Éles! A hegye szépen lassan simogatja a bőrömet, akár a szellő a fák lombjait. Az anyag egyre jobban feszül, egyre mélyebbre ér. Elveszíti természetes fazonját míg nem egy eltorzult, célját vesztett valamivé zsugorodik. A tőr eléri útját, melyre annyira vágyott, amiért eddig küzdött.Átlyukasztotta! Bele simul a bőrbe, majd eléri a finom lágy húst. Átszeli olyan lassan, lágyan mélyeszti belém a kést és végül a forró vér bugyborékolni kezd ki a hézagon. A hegye eléri azt a pontot, azt a bizonyos pontot, amin már nem szeretne tovább haladni. Megáll! Ott marad egy pillanatig, egy örökké tartó szenvedésekkel teli, mégis neki csodálatos pillanatig. Mintha csak erre várt volna egész életünkben. Az a forró nedű egyre jobban próbál kitörni azon az apró nyíláson, a skarlát színű folyadék áthatol az általa áthatolhatatlannak vélt pajzson. Ahogy húzom ki a fém hegyét, újabb kis hús részen vág át, melyek azt hitték elkerülték a botrányos borzalmakat. Siklik végig a csodálatosan könnyen szelhető szerven, mind addig míg kiér az általa már oly rég ismert világba. A fluidum ömlik, árad, az emberi testbőll sugárzik ki. Megállíthatatlan, mintha csak Isten akarata lenne. hogy áramoljon ki az összes azon a kicsinyke résen. -Össze estem, nem éreztünk fájdalmat. Csak azt a gyönyört amit akkor érzett amikor a húsunkat vágta.-Ezt tette tudván, hogy mi úgyis örökké egy testen osztozunk!
YOU ARE READING
Örök élet meg egy nap!
Short StoryNovella két férfiról akik egy testen osztoznak, mégsem bírják egymást elviselni! Az egymás iránt érzett erős ellenszenv odáig fajul, hogy.....