- 𝘾𝙃𝘼𝙋𝙏𝙀𝙍 𝙊𝙉𝙀 -
ᴘᴇɴ ᴀɴᴅ ᴘᴀᴘᴇʀ; ʜᴇʀ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴs ɪɴ ɪɴᴋ𝘏𝘶𝘮𝘢𝘯 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘤𝘢𝘯 𝘣𝘦 𝘵𝘸𝘪𝘴𝘵𝘦𝘥, 𝘮𝘢𝘯𝘪𝘱𝘶𝘭𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴. 𝘐𝘵 𝘤𝘢𝘯 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘦𝘯𝘵𝘪𝘳𝘦𝘭𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘱𝘶𝘵 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘥𝘪𝘳𝘦 𝘴𝘪𝘵𝘶𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴. 𝘐𝘵 𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘴𝘵𝘢𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘢𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘦𝘴𝘱𝘦𝘤𝘪𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘴𝘤𝘪𝘰𝘶𝘴. 𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘰𝘯𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘵𝘦𝘯𝘤𝘦, 𝘰𝘯𝘦 𝘮𝘰𝘤𝘬, 𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘪𝘮𝘦𝘯𝘵.. 𝘦𝘪𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘰𝘳 𝘢 𝘧𝘳𝘰𝘸𝘯 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘧𝘰𝘳𝘮 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘢 𝘴𝘵𝘢𝘵𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵.
𝘖𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴 𝘤𝘢𝘯 𝘨𝘦𝘵 𝘩𝘶𝘳𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘳𝘪𝘦𝘯𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘤𝘦𝘳𝘵𝘢𝘪𝘯 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯. 𝘕𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦𝘴 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘶𝘳𝘵, 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘺?
𝘈𝘯𝘥 𝘴𝘰, 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴 𝘭𝘦𝘢𝘳𝘯 𝘩𝘰𝘸 𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘧𝘦𝘦𝘭. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘦𝘯𝘨𝘳𝘢𝘷𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘮𝘪𝘯𝘥𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘪𝘯𝘧𝘭𝘪𝘤𝘵 𝘱𝘢𝘪𝘯, 𝘢𝘯𝘥 𝘬𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘪𝘯 𝘤𝘦𝘳𝘵𝘢𝘪𝘯 𝘴𝘪𝘵𝘶𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴. 𝘙𝘦𝘮𝘢𝘪𝘯 𝘳𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯𝘢𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥 𝘰𝘣𝘫𝘦𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦𝘭𝘺. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘩𝘢𝘷𝘪𝘰𝘳 𝘩𝘢𝘥 𝘰𝘶𝘵𝘤𝘢𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘴𝘰𝘤𝘪𝘦𝘵𝘺. 𝘈 𝘧𝘳𝘦𝘢𝘬, 𝘤𝘰𝘭𝘥-𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯.
𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘭𝘰𝘯𝘦𝘭𝘺.
𝘓𝘰𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘪𝘴 𝘢𝘯 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯, 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘦𝘧𝘦𝘢𝘵𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘶𝘳𝘱𝘰𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘯𝘰𝘵 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨. 𝘛𝘳𝘺, 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘶𝘮𝘢𝘯𝘪𝘵𝘺 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘢𝘤𝘬. 𝘏𝘢𝘱𝘱𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴, 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳, 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘶𝘳𝘦 - 𝘪𝘵 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘴𝘦𝘥𝘶𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘴𝘲𝘶𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯.
'𝘈𝘯𝘥 𝘴𝘰 𝘐 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘦,'
𝘛𝘩𝘦 𝘓/𝘯 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺'𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘯𝘨𝘦𝘴𝘵 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘥 𝘢𝘷𝘰𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯𝘪𝘱𝘶𝘭𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵. 𝘌𝘲𝘶𝘪𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘱𝘦𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳, 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘥𝘪𝘴𝘨𝘶𝘪𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘴𝘦𝘷𝘦𝘳𝘢𝘭 𝘴𝘦𝘯𝘵𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘫𝘢𝘶𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘪𝘯 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘪𝘯𝘬 𝘢𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘰𝘰𝘵𝘩 𝘭𝘢𝘺𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘶𝘤𝘤𝘦𝘴𝘴 𝘢𝘴 𝘢𝘯 𝘢𝘶𝘵𝘩𝘰𝘳 𝘰𝘧 𝘯𝘰𝘷𝘦𝘭𝘴 𝘪𝘯 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘨𝘦𝘯𝘳𝘦𝘴.
𝘞𝘩𝘢𝘵𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴, 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘱𝘩𝘳𝘢𝘴𝘦, 𝘴𝘦𝘯𝘵𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘢𝘳𝘢𝘨𝘳𝘢𝘱𝘩 𝘣𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘪𝘵𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘢𝘯 𝘰𝘤𝘦𝘢𝘯 𝘰𝘧 𝘥𝘰𝘳𝘮𝘢𝘯𝘵 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘴𝘶𝘳𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘪𝘯𝘬. 𝘈𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘨𝘦 𝘰𝘧 𝘧𝘪𝘧𝘵𝘦𝘦𝘯, 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘱𝘶𝘣𝘭𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘢 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭 𝘰𝘧 𝘧𝘪𝘧𝘵𝘺 𝘯𝘰𝘷𝘦𝘭𝘴 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘦𝘯𝘳𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘮𝘺𝘴𝘵𝘦𝘳𝘺, 𝘢𝘯𝘨𝘴𝘵, 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘴𝘺𝘤𝘩𝘰𝘭𝘰𝘨𝘪𝘤𝘢𝘭.
𝘔𝘢𝘯𝘺 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘴𝘬: '𝘩𝘰𝘸 𝘤𝘢𝘯 𝘢 𝘧𝘪𝘧𝘵𝘦𝘦𝘯 𝘺𝘦𝘢𝘳 𝘰𝘭𝘥 𝘱𝘰𝘳𝘵𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘯𝘦𝘨𝘢𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴?'
𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘪𝘴, 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘳𝘰𝘮𝘢𝘯𝘤𝘦, 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘯 𝘧𝘢𝘪𝘭𝘴 𝘵𝘰 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘢 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦𝘳𝘦, 𝘨𝘦𝘯𝘶𝘪𝘯𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘵𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘵𝘪𝘮𝘦. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘯𝘰𝘳 𝘢 𝘥𝘪𝘴𝘰𝘳𝘥𝘦𝘳. 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘭𝘭, 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘸𝘰𝘳𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘦𝘯𝘵𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘦𝘴 𝘪𝘴 𝘢𝘯𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘵. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘰 𝘸𝘰𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦.
"𝘍𝘳𝘰𝘮 𝘯𝘰𝘸 𝘰𝘯, 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘦𝘯𝘨𝘢𝘨𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘈𝘬𝘢𝘴𝘩𝘪'𝘴 𝘧𝘶𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘩𝘦𝘪𝘳. 𝘉𝘦𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘳𝘰𝘥𝘶𝘤𝘦 𝘴𝘶𝘤𝘤𝘦𝘴𝘴𝘧𝘶𝘭 𝘳𝘦𝘴𝘶𝘭𝘵𝘴," 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘥, 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘷𝘪𝘣𝘳𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘢𝘳𝘴. 𝘏𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘣𝘰𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘢 𝘣𝘳𝘪𝘦𝘧 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯, 𝘢𝘤𝘬𝘯𝘰𝘸𝘭𝘦𝘥𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘭𝘥𝘦𝘳'𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘪𝘯𝘥.
"𝘐 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥, 𝘍𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳."
YOU ARE READING
𝗙𝗶𝗮𝗻𝗰𝗲́ 𝗙𝗶𝗮𝘀𝗰𝗼 'ᵒⁿᵍᵒⁱⁿᵍ
Fanfiction𝘈𝘯 𝘈𝘬𝘢𝘴𝘩𝘪 𝘚𝘦𝘪𝘫𝘶̄𝘳𝘰̄ 𝘧𝘢𝘯𝘧𝘪𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯. 𝘍𝘰𝘳𝘤𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘢𝘯 𝘢𝘳𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦𝘥 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘪𝘢𝘨𝘦, 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘢𝘳𝘯 𝘩𝘰𝘸 𝘵𝘰 𝘢𝘤𝘵 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘳𝘳𝘰𝘨𝘢𝘯𝘵 𝘮𝘢𝘭𝘦'𝘴 𝘧𝘪𝘢𝘯𝘤𝘦́ 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘧𝘶𝘭𝘭𝘺...