Past 🔙

1.1K 124 57
                                    

"Diana?"

Karşımda duran Diana'ya şaşkınlık dolu bakışlar atarken bana doğru gelip tam karşımda durmuştu.

"Seni özlemişim Alec. Ne kadar zaman geçti, 4 yıl mı?"

"Bilmiyorum, pek de umursamıyorum." Deyip kollarımı göğüsümde birleştirmiştim. "Neden buradasın?"

"Ailemin burada işleri vardı ve Maryse kısa süreliğine de olsa burada kalmamıza müsaade etti. Sanırım benim senin için bir tehdit olmadığımı düşünmeye başlamış. Zaten senin için hiçbir zaman tehdit değildim."

"Kesinlikle değildin."

"Annen sevgiyi tehdit olarak görüyordu ama." Dedi Diana sinirle.

"Annem beni sevmediğini düşünüyordu."

"Ya sen? Sen de mi öyle düşünüyordun. Ah gerçi... gitmeme izin verdiğine göre böyle düşünmüşsün."

"Seninle uğraşacak vaktim yok Diana."

"Beni hiç özlemedin mi cidden?" Deyip bana bir adım daha yaklaştı. "Bunun olduğuna inanmam işte. Bir aralar evlilik hayalleri kurardık."

"O zamanki halimden çok şey değişti."

"Belli oluyor, o zamanki halinden farklı bakıyorsun. Normalde bana bakışın aşk dolu olurdu, şu an çok uzak bakıyorsun. Hiç alışık olmadığım bir durum."

Elini yüzüme atmaya çalıştığı zaman gülümseyip geriye çekildim ve elinin havada kalmasını sağladım.

"Çok şey değişti Diana, seni unutalı da çok zaman oldu."

"Öyle mi diyorsun?"

"Seni unutmamış olsaydım şu an yanımda olurdun zaten, buna emin olabilirsin."

Bir cevap vermesine izin vermeden onun yanında geçip odama girmiştim.

Diana benim için geçmişte kalmış bir insandı ve şu an bir anlam ifade etmiyordu.

Yine de geçmiş defterlerin önüme çıkması hiç hoşuma gitmemişti.

...

Gece yatağımda öylece yatarken yatağın boş kısmına baktım ve istemsizce ayaklanıp kapıya yöneldim.

O an aklıma Magnus'un sarayda olmadığı gelince kapıda öylece kalakalmıştım.

"Sen bir dön de, bir daha bir yere gitmene izin verecek miyim bakalım."

Sinirlenip tekrar yatağıma dönmüştüm. Resmen Magnus yokken gözüme uyku girmiyordu.

Bir de şimdi Diana olayı çıkmıştı başıma. Annem ne akla hizmet onun gelmesine izin vermişti ki.

Kesin beni sınıyordu, Diana'yı kafamdan attım mı görmek istiyordu. Bir de Magnus'a ne kadar bağlandım onu da bilmek istiyordu.

Maryse bu, aklından neler geçiyordur kim bilir?

Ona Diana neden burada diye sorsam "Niye yoksa bir sorun mu var?" Diyeceği için sessiz kalacaktım. Nasılsa kendisi gelip benimle konuşacaktı.

Yatakta diğer tarafa döndüğümde yine aklıma Magnus gelmişti.

"Özlemem diye düşünüyordum ama bana kendini alıştırmışsın resmen."

Neyse, birkaç gün sonra gelecek zaten. Birkaç gün idare etmek zorundayım.

...

Sabah ailecek yapacağımız kahvaltıya indiğimde Diana ve ailesinin de masada olduğunu görmüştüm. Anneme bir bakış attıktan sonra kendi yerime geçmiştim.

Should See Me in the CrownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin