Je 25. prosince! Což znamená že dnes jsme si dávali dárečky! Od Rosse jsem dostala krásnou kabelku! Nechápu jak si mohl zapamatovat že se mi tak moc líbila.
Po rozdání dárečků si jdeme sníst oběd = Krocan. Pak si musíme balit kufry, protože zítra už zas odjíždíme.
26. prosince.,,Proč tu nezůstanete do konce roku?" ptá se moje mamka. ,,Mami už jsem ti řikala že vás tu nechceme otravovat." odpovídám jí a dobaluji si poslední věci. ,,Vy nás tady ale neotravujete." prohlašuje moje matka. Já už jí ignoruju a zapínám kufr.
Když s Rossem nastupujeme do auta a snažíme se konečně vyrazit, má matka na nás jěště řičí jestli si to nechceme rozmyslet. Jenom jí řekneme ahoj a odjedeme.
,,Kam že to vlastně jedeme?" ptám se po chvilce Rosse. ,,Ty to nevíš? Tak proč si chtěla hned vypadnout?" ptá se rozesmátý Ross. ,,Protože jsem už chtěla bejt od nich daleko." odpovídám. ,,Fajn. Jedeme Mikeovi." odpovídá Ross a věnuje se řízení.
Mike (Majk) je Julietin kluk. Mike je hezkej, ale podle mě debil. Měla bych ho mít ráda, protože teď u něj budeme nějaký čas bydlet, ale myslím že mám dost dobrý důvod proč ho nemít ráda. Přece to byl on kdo mě srazil tím autem. Ale stejně je super že má tak velkej byt, kterej je jenom jeho. Někdo tu má moc bohatýho otčína. Nemůžu si na něj stěžovat, protože nás u sebe nechá bydlet až do konce kalendářního roku, ale pochybuju že to byl jeho nápad. Podle mě to zařídila Juliet, která tam bude taky.
Vau! Jeho byt je fakt velkej! Vážně nechápu proč takhle velkej byt potřebuje. Je to 3+1. Obývák vypadá spíš jak ňáká herna, první ložnice kde spí on a s ním Juliet. Ale ne spát jako spát. Rozumíte normálně spát ne že tam dělaj ňáký ehm... ehm... věci. Jejim 19 jako mě takže si počkaj na 21. Nejsou to žádní úchyláci nebo tak či co.
Druhá ložnice je teď pro mě a pro Rosse. ,,Používám jí jenom na pokoj pro hosty, ale jinak tam ani nechodim." prohlásil Mike. Pak tu jsou: kuchyň a koupelna. Tohle by stačilo pro manželé a jejich dítě. Mike jsem se ptala proč bydlí takhle ve velkym bytě, když ono by stačilo tenhle prodat a bydlet někde v garzonce. Mike si ale potrpí na luxus a pro svou Juliet to musí zařídit ještě lépe. No jo no, Juliet by se nejspíš garzonka nelíbila, ale zase by se stim smířit musela, protože kdyby se s Mikem rozešli Juliet by neměla jde bydlet. Juliet a Mike spolu chodí už od začátku střední. Na střední se seznámila se mnou a s Jenny, no a potom i s Mike. Takže Juliet nebydlí na koleji, ale tady s Mikem.
,,Máš to tady hezký Mike." říkám mu. ,,No to bych řekl. Taky mi to trvalo než jsem to vybojoval." říká tím svým namyšleným tónem. Vybojoval? Když mu to koupil jeho nevlastní fotr! Jediné co udělal, bylo to že se sem nastěhoval.
Fajn to že tu bydlíme s Juliet a Mikem je fakt hrozný. Už to nevydržim. Nechápu jak to může každej den vydržet Juliet. Já nejsem zrovna raní ptáče a Mike stává 5:00. Magor! Kterej normální člověk se v 5:00 ráno vzbudí a jde koukat na televizi! Kdyby dělal aspoň něco užitečního, ale to ne. Ross vstává v 6:00 a cvičí do tý doby dokud se nevzbudím. Cvičím 6:00 hodin, protože já vstávám v poledne. Chce abych viděla jak cvičí. Já mám jeho tělo ráda moc!
Dneska je konečně silvestr, takže už tady dlouho nebudem! Navíc dneska jedeme já, Ross, Juliet a Mike a Jassim na Jassiho koncert. On totiž Jassi hraje na kytaru a zpívá. Má svojí kapelu pozval nás na koncert!
Nevím v jakém městě to bude, ale co vím je to že je to na loukce, kvůli fanouškům.
,,Emily! Emily! Emily!" křičí na mě Ross. ,,Co je? A nemusíš tak řvát." ,,Už odjíždíme lásko." řekne teď o něco tišeji a s příjemným tónem. Dá mi pusu, ale to je všem, už musíme vážně jít k autu. Jassi na nás už čeká.
Cesta tam je příšerná! Mike nezavře hubu! Já taky často a dost mluvim, ale nemelu pořád o stejný věci pořád dokola.
Pořád mluví o tom jak se on a Juliet dali dohromady. Jak se do něj Juliet hned zamilovala, jakmile ho viděla. Jak mu dala pusu, když jí každý den doprovázal domů atd...
To co řiká je blbost! To co řiká je ta největší blbost na světě doopravdy to bylo úplně jinak. Mike byl na začátku střední, když spolu začali chodit úplně jinej. Nebyl bohatej. Byl hnusnej obličejově i chováním. Sarah, která se vysmívala na střední mě se smála i jemu. Juliet se na střední s nikým nebavila, tak se přidala ke mě s k Jenny. Já a Juliet jsme si hned rozuměli, protože mi pomáhala s rozchodem s Drakem, zatím co Jenny chodila s klukama. Jenny se nelíbilo že jí Juliet krade BFF, tak jí dala 3 úkoly co musí splnit, aby se snámi zas mohla bavit. Juliet na nabídku kývla a Jenny jí dal první úkol. Bylo to že má říct Mikeovi ahoj. Ona to udělala a on se do ní hned zamiloval. Pořád jí zdravil a sledoval jí domu. Jenny dala druhý úkol a to bylo, aby dala Mikeovi pusu. Juliet to udělala a hned den na to jí Jenny řekla že má s Mikem začít chodit. Ona to udělala... V tu dobu se jeho matka a jeho otčín dali dohromady a Mike se stal boháčem. Juliet s ním trávila víc času v obchoďácím a upravila ho. Povedlo se! Nakonec se di něj zamilovala a jsou spolu pořád.
Už jsme tady! Už to nemusim poslouchat!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$Další část je tady! Doufám že se $líbila pokud ano tak dejte vote a $komemty! Nebojte budou další části.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
ČTEŠ
Ten Pravý (Ross Lynch)
Fiksi PenggemarTen Pravý je o 19 leté Emily co ztratila toho pravého. Jde na vysokou školu a její kamarádka Jenny jí představí svého kluka Olivera který přivede svého kámoše Rosse. Ross a Emily se stanou nejlepšími přáteli a možná i něco víc ale to zjistíte až si...