11 | 0,2 lux

56 4 17
                                    

"Baby, love has always been childishI'm fine, even if it's a little embarrassingI can't hide it, I can't conceal itI think only of you"

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Baby, love has always been childish
I'm fine, even if it's a little embarrassing
I can't hide it, I can't conceal it
I think only of you"

───☽ ·☼· ☾ ───

A hold tekintélyesen ült égi trónján, teljes pompájában terpeszkedett és sápadt fényében vidáman fürdött a láthatár. Reflektorszerű nyalábja egy játszótérre tévedt, hol egyetlen egy lélek sem volt a késői órákban, kivétel egyetlen embert. Hosszú, hullámos fürtjei ráfeküdtek szemöldökére, egyszerű öltözete beleolvadt a kedves kis hely nyugodt környezetében. Fejét hátravetve billegett a hintán, kezében egy maszkot és egy sapkát szorongatva, míg szemeit lehunyva tartotta. Kellemes szellő csatlakozott a nyugodt pillanathoz, míg a csillagok édes dalt daloltak odafent. Szíve ütemesen vert, teljesen magába szívva a pillanatot.

Taehyung felnyitotta szemeit, ránézett a tökéletesen kerek, sugárzó égi tüneményre és elővette telefonját.

– Tudtam, hogy te is ilyen csodabogár vagy.

A híresség féloldalas mosolyra húzta ajkait az ismerős hang hallatán, majd a botján támaszkodó, idős asszony felé fordította telefonja kameráját.

– Mondd csíz!

Elmosódott fények játékával díszített fénykép készült, ahogy Eunjun mama kelletlenül morogva megindult Taehyung felé, ki igyekezett visszatartani nevetését. Sötét maszatok vették körbe idős, szinte kivehetetlen alakját, míg a lámpák világító gömbjeiből játékos csóvák kezdődtek.

A híresség szívébe melegség költözött a különleges fotó láttán, mielőtt zsebre rakta volna a készüléket.

– Szóval meg sem mutatod, csirkefogó? – kérdezte, mikor helyet foglalt.

Taehyung szeme sarkából rásandított az idősebbre, ki lehuppant mellé a másik hintára, de botját betámasztotta enyhén terpesztett lábai közé. Jókedvűen fogott rá a hinta láncára és előredőlt, hogy jobban láthassa Eunjun mamát.

– Miért, érdekel?

Válasz helyett ciccegés jött a nő felől, mi a fiatalabbat kuncogásra késztette. A hinta megnyikordult, mikor Taehyung kicsit jobban meglökte magát, de lábai még mindig a homokban dölöngéltek. Egyedül a lánc nyikorgás és a fiú cipőjének homokban súrlódó hangja törte meg a telihold csillagokkal körbevett, idillikus előadását az égen. A fiatalnak enyhén kellemetlen súly nehezedett a szívére Eunjun mama jelenlététől és tudta, hogy ezzel a másik is tisztában van. Ám mielőtt elmerültek volna a témában, amit az idősebb egy szó, vagy mozdulat nélküli is kicsikart volna Taehyungból; inkább ő kérdezett.

– Mit keresel itt, Mama?

– Nem kell a duma, tisztában vagy vele, hogy te lófrálsz mostanában az árvaházammal szemben késő éjszaka és pontosan tudod, hogy itt lakom.

Summer Day  ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora