Chapter sixteen -Hades is cute!-

694 22 3
                                    

Capitolul șaisprezece –Hades este drăguț!–


Mergând spre localul unde mi-a dat întâlnire Hades, parcă mă ia puțin cu frica.Dacă Payton are dreptate?Dacă e un fuckboy, și vrea să-mi facă ceva?Oh frate!Iar îmi fac atâtea griji, de parcă chiar mi-ar face asta!

Ajung și dau de Hades stând la o masă mai retrasă, inspir adânc și expir îngrijorată."Poți face asta Emma!" îmi spune creierul meu, sigur pot, da pot!Merg spre masă până ce ajung în fața lui, el stând pe telefon.Tușesc fals iar el își ridică privirea.Un zâmbet uriaș îi apare pe față și mă invită să stau jos.

Mă așez și mă uit la el curioasă, e așa de fericit, ochii lui strălucesc atât de tare!Iau meniul și mă uit peste băuturi, iar în câteva minute vine și un chelner.Comandăm iar Hades se tot uită ciudat la mine.Nu te mai uita la mine așa!Mă intimidezi!

–Nu mă așteptam să vii!Dar mă bucur că ai facut-o!spune el fericit și își bea din băutură.

Iau și eu o gură mare și mă uit pe geam.Cam friguț azi afară!Și nu știu de ce, îmi apare o amintire cu Payton.Nu e ciudat?Să stau la masă cu un băiat și să ma gândesc la altul?Și apoi apare și fața lui Avani în peisaj iar simt că-mi vine să vomit.

Mă trezesc din visare doar atunci când simt o mână peste a mea, îmi întorc privirea și văd un Hades îngrijorat.Îi zâmbesc strâmb și încep să bat din picior nervoasă.Ce mai e și cu mine?Payton nu va fii niciodată cu mine, iar eu stau și îmi plâng de milă!E un băiat aici care vrea să-mi devină prieten, iar eu?Dau cu piciorul în ea de viață, din cauza lui....

–Ești bine?mă întreabă Hades îngrijorat.

Îmi retrag repede mână de sub a lui, și îi zâmbesc rușinoasă.Dau din cap și iau o gură din sucul meu de portocale.

–Deci, cum ai ajuns tocmai aici?îl întreb iar el stă o secundă să se gândească, e atât de drăguț când vrea să pară serios!

–Părinții mei au divorțat, iar eu am ales să stau la tata!Iar tata a vrut să stăm aici.spune fericit

–Mă bucur că a ales tatăl tău să veniți aici!spun și îmi așez mâna pe a lui

Nici eu nu știu de ce am spus asta, dar până la urmă merit să fiu fericită!Măcar pentru puțin timp, măcar o zi...

–Și eu!spune el și îmi duce mâna la gura lui sărutând-o.

***

Sunt adormită!Cum am putut să cred că Hades e o persoană rea?E drăguț,  și amuzant!E perfect!Sunt în drum spre casă, a fost cea mai tare întâlnire pe care am avut-o!!Și o să mai ieșim, Hades chiar e o persoană de treabă.Și mă bucur că am avut oportunitatea de al cunoaște mai bine.

Intru fericită în casă și dau de mama, era iar supărată.Ce ai făcut Andrei?!Urc cu repeziciune treptele și intru la mine în cameră.Dar când mă întorc dau de cine nu voiam de loc să îl văd.

–El ce caută aici?!îl întreb pe Andrei și fac semn spre Payton.

Payton se uită încruntat la mine dar se ridică și dă să plece, datr Andrei îl oprește.

–Acum e și camera mea, deci pot să aduc pe cine vreau!spune el cu răutate.

Nu mă mai enervez, nu are rost.Dau aprobator din cap și mă așez lent în pat, oftez lung și mă uit jos.

–Bine!Dar să faceți liniște, mă pun.să dorm!spun și mă ridic să mă schimb

Iau hainele necesare și ies val vârtej din cameră.Încă nu m-am obișnuit cu Payton la mine în casă, dar dacă nu voi reuși să mă obișnuiesc până își refac casa, voi pleca eu!Simplu!

Mă îmbrac repede și merg la mine în cameră.Închid ușa și mă întorc, dar dau de privirea arzătoare a lui Payton.Îmi dau ochii peste cap și mă bag în pat.

Dar se poate ca eu să pot dormi când Andrei nu o face?!Nuuuu!!

–Cum a fost la întâlnire?Te-ai distrat?mă întreabă iar eu țip în pernă, chiar vreau să dorm!

–Da, Hades e super drăguț!Și m-am distrat!spun și îmi scot capul de sub plapumă

–Fain, o să mai ieșiți?ăsta mă interoghează?

–Nu e treaba ta!!mă răstesc iar el rămâne pur surprins.

Îmi bag căștile în urechi și dau la maxim muzica.Dacă nu or să mă lase să dorm, o să îi bat cu șlapul!

                               ●●●

Știu că nu e așa de lung!(nu aruncați cu roșii în mine plzzz!)Doar că am o scuză bună pentru asta!

Nu am putut că fratele meu mai mic mi-a mâncat telefonul, iar apoi mi la dat pe altă parte!(glumesc)Efectiv acțiunea, adevărata acțiune, va fii în următoarele capitole!Sper că va plăcut și capitolul ăsta!Pupici dulci!😘😘😘

Payton Moormeier & Vecina nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum