη αλλα ειμαι. Χαθηκα για λιγο οσο τον κοιτουσα και σκεφτομουν ολα αυτα. Καποια στιγμη καταλαβα οτι  με προσεξε να τον κοιταω. Γυρισα αμεσως το κεφαλι. Τι ντροπη θεε μου....

(ΝΤΡΙΝΝΝΝΝΝ)

Ευτυχως διάλλειμα. Με βγαζει και απο την αβολη θεση που ημουν. Ωχ ερχετε προς το μερος μου. Τι να θελει...

Ντεϊμον: Γεια σου
Ελενα: Γεια
Ντεϊμον :........

Αυτο ηταν το τελος του πρωτου κεφαλαίου ελπίζω να σας αρεσει.
Τι θελει αραγε να μου πει ο Ντεϊμον? Τι θα γινει με εμας? (Παιδια οχι. δεν θα γινουν τα ιδια γεγονοτα)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 01, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bite me babeWhere stories live. Discover now