Ik wil graag iedereen bedanken die me heeft gesteund. Mijn moeder, vader, zus, zusje en natuurlijk mijn best vrienden.
OVER MEZELF:
Mijn leven is moeilijk. Ik weet niet wie mijn echte vrienden zijn en waarvan de neppe. Ik kan het niet vinden met het populairste meisje. Iedereen mag mij niet. Ik ben de grootste nerd van de school. Ik word uitgescholden, uiterlijk en innerlijk. Maar dat is nog niet alles. Thuis hebben we het ook moeilijk. Mijn ouders werken alleen maar, ik zie ze alleen 1 keer per week. Soms gaat mijn moeder ook naar een ander land om te werken. Daar blijft ze dan een half jaar. En als ze vrij heeft dan heeft ze altijd wel iets belangrijks te doen. Mijn vader gaat telkens als hij vrij is, met zijn vrienden op stap, ik gun het hem wel, omdat hij nooit tijd heeft om uit te gaan. Ik zie mijn familie nooit bij elkaar! Als dat wel het geval is, hebben mijn ouders ruzie! Dat haat ik zo erg! Waarschijnlijk gaan ze scheiden... En dat is nog niet alles. Ik heb een vreselijk oppasser!!! Ze is gewoon een heks. Vreselijk lui. Gemeen. En een BITCH. Soms kan ze weleens aardig zijn, maar dat is zelden. En iedereen thuis HAAT me. En dat is op school hetzelfde. Tenminste, dat is mijn gevoel. We hebben ook niet veel geld. Dus dan ben ik nog blij dat ik hopelijk een cadeau krijg op mijn verjaardag! Mijn leven is hopeloos... COMMENT ALS JE OOK EEN ZWAAR LEVEN HEBT!
Ondanks alles dat ik heb doorstaan, heb ik dit boek af. Het boek heeft me geholpen, ik uitte daar mijn emoties in. En niet te vergeten: ALLE MEISJES EN JONGENS DIE DIT BOEK LEZEN, VOTEN, PROMOTEN EN REAGEREN!!! HARTELIJK BEDANKT!!! ZONDER JULLIE ZOU IK NOOIT ZO VER ZIJN GEKOMEN!!! LOVE YOU GUYS!!!
Dit is het dan... Het einde! Ik wens jullie nog een gelukkig nieuwjaar! Ik ga jullie missen! En ik denk dat ik voordat de tweede deel komt, nog een ander boek ga maken: A Loser Life of A Nerd Life of A Bitch Life. Jullie mogen kiezen! Maar dit gaat MISSCHIEN gebeuren....
Als jullie ideeën/tips/fouten hebben of zien, meld het dan effe :P. En die ideeën+tips zijn dan voor de tweede deel die WAARSCHIJNLIJK WEL komt.
Follow/Comment/Vote?
Ciaooxxxxxxx
JE LEEST
The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)
Mystery / ThrillerAlicia is een normaal meisje, tenminste, dat dacht ze. Ze is enigskind en ze zit in de tweede. Haar beste vriendin is Sasha. Ze zitten allebei op cheerleaden en zijn ook de hoofdcheerleaders. Alicia krijgt een oogje op een jongen van het rugby team...