5.dio

234 18 0
                                    

12:00. Sjedam na krevet i ustajem. Na nogama sam, ali ne zadugo. Pobogu Mitchelle.
Vrti mi se i mraci pred ocima. Previse martinija Mitchelle.
Harry se dize iz kreveta bez majice i samo u gacama te mi pruza ruku. Zar zeli i da se ugusim?!
-"Jesi dobro?" Pita me u toku zijevanja.
-"Prenaglo sam se digla."Objasnjavam. Tako gologuz (lol) odlazi do ogromnog ormara i otvara ga. Ormar je poprilicno saren, sve majice, kosulje i kaputi poslagani su na vjesalicama, a hlace i kape uredno slozene na policama. Navlaci na sebe crne hlace, slicne onima koje je nosio jucer. Par puta rukom prelazi preko svih majici i kosulja pa dugo izabire.
-"Bijela"Pogleda u mene. "S crnim rukama na njoj."Predlazem. Baca tu majicu na krevet, odmah pokraj mene.
-"Vjerujem da ti nije udobno u tome" Smijeska se, i dalje bez majice.
-"Pa...hvala." Zahvaljujem.
-" Crno ili traper?" Pita me pa grize usnicu i zamisljeno gleda u mene.
-"Crno." Odgovaram a on izvlaci crne hlace i daje mi ih. Dok on bira majicu ja brzo navlacim hlace i majicu na sebe. Priblizavam se ormaru ispred kojeg on stoji I vadim iz njega meku bež kosulju s crnim motivima I dajem mu je u ruke. On se zahvaljuje, nasmijesi se I zakopca je do pola.
-"Gdje je ona soba s bazenom, cime vise?" Pitam ga stajajuci pokraj kreveta bosa.
-"Soba do ove." Jednostavno. Izlazim iz sobe te ulazim u sobu do. Na jednoj lezaljci leze Hanna I Jason, polugoli. Uzimam stikle I brzo ulazim natrag u Harryevu sobu. Ulazim unutra, a on si u kupaonici popravlja kovrce I pjeva melodious pjesme Drunk. Ed Sheeran?
-"Cekam te dolje." Govorim mu s vrata. Voli Eda?
-"Okej, cekaj." Zaustavljam se.
-"Bi li..?" Mumlja.
-"Htjela otici sa mnom jedan dan na pice?" Sramezljivo me pita. Smijeskam se dok se on trese.
-"Rado." Prihvacam. On pokazuje svoje predivne rupice i blistavi, bijeli osmijeh. Odlazi natrag u kupaonicu , a ja mu ostavljam svoj broj na papiricu. Silazim dolje. Sve je puno praznih boca, a pola pozvanika spava na kaucima. Stajem ispred i smisljam sto cu. Uzimam sa zida neki zvonik, trubu, stogod. Svi trljaju oci I mamurno mumljaju.
-"Podne je..hajde."Derem se. Penjem se gore te odlazim do kupaonice. Kupaonica je ogromna, dva umivaonika i  veliki jacuzzi krasi lijevu stranu, a na desnoj je velika tus kabina. Nakon 10 minuta izlazim I odlazim dolje. Harry stoji nasred sobe I baca boce u crnu vrecu. Nikog nema u dnevnom boravku.
-"Kako ti je to uspjelo?" Pitam ga.
-"Sto?"
-"Pa da svi odu doslovno u par minuta.
-"Navika" Objasnjava.
-"Sto ce ti stara rec za ovo."Obazirem se na neuredni dnevni boravak.
-"Ne zivi ovdje." Odgovara.
-"Ti zivis sam u ovoj ogromnoj kuci?" Zacudeno ga pitam.
-"Da, iako bih rade zivio u maloj sobici ali u redu." Pomalo sjetno govori.
-"Zasto?"Pitam ga i sjedam na kauc pokraj njega.

Jo piplsiii, ispricavam se sto mi je dugo trebalo da postavim nastavak. Bila sam kod bake I tako.. Also, 2.1. Idem u Njemacku tako da taj tjedan nema nastavaka.
Zelim vam sretan Bozic (znam da sam uranilaa lol sarkazam) I sretnu Novu godinu I nadam se da ste se najeeli ko nikad I to je to od mene. Baaj:*♥

The Green|Harry Styles FanfictionWhere stories live. Discover now