UPOZORNĚNÍ!!!

1.4K 38 20
                                    


Milí čtenáři,
s politováním musím oznámit, že jsem se rozhodla dosavadní verzi příběhu smazat. Posledních pár z vás mi sice v komentářích vyjádřilo podporu, ale já už dál nesnesu ignorovat co si myslím o způsobu, jakým je tenhle příběh napsán. 
Nelíbí se mi jak se střídá POV, jak nesmírně krátké jsou kapitoly a jak jsem si s tím vůbec nedala práci, přestože to jsou dvě postavy, které mám už od malička ráda. 
Tímhle paskvilem, jim rozhodně nedělám dobré jméno.
V příběhu je prostě hodně nepřesností nebo nesmyslů, nelíbí se mi některé části, které jsou sice barvitě, ale nerealisticky vykreslené. No prostě hnus, velebnosti.
Když jsem začala psát tuhle fanfikci, byla jsem 17ti letá nevybouřená holka, co zbožňovala yaoi a myslela si, že je jedno co napíše, však ono se to nějak vyklube. A taky že jo. Dost se to odrazilo na celkové podobě téhle ff a děsí mě jen pomyslet na to, že tam někde venku jsou chudáci, co se rozhodli tohle začít číst.
Na druhou stranu se nemusíte bát, že tenhle příběh úplně zmizí, protože jsem se ho rozhodla přepsat, jen se rozhoduji, zda jako oneshot nebo na kapitoly. Nevím sice kdy budu úplně spokojená, abych ff publikovala a necítila se jako malý cringe ball, ale vzhledem k tomu, že už jsou prázdniny a posledních pár týdnů je můj režim totálně na hadry a nemůžu normálně spát, může se stát, že to nebude dlouho trvat.
Děkuji moc za podporu během posledních čtyř let a snad se brzy dočkáte přepsané a doufejme že i lepší verze toho, jak jsem se jednou v červenci 2016 rozhodla binge zkouknout Naruta. 

P.S.
Přemýšlím nad tím, že změním prostor, kde se to odehrává, jako např. College AU, Co-workers AU, atd... protože nemám sílu na to pouštět si určitý díly Naruta znova, abych si vzpomněla, jak jdou jistý události po sobě, díky za trpělivost.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 01, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Chuuninská zkouška [KakaIru]Kde žijí příběhy. Začni objevovat